Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak reklamować małą firmę w sieci?


wróć do serwisu Moja Firma 158 odpowiedzi w tym temacie

#41 Guest_Agnieszka

Guest_Agnieszka
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2015 - 21:15

Od kilku lat pracuję w sklepie internetowym i wiem, że reklama jest kluczowym elementem dla działalności firmy. Warto poszukać pomocy u specjalistów, takich jak np. Karol Damps.



#42 Guest_Wrocpedia.pl

Guest_Wrocpedia.pl
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2015 - 21:56

Tych wszystkich, którzy prowadzą małą firmę we Wrocławiu, a także osoby z działu marketingu, które chcą rozreklamować duże firmy działające na terenie Wrocławia zapraszam do umieszczenia darmowego wpisu we Wrocławskim Serwisie Informacyjnym - Wrocpedia.pl

Wrocpedia.pl - to miejsce, gdzie warto umieścić wpis, gdyż:

- dodanie wpisu jest darmowe

- wpis jest widoczny dla użytkowników internetu do końca świata

- do ciekawego opisu można dołożyć 3 zdjęcia

- we wpisie można dodać link do swojej strony www

- adres twojej siedziby jest jednocześnie linkiem do mapy gogle

- stale zwiększająca się ilość osób odwiedzających serwis, powoduje, że twoja oferta trafia do dużej ilości potencjalnych klientów.

Przekonaj się sam - już dziś dodaj wpis do serwisu Wrocpedia.pl



#43 Guest_dawid12345

Guest_dawid12345
  • Goście

Napisano 08 czerwiec 2015 - 13:13

Tanio wychodzi mi promocja usług poprzez stronę mbooking.pl. Pierwszy miesiąc jest darmowy, żeby sobie przetestować wszystkie funkcjonalności, a później dwa abonamenty do wyboru, albo 10 zł / mc, albo 40 zł/ mc. Dobra opcja, bardzo ułatwia komunikację na linii firma – klient, a wiadomo, że dzisiaj ludzie są bardzo otwarci na kontakt internetowy.



#44 tonka

tonka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 59 postów

Napisano 13 czerwiec 2015 - 12:11

Masz specjalne firmy które przeprowadzają kampanie internetowe więc wystarczy zapytać, wynająć i tyle. 



#45 Guest_przygoda321

Guest_przygoda321
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2015 - 12:29

sieć to dużo, ale jednak nie wszystko. Ja bym te,ż postawiła na widoczność firmy w okolicy, w mieście... W zależności od zasięgu. Tak więc widoczna nazwa i banery duzo dadza np od firmy Rodland Produkcja Reklamy Wizualnej oni robili np nazwy wielu znanych marek odziezowych i nie tylko



#46 Guest_daniel

Guest_daniel
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2015 - 19:59

Wszystkie sposoby reklamowania się w sieci są dobre, ale najskuteczniej zrobić to publikując treści contentowe. Kluczowe znaczenie ma jakość treści więc trzeba to zadanie zlecić fachowcom takim jak LeadBullet.



#47 Barkalaza

Barkalaza

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 25 czerwiec 2015 - 19:06

Mała firma nie musi mieć gorszej reklamy od dużej firmy. Jak Cie nie stać na szereg działań reklamowych, to skup e się na jednym punkcie. Co powiesz na krótki film reklamujący Twoje usługi? Coś takiego wykona Ci na pewno ta firma http://www.seemedia.co/Ja sama zwracam uwagę na tego typu dopieszczanie klienta, bo widzę wtedy, że dany przedsiębiorca się stara i nie olewa prowadzenia działalności.



#48 Guest_IrneaDortissss

Guest_IrneaDortissss
  • Goście

Napisano 01 lipiec 2015 - 07:34

mojej firmie duzo pomogła działalność grupy MTS z Katowic. Oni maja agencje reklamowa która robi kampanie ATL i BTL, poza tym można skorzsytac z leasingu pracowniczego i zrognizowac fajną imprezę. Dla małej firmy mysle ze dobre byłyby ulotki i reklama w loklanych mediach i na pewno tez reklama internetowa



#49 portbiznesu

portbiznesu

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 01 lipiec 2015 - 10:11

Marketing internetowy to już nie to samo narzędzie co kiedyś. Tak samo stało się z mediami społecznościowymi, coraz więcej funkcji to nowe możliwości dla każdej firmy, która chce aby jego promocja firmy w internecie nie przekroczyła budżetu. Gdzie można skupić swoją uwagę na marketing? Chociażby na Google+ dla organicznego wyszukiwania i lokalnej pozycji w wyszukiwarce na 1 stronie dzięki stronie firmowej na G+ oraz dodaniu lokalizacji firmy do map Google. Dodatkowo każdy kto posiada system nawigacji android i korzysta z mapy Google, użytkownik zostanie poinformowany o czasie podróży do firmy, czy będzie jeszcze czynna zanim dojedzie. 


Agencja marketingowa Warszawa - Port Biznesu | Budowanie wizerunku marki i promocja firmy w internecie


#50 dancewithhim

dancewithhim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 567 postów

Napisano 08 lipiec 2015 - 09:33

Powiem Wam,że sama od jakiegoś czasu bawię się w pozycjonowanie samodzielnie i nie jest to takie trudne jak się to przedstawia.Na pewno warto jest mieć jakieś podstawy.W sieci są video kursy na temat pozycjonowania oraz optymalizacji .Tutaj macie na przykład jeden z nich:

http://strefakursow....acja_stron.html

 

Pokazuje Wam od czego zacząć. Tak naprawdę nie jest to takie trudne i warto jest się tym zająć. 



#51 AntoniGie

AntoniGie

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 64 postów

Napisano 10 lipiec 2015 - 00:23

Widzę, że temat wzięty mimo, że swój czas ma. Grunt to wyewoluowanie produktu z podstawy w szerszą opcję, kiedyś oprogramowanie swoją drogą a pozycjonowanie swoją. Teraz korzystam z sellingo i tak naprawdę w cenie 30 zł mam już wysokie noty w google, a uważam, jak większość zresztą, że to najbardziej popularna u nas wyszukiwarka.



#52 carlosss

carlosss

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 50 postów

Napisano 10 lipiec 2015 - 06:29

co to za pakt z diabłem że masz taką usługę cud miód za 30 zł? już sobie wyobrażam ten interfejs z mario bros hahhah



#53 AntoniGie

AntoniGie

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 64 postów

Napisano 10 lipiec 2015 - 10:56

Co za wysublimowane poczucie humoru rolleyes.gif korzystam więc w pierwszej linii dowiedziałbym się o ukrytych kosztach, a nic mi o tym nie wiadomo od dłuższego czasu. Do tego cała funkcjonalność jest przedstawiona na stronce sellingo.pl masz tabelę za co płacisz i jaką kwotę. Są też wersje demonstracyjne i sklepu i interfejsu - ja na tej podstawie głównie podjąłem decyzję o współpracy, bo gdyby produkt róznił się od prezentacji to miałbym podstawę do reklamacji, więc to chyba najlepiej o nich świadczy!



#54 moniczka12

moniczka12

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 147 postów
  • LokalizacjaŁódż

Napisano 11 lipiec 2015 - 19:15

Nie ma znaczenia czy firma jest mała, czy firma jest duża. Dla klienta nie ma to znaczenia. Dla niego ważne jest to, żeby mógł łatwo dotrzeć do oferty i otrzymać zadowalającą ofertę która go zainteresuje. 90% osób szukających w internecie przegląda tylko pierwsze 2-3 strony wyników wyszukiwania. Dla tego bardzo ważne jest dla każdej firmy by jego oferta się tam znalazła. Najlepszą formą promocji w sieci zatem jest pozycjonowanie stron i tego nie da się ominąć. To podstawa i należy zrobić wszystko by przebić się nad konkurencje w wynikach. 



#55 orfi

orfi

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 13 lipiec 2015 - 09:38

Marketing internetowy to dziś przede wszystkim social media, marketing szeptany, lokalne serwisy, blog firmowy, content marketing. Pozyskiwanie linków na pewno w tym pomoże - zerknij w ofertę jakieś firmy, np. https://solv.pl i zobacz co proponują. Na pewno Ci pomogą. Nie ma znaczenia czy firma jest mała, promowanie musi spełniać wyznaczone cele i być skuteczne.

 

smile.png



#56 najtan

najtan

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 15 postów

Napisano 21 lipiec 2015 - 13:46



#57 Guest_menero

Guest_menero
  • Goście

Napisano 28 lipiec 2015 - 08:00

mojej firmie duzo pomogła działalność grupy MTS z Katowic. Oni maja agencje reklamowa która robi kampanie ATL i BTL, poza tym można skorzsytac z leasingu pracowniczego i zrognizowac fajną imprezę. Dla małej firmy mysle ze dobre byłyby ulotki i reklama w loklanych mediach i na pewno tez reklama internetowa

 


mojej firmie duzo pomogła działalność grupy MTS z Katowic. Oni maja agencje reklamowa która robi kampanie ATL i BTL, poza tym można skorzsytac z leasingu pracowniczego i zrognizowac fajną imprezę. Dla małej firmy mysle ze dobre byłyby ulotki i reklama w loklanych mediach i na pewno tez reklama internetowa

Ja w Katowicach korzystałam z usług Solv Internet & Marketing, bo mieli najlepsze opinie. Nawet mała, lokalna firma mogła konkurować z gigantami w tej samej branży dzięki fachowej optymalizacji strony i skutecznym marketingu internetowym.



#58 Guest_Beata

Guest_Beata
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2015 - 07:23

Mi firma Solv.pl pomogła stworzyć sklep internetowy. W tej kwestii się sprawdzili, a widzę, że inni też dobrze o niej piszą, więc sądzę, że naprawdę warto skorzystać z ich usług. Ja jestem zadowolona.



#59 Guest_marcin

Guest_marcin
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2015 - 11:08

www.gfk24.pl SZOKUJĄCO niskie ceny!!!!



#60 marlon

marlon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 111 postów

Napisano 24 sierpień 2015 - 22:06

Podstawa to pozycjonowanie, oczywiście równie ważna jest obecność w mediach społecznościowych, warto też zadbać o dobry content marketing. Firma czenzo.pl tworzy i pozycjonuje strony www, zajmuje się także social marketingiem.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych