Skocz do zawartości


Zagubienie gwarancji i paragonu

telefon gwarancja zagubienie zginęła umowa prawo klienta

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Jakub

Guest_Jakub
  • Goście

Napisano 27 lipiec 2015 - 19:15

Witam, 

 

Mam pytanie, ponieważ ostatnio zauważyłem pękniętą szybkę w aparacie mojego telefonu. W związku z czym zadzwoniłem do miejsca gdzie go kupiłem (teletorium) w sprawie szkody. Pan powiedział mi, że nie ma problemu i mam go przynieść do nich z gwarancją. Rzecz w tym, że gwarancja i paragon zaginęły u mnie w domu, miałem remont więc gdzieś musiały się zapodziać, tyle że w takim stopniu, że już trzeci dzień nie mogę ich znaleźć. Dziś dzwoniłem do Teletorium ponownie, dowiedzieć się czy mogę uzyskać kopię mojej umowy i dowodu zakupu w ich sklepie, po czym Pan odpowiedział, że nawet nie ma szans, bo nikt mi tego nie będzie szukać... Czy faktycznie może tak być, że nie dostanę kopii mojej umowy kupna tego telefonu? Dodam, że kupiłem telefon 05.06.2015r. Bardzo mi na tym zależy, ponieważ nie wiem co mam robić, a nie chcę mieć telefonu za 1500 zł bez gwarancji bo koszty ewentualnych napraw w tym telefonie w ogóle się nie kalkulują, w związku z czym rozważam sprzedaż tego telefonu. Natomiast najpierw chciałbym wiedzieć, czy mogę takową kopię dostać i czy ona będzie odpowiednim dokumentem do oddania telefonu na gwarancję.

Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuję i pozdrawiam . smile.png



#2 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 17:48

Nikt nie musi wydać kopii umowy, ale mozesz się ratować reklamacją na podstawie rękojmi, dowodząc zakupu np. kartą kredytową lub przelewem. Dopuszcza się nawet świadka na dowód kupna.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych