Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Citroen: Berlingo - opinie kierowców


177 odpowiedzi w tym temacie

#41 Guest_Anka

Guest_Anka
  • Goście

Napisano 24 kwiecień 2008 - 16:39

witam, mam pytanie: jak usunąc prolembraku spryskiwzcy? Pompka jest sprawna

#42 Guest_yountanek

Guest_yountanek
  • Goście

Napisano 12 maj 2008 - 00:58

O tym aucie można byłoby pisać wiele. Jak dla mnie z własnej autopsji można rzecz czy też stwierdzić, iż jest ono idealne zarówno pod załadunek, firmę jak i auto służące go przejażdżek z rodziną, itp.

#43 Guest_polikarp

Guest_polikarp
  • Goście

Napisano 12 maj 2008 - 01:37

osobiście wolę poczekać na nową wersję berlingo. Patrząc nahttp://www.citroen.p...ub=BERLINGOoraz nahttp://www.samochody.mojeauto.pl/citroen/osobowe/citroen_berlingo.htmlwidać wyrażnie, że zmian jest wiele, przede wszystkim stylistyka auta!! mi się podoba, nawet bardzo;))

#44 Guest_Mirosław

Guest_Mirosław
  • Goście

Napisano 13 maj 2008 - 18:13

jęsli chodzi o samochody półdostawcze to Citroen Berlingo napewno wygrywa z konkurencją ze strony Kangoo czy Partnera. Jest mniej awaryjny, mniej spala, łatwiej o cześci no i sprawdza się w trudniejszych warunkach. pozdrawiam

#45 Guest_pawel

Guest_pawel
  • Goście

Napisano 18 maj 2008 - 01:27

mialem wczesniejsze wersje berlingo chyab ze 2 modele, bardzo sympatycznie je wspominam, i czytatalem http://www.autogaler...dex.php?id=1047 o nowej wersji 2008, ale kiedy ma ona wejsc do sprzedazy, czy juz jest moze?

#46 Guest_Adam Pachowicz

Guest_Adam Pachowicz
  • Goście

Napisano 18 maj 2008 - 02:18

a jakie jest spalanie i osiągi nowego berlingo do berlingo first?

#47 Guest_Waldek

Guest_Waldek
  • Goście

Napisano 20 maj 2008 - 13:58

Proponuje sprawdzić bezpośrednio na stronie producenta:www.citroen.pl

#48 Guest_Łukasz

Guest_Łukasz
  • Goście

Napisano 07 czerwiec 2008 - 10:28

Rocznik 2004, stan licznika 55000Samochód bardzo wygodny, praktyczny i obszerny. Silnik bardzo cichy jak na diesla. Zawieszenie dobrze tłumi nierówności. Minusy to osiągi diesla. Zaletą na pewno cena za tak duży samochód. Najbardziej denerwuje mnie jakość elementów plastikowych (drzwi przesuwane posiadają niepraktyczne otwarcie od wewnątrz, już mi jedne nie działają bo użyto całej plastikowej klamki co moim zdaniem w samochodzie który jest używany w firmach jest nonsensem), odpadł mi plastik od siedzenia kierowcy, bo nie miał śruby. :| Pomimo tego samochód chwalę. Osiągnąlem nim 160km/h, fabrycznie ma 142km/h

#49 Guest_Tadek

Guest_Tadek
  • Goście

Napisano 15 sierpień 2008 - 23:07

Mam go od nowości.Idealny rozmiar dla rodziny 2+2.Właśnie przejachałem 100 tys i awaria- przełacznik zespolony.Może ktoś wie jak go wymienić ?

#50 Guest_paweł

Guest_paweł
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2008 - 23:01

chce kupic berlingo 1.9 d z roku 97-00 na co zwrócic uwage przy zakupie.co sie psuje i jak to sprawdzić.dziękuje

#51 Guest_Agnieszka

Guest_Agnieszka
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2008 - 09:29

Zamierzam kupic jedno z tych aut, jeżdze jak na babe przystało ;), Poradzcie jaki najlepiej model wybrać ale tez zalezy mi na dieslu, w normalnej cenie :)i jak z awaryjnościa tych aut? Obecnie posiadam Opla DTL 2.0 98 kombi sprowadzony, mam go od 4 miesiecy i facet z okolic Zielonej Góry który mi go sprzedał zapewne skakał z radości. Teraz ja przezywam koszmar pompa wtryskowa, napinacz, amortyzatory, cos sie dzieje z elektroniką, raz swieca kontrolki raz nie, centralny uszkodzony, makabra.Własnie stoi w warsztacie. :(

#52 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 19 wrzesień 2008 - 14:52

Witam!Mam problem, przy predkości pomiedzy 80 a 100 km/h odczuwam wyraźne wibracje po przekroczeniu 100km/h wibracje zanikają. Jak wrzucam na luz to wibracje nikną więc prawdopodobnie to wina skrzyni lub silnika. Jesli ktos mial podobny problem to proszę o info.

#53 Guest_wojtek

Guest_wojtek
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2008 - 18:16

Mam pytanie do posiadaczy o dobra stronke na ktorej bede mogl porownac wszystkie modele berlingo z roku 2002 i 2003 standardowe wyposazenie itp. dzieki i czekam na odp i sugestie :]

#54 Guest_marek

Guest_marek
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2008 - 22:19

autko naprawdę super,oprócz tego ,że przednie sprężyny pękły po około 130tys.,no cóż polskie drogi.pali około 6,5l/100km. prrzy sredniej prędkości ok.130 km/h.fotele dobrze trzymają,idzie go fajnie załadować ludźmi i bagażami.po prostu autko niezawodne,mam go od nowości,polecam polecam ,mimo swoich gabarytów świetnie trzyma się na zakrętach,teraz ma przejechane prawie 160 tysięcy.leję mu porządny olej do silnika(castrol magnatec 5w-40 diesel) i motorek śmiga ,że aż hey.na razie pędziłem 170 km/h na prostej (2 pasażerów + pełny bagażnik) a pod nogą miałem jeszcze 25% miejsca.Marek

#55 Guest_LESZEK

Guest_LESZEK
  • Goście

Napisano 01 październik 2008 - 15:04

Jestem od dwóch dni wlaścicielem nowego berlingo przejechalem juz 500km i jak narazie jestem bardzo zadowlony spalanie srednie ok 6litrów Silnik ladnie ciągnie spokojnie można podrózować do 130kmh Jak narazie jest ok :)

#56 Guest_Tomasz

Guest_Tomasz
  • Goście

Napisano 01 październik 2008 - 15:55

Witam wszystkich.Szukam takiego citroena który nie sprawi mi kłopotu !!! z klimatyzacją. Najlepiej hdi 2.0Jestem zapłacić do 25000 tylko przyjeżdżam z mechanikiem specjalistą i oglądamy

#57 Guest_Łukasz

Guest_Łukasz
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2008 - 21:41

Autko naprawdę niezawodne mam już 2 model. poprzednio miałem z 1998 roku ale też był niezawodny. Oszczędny pakowny i komfortowy. Jeżdżę nim bardzo dużo i nigdy jeszcze nie miałem z nim problemów.

#58 Guest_Dominik

Guest_Dominik
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2008 - 19:23

Witam mam problem z otpaleniem swieci sie bila kontrolka i licznik kreci sie do okola nabijaj sie kilometry jesli sie ktos z tym spotkal bende bardzo wdzieczny jak ktos napisze

#59 Guest_Piotrek

Guest_Piotrek
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2009 - 19:54

Autko mam od nowosci 140 tys przejechane osobiście. Silnik dynamiczny dobre przyspieszenie. Wersja cieżarowa z homologacja ładowność 650 kg ale tylne zawieszenie za miękkie nawet po usztywnieniu przód lepiej nie wspominać ile razy łączniki stabilizatora byly wymienione. kompletne wahacze x2. No hamulce ok tarcza zawsze tarox i klocki ferodo i hamuje nareszcie :) słaby punkt również pompa wspomagania. osłona górna silnika można odrazu w garażu zostawić lub na śruby na stałe przykręcić. No i przerażające spalanie 7-9l ON to daje do myślenia ale za to w środku wygodnie i dużo miejśca. nawet przy moim wzroście 194 cm 600 km bez przerwy i nogi sie nie męcza :) Ale drugi raz nie kupił bym tego modelu.

#60 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2009 - 23:31

Kupilem takie cudo ale widze ze malo kto posiada model z silnikiem 1.8Benzyna. Jak ktos posiada opis takiego modelu a przedewszystkim cos o motorze i elektryce to bede wdzieczny.Pozdrawiam



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych