Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak reklamować małą firmę w sieci?


wróć do serwisu Moja Firma 158 odpowiedzi w tym temacie

#61 Guest_wareda

Guest_wareda
  • Goście

Napisano 28 sierpień 2015 - 11:07

Coraz ciężej jest znaleźć oferty korzystne cenowo i zarazem oferującą profesjonalizm. Wszyscy chcą dużo zarobić robiąc coś byle jak. Dlatego ja zawsze czytam opinie, żeby nie trafić na niekompetentną firmę. Polecam firmę netvestmentsmedia.pl



#62 mtzd

mtzd

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 642 postów

Napisano 08 wrzesień 2015 - 14:00

Powiem Ci, że coś w tym jest. Dlatego rozpoczynając z kimś współpracę zawsze staram ustalać w taki sposób, aby podejmowane działania przynosiły wymierny efekt w postaci wejść na stronę. Przecież to wszystko sprowadza się do statystyk. Do maksymalizacji ilości wejść na stronę. Gdybym miał kogoś polecić konkretnego, to pewnie byłby to http://panet.pl/kontakt

Nie jest tani, ale zna się na rzeczy.



#63 majkel29

majkel29

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 198 postów

Napisano 09 wrzesień 2015 - 09:56

Same wejścia na stronę nie gwarantują zwiększenia sprzedaży. Często są to "martwe" wejścia, które podniosą tylko i wyłącznie współczynnik odrzuceń. Często jest tak w przypadku pozycjonowania lub reklamy adwrods. Jeśli zależy nam na faktycznej promocji marki czy usługi, to w grę wchodzi tylko content marketing. Promocja odpowiednich treści, które podnoszą świadomość marki, potrafi działać cuda. Firmy, które mają na swoich stronach czy blogach przydatne, wartościowe treści, postrzegane są jako eksperci w swojej dziedzinie, a to przywiązuje potencjalnego klienta. Niestety nieumiejętnie skonstruowane lub skopiowane treści mogą przynieść odwrotny skutek. Dlatego w przypadku conetent marketingu warto jest współpracować z agencjali takimi jak INB Digital http://inb-digital.pl/, które zajmują się profesjonalnym tworzeniem treści. Polecam zagłębienie się trochę w tematykę marketingu treści, to to zdecydowanie przyszłość,



#64 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 712 postów

Napisano 13 wrzesień 2015 - 08:55

A content marketing? Pytam, bo tyle się obecnie o tym pisze... Mam tutaj na myśli, budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez chociażby prowadzenie bloga.



#65 t_mb

t_mb

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 71 postów

Napisano 14 wrzesień 2015 - 10:07

Content marketing niesie ze sobą duży potencjał. Może być wykorzystany chociażby pod postacią bloga firmowego. Ciekawe treści zawsze znajdą swoich odbiorców. Tylko skąd je czerpać? Najlepiej od branżowych specjalistów, dziennikarzy, profesjonalnych copywriterów itd.

Takie usługi świadczy bo INB Digital -> http://inb-digital.pl/tresci

Pomogą założyć bloga, zoptymalizować go oraz prowadzić w taki sposób, aby stanowił medium za pośrednictwem którego będziecie mogli komunikować się ze światem zewnętrznym.



#66 semtime.pl

semtime.pl

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 22 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 15 wrzesień 2015 - 19:11

Często są to "martwe" wejścia, które podniosą tylko i wyłącznie współczynnik odrzuceń. Często jest tak w przypadku pozycjonowania lub reklamy adwrods.

 

Taki efekt akurat świadczy o nieumiejętnym prowadzeniu AdWords.


Profesjonalne prowadzenie i optymalizacja kampanii Google AdWords.

Zapytaj o możliwości reklamy dla Twojej firmy i odbierz kupon na kliknięcia o wartości 250zł na - http://semtime.pl

 

 


#67 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 27 październik 2015 - 12:22

Z własnego doświadczenia mogę potwierdzić, że pozycjonowanie linków jest owszem ważne, ale moja firma najwięcej zyskała dzięki marketingowi szeptanemu. Jest to chyba aktualnie najbardziej skuteczny rodzaj reklamy w Internecie. Tylko ważne, żeby zgłosić się do agencji, której działania są dyskretne i wiarygodne, sama korzystałam z CleverAgency i mogę polecić.



#68 adamgalecki

adamgalecki

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 50 postów

Napisano 03 listopad 2015 - 19:19

Reklama na Facebooku jest w obecnych czasach skuteczna.



#69 tescji90

tescji90

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 27 listopad 2015 - 12:12

Należy zacząć od stworzenia strony internetowej i jej pozycjonowania - to podstawa. Dobre efekty można osiągnąć m.in. dzięki kampanii AdWords (pod warunkiem, że będzie prawidłowo skonfigurowana) i reklamom w mediach społecznościowych, np. na Facebooku.



#70 moniczka12

moniczka12

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 147 postów
  • LokalizacjaŁódż

Napisano 28 listopad 2015 - 19:45

Jeśli firma nie ma dużych środków na reklamę może zlecić marketing społecznościowy do promowania marki w internecie. Jeśli marka zacznie być rozpoznawalna to mogą pojawić się pierwsi klienci. 



#71 mmariusz

mmariusz

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 28 listopad 2015 - 20:28

Jeśli firma nie ma dużych środków na reklamę może zlecić marketing społecznościowy do promowania marki w internecie. Jeśli marka zacznie być rozpoznawalna to mogą pojawić się pierwsi klienci. 

 

Nie do końca się z Tobą zgadzam. Nie ma reklamy uniwersalnej. Marketing społecznościowych najczęściej przynosi zyski z czasem, czego wielu nie rozumie. Budżet reklamowy najrozsądniej podzielić na kilka możliwości promocji. Wówczas zysk pojawi się niemal od razu, a z czasem będzie tylko lepiej.


portal biznesowy dla firm- darmowe ogłoszenia, katalog firm, artykuły i wiele więcej.

#72 Guest_JoAnna

Guest_JoAnna
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2015 - 12:31

Nie ma jednego skutecznego sposobu na reklamę moim zdaniem i jednej strony- katalogu firm itp, która zagwarantuje sukces. Trzeba trochę poznac temat marketingu internetowego.

Ostatnio szukałam podobnych informacji w necie i trafiłam na taki darmowy poradnik- guide.zapizap.com/informacja-o-poradniku Co prawda dotyczy on konkretnej branży- turystycznej, ale te wskazówki dotyczą ogólnie biznesu, także warto poczytać. Ja sobie uświadomiłam ile błędów popełniłam na początku swoich marketingowych działań, ale na szczęście teraz naprawiam i widzę efekty.



#73 Guest_cxsds

Guest_cxsds
  • Goście

Napisano 21 grudzień 2015 - 10:40

Promowaliśmy kilka produktów finansowych dostępnych multimedialnie za pomocą animacji 2 D i częściowo 3D. Przyznam, że dość długo szukaliśmy wykonawcy. Ogłoszenia dawałam na forach, na grupach FB, kontaktowałam się z konkretnymi ludźmi. W końcu bezkonkurencyjne warunki współpracy zaproponował Bartosz Osmulski ze strony produkcja-filmowa.pl. Wizja mojego zespołu została ujęta w schemat graficzny w sposób mistrzowski, a bardzo rzadko można dać taką rekomendację.



#74 Guest_Mirka

Guest_Mirka
  • Goście

Napisano 21 grudzień 2015 - 16:22

Nie ma jednego skutecznego sposobu na reklamę moim zdaniem i jednej strony- katalogu firm itp, która zagwarantuje sukces. Trzeba trochę poznac temat marketingu internetowego.

Ostatnio szukałam podobnych informacji w necie i trafiłam na taki darmowy poradnik- guide.zapizap.com/informacja-o-poradniku Co prawda dotyczy on konkretnej branży- turystycznej, ale te wskazówki dotyczą ogólnie biznesu, także warto poczytać. Ja sobie uświadomiłam ile błędów popełniłam na początku swoich marketingowych działań, ale na szczęście teraz naprawiam i widzę efekty.

Bardzo przydatny poradnik, właśnie sobie czytam. Akurat mi pasuje, bo zajmuję się reklamą pensjonatu także jak znalazł smile.png



#75 Guest_hubercik

Guest_hubercik
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2016 - 08:51

rzeczywiście fajna sprawa z tym poradnikiem, faktycznie można go podpiąć pod reklamę bardziej uniwersalnie, dzięki! smile.png sam zleciłem promocję swojego moto-biznesu w Cleveragency.pl stworzyli mi profesjonalny sklep internetowy i zajmują się od razu jego reklamą. widzę już fajne efekty marketingu szeptanego, choć wcześniej nie byłem pewny co do skuteczności takiej promocji.



#76 bgolabek

bgolabek

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 16 marzec 2016 - 14:28

Z własnego doświadczenia polecam pozycjonowanie stron. Warto też zastanowić się nad marketingiem szeptanym, bo też fajnie się sprawdza. Obie metody są skuteczne, efekty tego są szybko widoczne i zadowalają. Do tego polecam skorzystać z usług Nowej Pozycji.



#77 Guest_specjał

Guest_specjał
  • Goście

Napisano 18 marzec 2016 - 17:10

możliwości są praktycznie nie ograniczone. mój sklep dotyczy raczej sfery sci fi więc mam stworzony blog, kilka stronek na wolności prowadzonych przez zapaleńców tej tematyki dobrowolnie i wszędzie banery do sklepu i już, banał, nic mnie nie kosztuje a pwoiedziedznei "dźwignia handlu" w tym przypadku sprawdziło się doskonale.



#78 kasusza

kasusza

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 15 postów
  • LokalizacjaRzeszów

Napisano 15 kwiecień 2016 - 11:48

Widzę kilka sposobów - ogłoszenia w serwisach ogłoszeń + działalność na forach brandowych + pozycjonowanie lub adwords jeśli robi się to umiejętnie to przyniesie to owoce. jeśli nie to nie. każda reklama zrobiona nieumiejętnie tylko da nic i koszty

#79 Guest_wareda

Guest_wareda
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2016 - 07:42

Złego słowa nie mogę powiedzieć o marce Smart Creation. Korzystam z ich usług dla firmowego facebooka pół roku i coraz bardziej mi się podobają raporty, które od nich dostaję. Dodatkowo jest też prowadzona reklama na Insta, a cała identyfikacja wizualna którą zrobili to pełna profeska. Co do właśnie realizacji jakie mają na koncie to na ich portalu www.smartcreation.pl jest tego trochę.

#80 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 656 postów

Napisano 27 kwiecień 2016 - 23:34

Jednym ze skuteczniejszych sposób jest zlecenie napisania posów na forach, kiedyś by poszeżyć rozmiary firmy to korzystałem z usług http://www.teraztop.pl/sklep/





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych