Skocz do zawartości


Reklamacja i 14 dni.

reklamacja

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Leszek

Guest_Leszek
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2015 - 16:14

Witam. Złożyłem reklamacje  do sklepu na zakupiony towar. Niestety sprzedawca nie dotrzymał terminu 14 dni aby poinformować mnie o jej  rozpatrzeniu. Wysłałem listem poleconym pismo podpierając się paragrafem  itd...  Sprzedawca celowo nie odebrał tego listu. Co powinienem zrobić w takim przypadku?



#2 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 16 wrzesień 2015 - 16:51

Radzę skorzystać z pomocy rzecznika konsumentów. Jego pomoc jest bezpłatna i zazwyczaj skutecznie działa na opornych sprzedawców.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych