Skocz do zawartości


Zdjęcie

wymieniony towar jest niezgodny z zamówionym


1 odpowiedź w tym temacie

#1 treo

treo

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 25 kwiecień 2015 - 15:21

Witam,

 

w sklepie internetowym pewnej firmy zakupiłam sukienkę o rozmiarze 36, który okazał się za mały. Sukienkę odesłałam prosząc o wymianę na rozmiar 38. Niestety sukienka, która do mnie dotarła ma rozmiar 40 a nie 38.

Sukienka nie mam wszytej wewnątrz metki z rozmiarem, ale jest znacznie za duża, dużo wieksza niż rozmiar 36. Dodatkowo po zmierzeniu metrem krawieckim wymiary otrzymanej sukienki zgadzaja sie z wymiarami dla rozmiaru 40 podanymi na małej karteczce dołączonej do sukienki (na tej karteczce znajdują się wymiary dla każdego rozmiaru sukienki).

Sukienkę o rozmiarze 36 odesłałam w terminie do 14 dni ale ze względu na wyjazd slużbowy nie byłam w stanie odebrac osobiscie drugiej (juz wymienionej) sukienki. Odebrał ją za mnie brat, ale ze wzgledu na brak metki nie był w stanie sprawdzić czy przesłany rozmiar jest poprawny (czyli czy sukienka ma rozmiar 38).

Z wyjazdu służbowego wróciłam po 3 tygodniach (czyli po upływie kolejnych 14 dni od dostarczenia wymienionego towaru) i dopiero wtedy zauważyłam ze rozmiar sie nie zgadza.

 

Da się ten towar jakoś zareklamować? Czy ta sytuacja podchodzi pod "niezgodność towaru z umową"?



#2 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 25 kwiecień 2015 - 16:32

Umowa była zawarta na rozmiar 36 i taka nadeszła, więc nie było niezgodności z umową. Teraz nastąpia pomyłka sprzedającego, a z winy kupującej nie dotrzymany został termin na odesłanie. Radziłbym dogadać się w sprawie pomyłki rozmiaru.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych