Gość Basia Opublikowano 20 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Witam, wyjaśnię, że prowadzę działalność gospodarczą w zakresie produkcji krzeseł. Ostatnio jeden z klientów zareklamował partię krzeseł. Musiałem kupić nowe siedziska w celu usunięcia zgłoszonej reklamacji. W której kolumnie pkpir ująć zakup tych części? Czy mam je uznać za materiały podstawowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zespół.Centrum.Pomocy.ePK Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Wydatki poniesione przez przedsiębiorcę na naprawę w ramach zgłoszonej rreklamacji sprzedanych towarów a także koszt wymiany wadliwych produktów na nowe to co do zasady koszty związane z prowadzoną działalnością gospodarczą . Ze względu na tematykę zagadnienia sugerujemy kontakt z Krajową Informacją Podatkową w celu uzyskania porady podatkowej. Informacja jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00. Infolinia:Z tel. stac.: 801 055 055Z tel. kom.: (22) 330 0330Z zagranicy.: +48 22 330 0330 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi