Skocz do zawartości


Przedłużająca się gwarancja telefonu

gwarancja po terminie telefon

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2015 - 11:08

Witam serdecznie

 

Mam pytanie co zrobić w przypadku nie dotrzymania w terminie naprawy telefonu, otóż wysłałem telefon do naprawy po ok 10 dniach na moje pytanie serwis odpisał iż naprawa się przedłuzy. Dzisiaj mi odpisali cytuję :

Urządzenie oczekuje jeszcze na naprawę. Najmocniej przepraszamy za 
wszelkie powstałe niedogodności. Przesłano prośbę do kierownika
serwisu 
o pilne zakończenie naprawy.

W warunkach gwarancji czytam "W sytuacjach wymienionych powyżej termin nie powinien przekraczać 30 dni roboczych."

 

 

Co to za zapis "nie powinien" czyli co , może się przedłużyć o następne 30 dni?

 

Proszę o pomoc, chodzi o firmę myphone.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gwarancja, po terminie, telefon

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych