Skocz do zawartości


BMW: Seria 5 - opinie kierowców


725 odpowiedzi w tym temacie

#721 Guest_pierdzimąka

Guest_pierdzimąka
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 12:18

sorry V12 ale z racji kultury i dobrego wychowania, spróbuj jeszcze raz napisać to co chciałeś nam przekazać, używając przecinków. Twoja wypowiedź w tej postaci to po prostu bełkot. Mam wrażenie, że użyłeś jakiegoś translatora internetowego do przekazania Nam swojej opinii.

Napisz raz jeszcze. Czy to zawieszenie BMW jest jego zaletą czy wadą,bo ciężko to jednoznacznie stwierdzić.

OOO CO TY NIE POWIESZ, A V12 TO MÓJ SILNIK A NIE PRZESZKADZAJĄ CI NAWIASY? MOŻE PO PROSTU NIE CHCE CI SIĘ CZYTAĆ ALBO SZUKASZ ZACZEPKI, TO JESZCZE RAZ POWIEM ZALETĄ JEST ZAWIESZENIE, MOŻE (MÓWIĘ MOŻE BO JA NIE ZAUWAŻYŁEM ZBYTNIO RÓŻNICY) JEST PRECYZYJNE JAK W INNYCH AUT ALE TA OPINIA JEST FANATYKÓW BMW, A SENSOWNYM PODNIESIENIEM MOCY JEST SWAP SILNIKA. WYSTARCZY CI MOŻE JAŚNIEJ JESZCZE MAM CI WYTŁUMACZYĆ

#722 Guest_legolas

Guest_legolas
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 13:09

powiedzmy, że już jest lepiej. Swap jest zawsze jakimś wyjściem, ale jeśli chcesz tym po prostu cisnąć na prostej lub na torze. Ale do codziennej eksploatacji jest średnim rozwiązaniem-większość podzespołów trzeba zmieniać(jak np. zawieszenie, hamulce), elektronika też głupieje, wyposażenie wnętrza też ma swoje humory(np. klimatyzacja). dostrojenie tego wszystkiego tak by było jak przed swapem, to kawał pracy i jeszcze większy worek kasy. SWAP jest dobry w kontekście poprawy osiągów auta, które ma być przeznaczone do driftu, wyścigów czy po prostu zabawy.

PS. Wyłącz Capslocka, pierdzimąka

#723 Guest_pierdzimąka

Guest_pierdzimąka
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 13:34

No nie do końca jak mówisz ale prawdy w tym jest, trzeba po prostu dobrać auto to znaczy np. do bmw e 39 540 spokojnie podejdzie silnik z bmw e 38 7ka V12 z 5cio litrowym motorem oczywiście z tego samego rocznika lub młodszym o 4 lata, i w tym przykładzie strata jest na tempomacie i niewielka przeróbka rur klimy oczywiście elektryka jest ta podobna

#724 Guest_dawid

Guest_dawid
  • Goście

Napisano 15 czerwiec 2013 - 09:11

nie ma nic lepszego jak ten model do 2003-e39.moim samochodem to byl merc.od2 lat mam bmw e39 530d 2002r. z 160000tys.przeb.i nie zamienil bym nigdy na nowszy model-same klopoty.przyznam ze w miescie pali okolo 10l,ale trasa to rewelacia-po zmianie opon i normalnej jezdzie to bez zartow-6,5-6,8.pozdrawiam wlascicieli bmw:-)

#725 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 15 czerwiec 2013 - 09:15

[quote name="dawid"] nie ma nic lepszego jak ten model do 2003-e39.moim samochodem to byl merc.od2 lat mam bmw e39 530d 2002r. z 160000tys.przeb.i nie zamienil bym nigdy na nowszy model-same klopoty.przyznam ze w miescie pali okolo 10l,ale trasa to rewelacia-po zmianie opon i normalnej jezdzie to bez zartow-6,5-6,8.pozdrawiam wlascicieli bmw:-) -ale sentyment do mesia zawsze bede mial tez.

#726 Guest_michaś

Guest_michaś
  • Goście

Napisano 17 czerwiec 2013 - 20:57

tu jest spoko teskt o kosztach 3.0 tt benzyna i 3.0d . co prawda do trójki ale czesci sa identyczne. robota moze sie tylko troche roznic.

http://eksploatacja-...35i-i-330d.html
wychodzi ze faktycznie lepiej benzyne. zreszta nie lubie diesla za dzwiek, nawet bmw nie daje rady.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych