Admin Kadry Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Pracownikiem w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę. Z reguły osoba taka będzie również pracownikiem w rozumieniu przepisów ubezpieczeniowych. Ale nie zawsze. Powrót do artykułu: Definicja „pracownika” w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aga Opublikowano 21 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Syn jest osobą współpracującą w firmie męża.Ma umowę o pracę .otrzymuje comiesięczne wynagrodzenie.opłacany jest za niego duży zus.Czy można go uznać jako pracownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleżanka Opublikowano 21 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 A dlaczego jest zgłoszony jako osoba współpracująca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi