Skocz do zawartości


Marketing SMS-owy

SMS Marketing SMS Powiadomienia SMS E-commerce

wróć do serwisu Moja Firma 35 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_wiber

Guest_wiber
  • Goście

Napisano 29 maj 2014 - 12:30

Jak u was w praktyce sprawdza sie marketing SMS-owy? Na wstępie tematu chcę zaznaczyć ze chodzi mi o komunikacje klient-firma a nie spamy w postaci loterii i konkursow. ktos z was korzystal jaka jest wasza opinia z perspektywy promowania firmy?



#2 Guest_Jurii

Guest_Jurii
  • Goście

Napisano 04 czerwiec 2014 - 10:12

Marketing SMS jest ok, ale nalezy korzystać rozważnie, nie wysyłać za dużo widomości, robic to tylko do osób, które wyraziły na to zgodę. Znam firmy gdzie sprawdza się to całkiem nieźle, szczególnie jeśli prowadzi się wysyłki do własnych baz kontaktów, tutaj fajny artykuł, o tym, że marketing SMS to nie tylko masowa wysyłka:

 

http://marketingmobi...es-nie-slyszec/

 

 



#3 Guest_Erni

Guest_Erni
  • Goście

Napisano 06 czerwiec 2014 - 14:29

Własna baza z akutalnymi rekordami to jest podstawa. Budowanie lojalnosci wsrod klientow jest o wiele trudniejsze niz zdobywanie nowych i na tym bym sie koncentrowal. SMS marketing i takowe platformy z pewnoscia moga w tym pomoc.



#4 Guest_krzysiek

Guest_krzysiek
  • Goście

Napisano 06 czerwiec 2014 - 15:07

To zbierania danych kontaktowych użytkowników wraz ze zgodami marketingowymi przydatne jest narzędzie SMS Newsletter - http://hostedsms.pl/...Newsletter.aspx



#5 Guest_Daria

Guest_Daria
  • Goście

Napisano 18 czerwiec 2014 - 15:12

SMS Newsletter jest swietny! Sama nie lubie spamu przychodzacego dosc czesto, ale wartosciowe informacje podbijaja konwersje sprzedazowa



#6 Guest_czero

Guest_czero
  • Goście

Napisano 18 czerwiec 2014 - 15:14

A co sadzicie o smsach alarmowych? ostatnio bylo glosno bylo, ze jakas gmina z tego korzysta.



#7 Guest_KrzyP

Guest_KrzyP
  • Goście

Napisano 27 czerwiec 2014 - 10:24

Mieszakncom o wiele latwiej byloby sie uporac z sytuacja kryzysowa, gdyby zostali o niej poinformowani odpowiednio wczesniej. PlatofmrmySMS-owe maja taka mozliwosc. Z tego co sie orientuje mozna chyba to przetestowac bezplatnie na jakims Serwerze.



#8 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 146 postów

Napisano 01 lipiec 2014 - 19:37

Polecam poczytać trochę profesjonalnych blogów marketingowych 
 


#9 Guest_Marika

Guest_Marika
  • Goście

Napisano 10 wrzesień 2014 - 12:30

Jak u was w praktyce sprawdza sie marketing SMS-owy? Na wstępie tematu chcę zaznaczyć ze chodzi mi o komunikacje klient-firma a nie spamy w postaci loterii i konkursow. ktos z was korzystal jaka jest wasza opinia z perspektywy promowania firmy?

Witajcie,

od 3 miesięcy korzystam z marketingu SMS w firmie serwersms.pl. Uważam że mają bardzo atrakcyjną ofertę. 0,03 zł za SMS-a, to naprawdę tanio! Posiadają również promocję na darmowy nr Short Code, jest to nr współdzielony (klient-ty). Wysyłam im informację o nowościach i promocjach. Nie jestem nachalna, staram się to robić z wyczuciem:) Dużo zainwestowałam w różne reklamy, ale myślę że SMS-y dużo mi dały:)



#10 Guest_Laura

Guest_Laura
  • Goście

Napisano 22 październik 2014 - 14:07

marketing smsowy bardzo dużo daje i sprawdza się po obu stronach telefonu wink.png ja np. chętniej wybieram te sklepy internetowe, które oferują mi powiadamianie smsowe o tym, że paczka na mnie czeka. i sporo moich znajomych ma poodbne zdanie. a serwersms obsługuje mój bank - też świetna sprawa,



#11 karol87

karol87

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 67 postów

Napisano 26 październik 2014 - 01:50

Powiem szczerze, że mnie nie przekonuje. Często po przeczytaniu pierwszego zdania już usuwam smsa. 



#12 ikeropoz

ikeropoz

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 27 październik 2014 - 12:45

Mimo wszystko - czy loterie, czy informacje firmowe. Marketing Smsowy to najgorsza forma spamu. 90% odbiorców automatycznie bez przeczytania usuwa takie smsy.



#13 Guest_Mariola

Guest_Mariola
  • Goście

Napisano 04 listopad 2014 - 10:38

To w takim razie chyba zależy od firmy. Jak ja dostaję przez serwersms smsy z empiku czy mojego banku to nie usuwam ich, tylko czytam, bo mnie to interesuje. Chyba, że dostaję jakoś no name info o promocji, w której mogę wybrać BMW - wtedy to co innego, usuwam, ale to też już inna usługa. Co innego dostawanie promocyjnych sms czy umówienie się dzięki nim na wizytę do lekarza czy też jej odwołanie. a co innego pokrętne loterie. To dwie inne rzeczy.



#14 AnetaZ

AnetaZ

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 53 postów

Napisano 04 listopad 2014 - 10:40

Jeśli nie jest spamowy to jest w porządku.



#15 Guest_Kamil

Guest_Kamil
  • Goście

Napisano 05 listopad 2014 - 10:18

Są badania na ten temat: 98 procent  smsów jest odczytywanych. Z mailami sprawa wygląda znaczniej gorzej. Do tego mamy dość niski koszt, tak jak wspomniany tutaj serwersms - 3 grosze. I dla klienta wygodniej jest też odczytać sms niż odczytac maila, tym bardziej, że niektórzy nie maja dostępu do internetu w telefonie (np. ja).



#16 anastazja84

anastazja84

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 27 postów

Napisano 11 listopad 2014 - 10:35

Dołączam do zwolenników sms marketingu :) Tylko właśnie trzeba mieć na uwadze to, o czym mowicie - żeby robić to rozważnie. Dla bardziej sceptycznych podrzucam więcej statystyk: http://serwersms.pl/badanie2013/ Są to wyniki z badania dotyczącego komunikacji sms w Polsce w minionym roku.Naprawdę ciekawe dane, warto się zapoznać. A skoro wyniki są takie i nie inne, to może jednak znaleźć w tym inspirację dla swojej firmy? :)



#17 Guest_Stasi

Guest_Stasi
  • Goście

Napisano 25 listopad 2014 - 12:38

Też zawsze powtarzam, że liczby mówią same za siebie. Tym bardziej, że tych badań jest sporo. W ogóle to też dobrze świadczy o firmie jak przeprowadza takie badania i je publikuje tak dla ogółu. Myślę, że warto się zastanowić nad taką forma marketingu, tym bardziej, że jego koszt jest stosunkowo niewielki w porównaniu z innymi, bardziej tradycyjnymi, co nie zawsze znaczy skutecznymi formami.



#18 Bianka55

Bianka55

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 07 grudzień 2014 - 17:57

Ciekawa dyskusja się tu wywiązała. Sam korzystam z sms marketingu i jestem zadowolony - jest to szybki i wygodny sposób komunikacji z klientem. Jak dla mnie przytoczone badania również są silnym argumentem. Pewnie, że zawsze będzie jakieś zróżnicowanie w odbiorze, ale m.in. z tego powodu cieszę się, że badania są kontynuowane, a udział w nich można wziąć tutaj: http://serwersms.pl/badanie2014/ Zachęcam, im więcej respondentów, tym rzetelniejsze wyniki :)



#19 formek

formek

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 08 grudzień 2014 - 09:03

Jeśli klient sam się zgodził na takie smsy to jest to całkiem dobry kanał komunikacji. Oczywiście pod warunkiem, ze dobrowolnie podał swój numer a nie jako warunek zakupu/rejestracji/czegokolwiek. Wtedy to może zadziałać pozytywnie, chociaż obecnie mailing jest o wiele skuteczniejszy ze względu na lepiej dopasowaną treść do danego odbiorcy.
Sam sms może nie wystarczać ze względu na małą ilość treści i znamiona spamu. Ja osobiście nie lubię jak otrzymuję smsy o promocjach czy tego typu akcjach.



#20 Michał.Spec

Michał.Spec

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 30 postów
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 17 grudzień 2014 - 19:59

Istnieje ryzyko potraktowania takiej wiadomości jako spamu. Nie należy zapominać, że sami dostawcy usług telekomunikacyjnych również wysyłają takie wiadamości, chociaż ich częstotliwość jest niższa niż w przypadku email. Druga kwestia to sposób dotarcia do określonej grupy docelowej z przekazem, który w tym przypadku może być bardzo trudny, że względu na brak profilu odbiorcy. 


afaktury.pl - Intuicyjny program do wystawiania FV online.




Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: SMS, Marketing SMS, Powiadomienia SMS, E-commerce

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych