Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Co zrobić, gdy sprzedawca nas oszukał? cz. 1


wróć do serwisu INFOR.pl 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Infor.pl

Admin Infor.pl

    Nowy użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 0 postów

Napisano 24 czerwiec 2014 - 01:23

Przypadki oszukiwania przy sprzedaży są dość częste. Co zrobić w sytuacji, gdy sprzedawca przedstawił nieprawdziwe informacje? Jakimi prawami dysponujemy i na co się powołać?

Powrót do artykułu: Co zrobić, gdy sprzedawca nas oszukał? cz. 1

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 18 październik 2016 - 12:15

Ja mam konkretny przypadek. Stolarz sprzedał mi drzwi sosnowe z Obi jak zrobione przez siebie w cenie 1800zł, w tym czasie jak w Obi te same drzwi kosztują 399zł. Umowy się z nim nie spisało na początku. A takich drzwi kupiłam u niego 8 sztuk. Dopiero wczoraj przez przypadek zobaczyłam te same moje drzwi w Obi i tak odkryłam oszustwo. Co mam z tym robić? Czy jeszcze się da jego przywołać do porządku? Czy mam odpuścić, bo nauka kosztuje?

#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2017 - 13:49

Odradzam zakupow w sklepie wellsamed.pl Nie otrzymalem wszystkich produktow, jakie zamowilem, a inne byly przeterminowane. To sklep internetowy z siedziba w Niemczech. Prosze nie dajcie sie zwiesc niskim cenom. Firma od jakiegos czasu oszukuje klientow. Sprawdzcie na forach i portalu ceneo.pl. Tam nawet nie ma mozliwosci wystawienia opinni sklepowi wellsamed.pl. Ostatnie sa juz tylko negatywne. Mnie oszukali na 60 zl. Pozdrawiam, Raf

#4 Sprawka

Sprawka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 115 postów

Napisano 12 styczeń 2017 - 14:16

Dlatego trzeba zachować zdrowy rozsądek i nie wierzyć ludziom na słowo. Dużo osób widząc osobę, która w danej dziedzinie nie ma pojęcia, wygląda im na „potencjalną ofiarę” . Najczęściej jednak pokrzywdzonymi w tej kwestii są internauci, którzy mają zamydlone oczy pięknym opisem i fotografią, a w zanadrzu dostają kartofla z napisem „sorry, towar się skończył” bo i o takim przypadku słyszałam… Przykre, ale prawdziwe. Swoja drogą, nie rozumiem jak stolarz w jakiejś sieci sklepów może zaproponować klientowi, swój własny towar (skoro sprzedaje go w  np. Obi), w dodatku wielokrotnie przewyższając sklepowa cenę? Człowieku, gdzie ty miałeś oczy, że jeszcze wziąłeś to bez żadnego pokwitowania?? Tak się dzieje, jak ktoś ma za dużo pieniędzy, a za mało rozumu. Albo to ja jeszcze o czymś nie wiem…



#5 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2017 - 20:28

Ja odradzam kupko w sklepie car-expess z Domaniewa (części samochodowe). Towar za 1200zł zepsuł się po 2 miesiącach a po odesłaniu zepsutego towaru do sprzedawcy w ramach gwarancji, zostałem najnormalniej okradziony, nie mam ani pieniędzy, ani towaru a sprzedawca odrzuca moje telefony. Dla mnie to zwykłe złodziejstwo.

#6 Guest_Maria

Guest_Maria
  • Goście

Napisano 24 kwiecień 2017 - 18:32

Kochani nie dajcie się namówić na kupno w ogrodnictwie Bakker Hillegom BV w Polsce. To tylko piękna reklama i zachwyt na obrazku. Mają chyba dużo do ukrycia bo nie ma na stronach tej Firmy żadnych opinii. Zamawiasz towar. Kłamią że otrzymasz w ciągu 14 dni - fałsz. Kolorowe reklamy - fałsz, towar często uszkodzony, a zwrotu zapłaconej kwoty za uszkodzony zły produkt nie dostaniesz. Za to będziesz miał tony śmieci przysyłanych pocztą. Nawet nie nadają się do pieca. Ja od kilku miesięcy proszę się o zwrot pieniędzy za uszkodzony towar i nie otrzymam ich. Sprawę podaję do Sądu. Przestrzegam wszystkich przed Bakker Hillegom BV w Poznaniu

#7 Guest_aks

Guest_aks
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2018 - 15:00

A ja ostrzegam przed sklepem Marka-24, oszuści i mnaciągacze!

#8 Guest_Dominika

Guest_Dominika
  • Goście

Napisano 29 grudzień 2018 - 15:47

Myślę, że Maria ma racje i droga sądowa to najlepsze wyjście. Naokoło jest tylu oszustów :/ Że ludzie ani trochę nie patrzą na swój biznes długodystansowo. Janusze... byle się nachapać. Od razu do sądu, ale z prawnikiem. Zanim się zacznie ciąganie po sądach i generowanie kosztów warto wiedzieć, czy nasza walka ma szanse powodzenia. Ja korzystałam z pomocy radczyni z kancelarii Dubiel & Sawinda. Mogę polecić. Kilku moich bliskich znajomych też korzystało z pomocy radców z tej kancelarii i słyszałam same dobre opinie, a moja sprawa była wygrana.

#9 Guest_Gość_2019

Guest_Gość_2019
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2019 - 22:20

Sklepie internetowym mango outlet zakupiłam towar z uwagi na niewłaściwy rozmiar tego samego dnia został odesłany w oryginalnym opakowaniu na adres zamieszczony na etykiecie zwrotnej. Przesyłka priorytetowa z potwierdzeniem odbioru przez adresata, podpisana "zwrotka" wróciła po kilku dniach. Telefon do biura obsługi tak jest wszystko w porządku, ale nie ma nr konta. podałam nr konta jest ok, mijają kolejne dni, telefon do BO przepraszają za opóźnienie, bo black coś tam , trzeba czekać. Kolejne telefony , mam przesłać scan potwierdzenia nadania przesyłki, bo oni o żadnej paczce nie wiedzą. Trzy tygodnie temu była raptem wyparowała, śmiem twierdzić , że grają na czas i zmęczenie klienta, nie jeden opuści , albo zgubi dokumenty , albo wmówią mu , że zmienił się regulamin zwrotów o czym nie ma żadnej informacji na stronie, Na szczęście zostawiłam faktury , potwierdzenia itd. . Uwzględniając brak towaru i kasy, koszty przesyłki zwrotnej i dość kosztowne telefony na infolinie sklepu internetowego mango outlet . Szczerze odradzam zakupy w sklepie internetowym mango outlet.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych