Skocz do zawartości


Ubiór w pracy


wróć do serwisu Kadry 22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Agatabiz

Agatabiz

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 32 postów

Napisano 27 styczeń 2018 - 21:27

 

Hej, może problem, który chcę poruszyć jest trochę trywialny, ale cały czas nurtuje mnie ta kwestia. Mianowicie, jaki ubiór jest najbardziej odpowiedni do pracy biurowej? Czy np. obcisłe, ale eleganckie sukienki sa źle widziane? Albo dopasowane spodnie? Albo bluzki z lekkim deloktem? Albo mocno pomalowane usta. Czy to wypada, czy nie? Bo widzę, że kobiety tak przychodzą, ale zawsze się zastanawiam, co pracodawca o tym sądzi.

 

dużo zależy od charakteru biura. Jesli pracownik nie ma bezposredniego kontaktu z klientem, a rodzaj dzialalnosci nie wymaga elegancji, to pracodawca chyba nie powinien ingerowac w ubior.

#22 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 428 postów

Napisano 29 styczeń 2018 - 22:48

Wiadomo, że ubranie do pracy powinno być eleganckie, tym bardziej jeżeli pracuje się na stanowisku biurowym, wtedy jest to wręcz podstawa, ale nie zapominajmy, że elegancko nie znaczy nudno, bo dzięki stronie http://www.umalgosi....ajacych-kobiet/ można ubierać się modnie, a przy tym elegancko  



#23 Nobody

Nobody

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 30 postów

Napisano 08 luty 2018 - 11:02

Według mnie sporo zależy od charakteru pracy. W niektórych biurach wypadałoby wyglądać elegancko, ale są i takie w których można nieco przymknąć na to oko. Na pewno dobrym wyjściem jest zapytanie o te kwestie pracodawcy. ;)


Taśmy przenośnikowe Eurotex Poland.




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych