Skocz do zawartości


Korekta sprzedaży a brak paragonu fiskalnego

korekta błędny paragon sprzedaż kasa fiskalna paragon fiskalny brak paragonu

wróć do serwisu Moja Firma 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Maria898

Guest_Maria898
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2015 - 08:45

Omyłkowo nabito na kasę fiskalną 2300 sztuk towaru (zamiast 10 sztuk, które w rzeczywistości kupił klient). Towar pochodzi od zewnętrznego dostawcy i każdorazowo otrzymywana jest na niego faktura.

Fizycznie w sklepie było kilkanaście sztuk tego towaru, co jest potwierdzone fakturą od dostawcy.

Sytuacja została zauważona w ten sam dzień, ale po pewnym czasie i dokonano zwrotu do paragonu, drukując potwierdzenie na drukarce fiskalnej.

Oryginał paragonu fiskalnego zabrał ze sobą klient i nie jest możliwe jego odzyskanie.

Jakie w takiej sytuacji należy przedstawić dokumenty, jakie podjąć kroki, by wyjaśnić sytuację przed Urzędem Skarbowym?

Z góry dziękuję za pomoc!



#2 koleżanka

koleżanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 13971 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 06 styczeń 2015 - 16:25

o ile wiem ten paragon można skserować z rolki /paska / i podłączyć do paragonu korygującego



#3 Guest_Maria898

Guest_Maria898
  • Goście

Napisano 07 styczeń 2015 - 09:01

Właśnie problem jest tej natury, że paragony drukowwne są poprzez komputer bezpośrednio na drukarce fiskalnej, a nie na kasie. Kopie pargonów zapisywane są jedynie na komputerze, a nie na rolce fiskalnej.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: korekta, błędny paragon, sprzedaż, kasa fiskalna, paragon fiskalny, brak paragonu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych