Skocz do zawartości


Reklamacja

reklamacja rękojmia

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_myhit

Guest_myhit
  • Goście

Napisano 27 kwiecień 2015 - 15:35

Kupiłem przejściówkę w sklepie internetowym i ta przejściówka uwaliła mi kamerę, a dokładnie spaliła, czego i w jaki sposób mogę żądać od sprzedawcy. Koszzt przejściówki to grosze, a koszt kamery bardzo duży. Proszę o szybką i rzetelną odpowiedź.



#2 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 29 kwiecień 2015 - 12:16

Zacząłbym od rzeczoznawcy w Inspekcji Handlowej (najlepiej jednocześnie biegłego sądowego), czy rzeczywiście przejściówka była przyczyną uszkodzenia kamery. Później z pomocą rzecznika konsumentów złożyć reklamację. Można próbować mediacji poprzez IH, mają takie uprawnienia. Dalej to pewnie tylko sąd pomoże na żądanie zwrotu kosztów naprawy kamery.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja, rękojmia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych