Skocz do zawartości


reklamacja


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_marian

Guest_marian
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2015 - 15:16

witam,zepsuł mi się telefon na gwarancji.odesłałem do sprzedawcy -sklepu internetowego,sprzedawca nie chcę uznać gwarancji i twierdzi że na podstawie ekspertyzy jakiegoś tam serwisu uszkodzenie powstało z mojej winy.nie chce mi przesłać tej ekspertyzy na piśmie w celu weryfikacji.co robić.proszę o pomoc



#2 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2015 - 19:24

Sklep ma obowiązek oficjalnie Ci odpowiedzieć podając powód odrzucenia. Jeśli nie da - zadzwoń do rzecznika praw konsumenta



#3 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 11 sierpień 2015 - 19:38

Tak z ciekawości, czy ten sklep handluje marką O...max? Oni tak załatwiają reklamacje, współpracując z serwisem, żeby skasować za naprawę i nie oddawać za przesykę do naprawy.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych