Skocz do zawartości

Jakie drewno jest najlepsze do palenia w kominku?

ogrzewanie kominek drewno drewno na opał

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 23 październik 2014 - 08:30

Jakie drewno jest najlepsze do palenia w kominku? Czym palicie u siebie?

#2 Guest_Agnieszka

Guest_Agnieszka
  • Goście

Napisano 23 październik 2014 - 08:57

kiedyś mialam kominek.polecam dąb, buk lub grab koniecznie sezonowanie. umikaj brzozy i drzew iglastych

#3 Guest_Janek1

Guest_Janek1
  • Goście

Napisano 16 marzec 2016 - 09:22

Mi się właśnie bardzo słabo pali drzewo w kominku, nie wiem dlaczego, bo suche jest...zna ktoś przyczynę? Mam kominek 2 miesiące, nie znam się za bardzo na temacie. 

#4 Guest_klara

Guest_klara
  • Goście

Napisano 06 sierpień 2016 - 12:53

A gdzie trzymacie zebrane drewno? Co myślicie o takich stojakach na drewno kominkowe jakie prezentują na galmetbis.pl ?

#5 mariuszjarecki

mariuszjarecki

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 38 postów

Napisano 24 listopad 2016 - 12:01

Jeśli chodzi o wybór drewna do kominka to polecam to przeczytać:

industry24.pl/wybrac-drewno-kominkowe/

Jeśli chodzi o stojaki na drewno to musisz uważać na firmę - sam już się na jednym stojaku skułem.

#6 Tomasz2

Tomasz2

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 06 czerwiec 2017 - 06:32

Najlepszy jest buk lub dąb sezonowany 2 lata. Brzoza jest mało energetyczna, a sosna i inne iglaste mają żywicę, która bardzo oblepia kominek i go niszczy.

#7 anastazjakapczynska

anastazjakapczynska

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 13 sierpień 2018 - 14:38

Firma drewnonatura ma w swojej ofercie dużo drewna. Jesiony, graby i inne a dodatkowo układają drewno jak przywiozą. Cena drewna w sumie jest znośna. 

#8 Kasiulaopole

Kasiulaopole

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 17 październik 2018 - 20:59