Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

wynagrodzenia

wynagrodzenia

wróć do serwisu Księgowość 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 01 maj 2015 - 06:47

Witam...pracuję już drugi rok w biurze rachunkowym w tym pierwszy rok na umowie o pracę. Wcześniej był staż. Tylko mam pewne wątpliwości co do mojego wynagrodzenia. Czy płaca minimalna 1750 brutto jest adekwatna do tego co robię teraz? Jestem na pełnej księgowości zatrudniona jako pomocnik. Księguję 14 firm (zakup i sprzedaż), wyciągi bankowe i raport kasowy, dekretowanie dokumentów. Stopniowo zakres obowiązków będzie zwiększany. Dla mnie to jest wyzysk bo chciałabym się usamodzielnić, ale nie mogę bo nie mam za co. Mieszkam z rodzicami i jestem sama. Czy ja wybrałam zły zawoód, że nie można normalnie żyć?

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 01 maj 2015 - 12:38

Witam...pracuję już drugi rok w biurze rachunkowym w tym pierwszy rok na umowie o pracę. Wcześniej był staż. Tylko mam pewne wątpliwości co do mojego wynagrodzenia. Czy płaca minimalna 1750 brutto jest adekwatna do tego co robię teraz? Jestem na pełnej księgowości zatrudniona jako pomocnik. Księguję 14 firm (zakup i sprzedaż), wyciągi bankowe i raport kasowy, dekretowanie dokumentów. Stopniowo zakres obowiązków będzie zwiększany. Dla mnie to jest wyzysk bo chciałabym się usamodzielnić, ale nie mogę bo nie mam za co. Mieszkam z rodzicami i jestem sama. Czy ja wybrałam zły zawoód, że nie można normalnie żyć?

Zawód masz dobry, tylko biuro rachunkowe nie to. Poszukaj innego i kiedy już znajdziesz,  poproś o wyższą pensję. A jak wysoką, to już nas na forum nie pytaj, bo gdyby to osobiście ode mnie zależało, dałabym Ci 6 tysięcy na rękę rolleyes.gif Tylko rozmowa z  wyrozumiałym i bogatym szefem może Cię uratować.

#3 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 21709 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 01 maj 2015 - 12:39