Skocz do zawartości


Zdjęcie

Magazyn dla małej firmy


wróć do serwisu Logistyka 28 odpowiedzi w tym temacie

#21 Kasia Koral

Kasia Koral

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 30 listopad 2017 - 14:39

Pamietaj, że nie tylko o magazyn, ale również warto zadbać o odpowiedni sprzęt, czyli wózki widłowe. Jeżeli na początek kupno to dla Ciebie zbyt duża inwestycja spróbuj może możliwości jakie daje firma Lemarpol czyli wynajem krótko i dlugoterminowy. Na magazynie maja ponad 350szt. Tego typu sprzętu, wystarczy więc jak się z nimi spotkasz i uzgodnicie wspólnie warunki. Fajnie że mają naprawde dobrych fachowców którzy na pewno pomogą podjąć Ci odpowiednią decyzję. Do tego zapweniają serwis i mają własny magazyn częsci zamiennych :)

Wózki widłowe i odpowiednie regały :) bo nie ma uniwersalnych rozwiązań. Regały archiwalne a regały przemysłowe to dwie różne kwestie. 



#22 Albercik

Albercik

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 12 grudzień 2017 - 08:17

Te wózki to akurat bardzo słuszna uwaga. Osobiście polecam Toyoty - u nas w firmie się naprawdę sprawdziły. Zresztą też wynajmowałem, bo mi się to bardziej opłacało. Wejdźcie sobie na stronkę firmy CWW Blum - oni tam mają kompleksową ofertę, jeśli chodzi o wózki, mocno polecam.



#23 Nobody

Nobody

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 50 postów

Napisano 12 grudzień 2017 - 09:56

Transport wewnętrzny w takich miejscach jest jedną z najważniejszych kwestii, więc na pewno warto dokładnie o tym pomyśleć.


Taśmy przenośnikowe Eurotex Poland.


#24 Majeczka19

Majeczka19

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 12 grudzień 2017 - 14:26

Nawiązując do poprzedniego wpisu - regały magazynowe(przemysłowe) a regały archiwalne to różnica, ale nie oznacza, że i te i te nie przydadzą się w firmie. 



#25 juzina

juzina

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaHrubieszów

Napisano 23 grudzień 2017 - 21:32

W małej firmie nie ma potrzeby trzymać wielu oddzielnych urządzeń. Na pewno podstawą będzie dobry wózek widłowy, do którego można dokupić różny osprzęt. Dzięki akcesoriom ze strony eci.com.pl/pl/15-osprzet-do-wozkow-widlowych można przekształcić zwykły wózek widłowy w pług do odśnieżania albo dźwig. Dzięki temu usprawnimy wiele czynności, które wymagają wysiłku fizycznego, a praca stanie się łatwiejsza i szybsza. 



#26 forted

forted

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 213 postów

Napisano 08 styczeń 2018 - 13:24

Ja prowadzę wraz z żoną hurtownię sprzętu szkolnego od blisko sześciu lat. Na początku bywało bardzo ciężko, ale na szczęście po kilku słabszych miesiącach zdążyliśmy się odbić i od tamtej pory nie narzekam na deficyt klientów. Wiem więc co nieco o działalności gospodarczej. Jeśli mogę coś podpowiedzieć przyszłym forumowiczom, to warto korzystać z tej wyszukiwarki magazynów - https://www.warehous...two/mazowieckie. Inspirujących lokalizacji tam nie brakuje, a nie każdego stać na kupno hali czy magazynu. Wówczas alternatywą pozostaje wynajem



#27 Julek44

Julek44

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 22 postów

Napisano 05 luty 2018 - 14:11

Muszę się zgodzić z poprzednią odpowiedzią, prowadzenie firmy nie jest łatwe. Tym bardziej na początku kiedy wydatki są spore a zyski minimalne. Możliwość wynajęcia magazynu jest szansą na rozwinięcie działalności, jest to dobra opcja. Jednak ja z czasem zdecydowałem się na budowę własnej hali, bo w wynajmowanym magazynie brama nie była tak sprawna jak powinna, a zależało mi na bezpieczeństwie. Montaż bramy zleciłem firmie Wingdoor, bo zapewnili mi też automatykę i serwis. Fakt, że budowa hali to duży koszt, ale warto zainwestować w bezpieczeństwo i rozwój firmy.

#28 Nobody

Nobody

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 50 postów

Napisano 08 luty 2018 - 11:05

Zawsze lepiej jest być na swoim i nie martwić się koniecznością wynajmowania hali, czy magazynu.


Taśmy przenośnikowe Eurotex Poland.


#29 pomocna

pomocna

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 25 kwiecień 2018 - 13:51

Oj ja też jestem zdecydowaną przeciwniczką wynajmowania, chyba że już jestem pod ścianą i na bardzo krótki okres czasu, ale i tak zrobiłabym wszystko by postawić coś swojego. Jak się zdecyduje na konstrukcje stalową to taki magazyn może być do użytku w kilka tygodni i to nawet nie takimi wielkimi kosztami jak się większości wydaje. Firmy wykonawcze robią sprawnie wstępne wyceny, można zajrzeć na stronę na przykład tej https://commercecon.pl/ (sprawdzona) i o taki kosztorys poprosić. I nie bać się, tylko stawiać. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych