Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak skutecznie dochodzić roszczeń od sprzedawcy?


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 671885 postów

Napisano 27 listopad 2012 - 14:04



Komentarz do artykułu: Jak skutecznie dochodzić roszczeń od sprzedawcy?

#2 Guest_hendrak

Guest_hendrak
  • Goście

Napisano 27 listopad 2012 - 14:04

kupiłem miesiac temu telefon komórkowy i po miesiacu popsuła się i poszła do naprawy i po powrocie z naprawy przyszła popsuta ponownie ta komórka a kupiona była w EURO AGD W gliwicach i tu mam pytanie czy po ponownym przyjsciu komurki popsutej z servisu czy mogę dostać nową komórkę albo dostać zwrot pieniędzy za tą komórkę

#3 Guest_Sebastian

Guest_Sebastian
  • Goście

Napisano 05 czerwiec 2013 - 14:23

Zakupiłem buty w Deichmannie, i jak jeden z wielu zostałem nabity w butelkę przez zapewnienia jakiej to wspaniałej jakości obuwie kupuję. Buty nosiłem okazyjnie przez ok 1,5 roku gdy coraz dolegliwiej dokuczał mi krzywy chód - buty znacząco się starły od polowy pięty (nie wiem jak sprzedawcy, ale mi się pięta w połowie nie łamie), dodatkowo wkładka okazała się być pęknięta - obuwie to Gallus, reklamowane jako trwałe i wygodne. Niestety zareklamowanie niskiej jakości materiałów nie przyniosło rezultatów, a sprzedawca skwitował, że obuwie ma półtora roku. Nic nie dały odwołania i podkreślenia, iż obuwie było rzadko noszone. Jestem przekonany swoich racji, będę starał się dochodzić ich sądownie jeśli starczy mi cierpliwości, nawet kosztem pokrycie kosztów sądowych, tylko żeby ud***ć bezczelnego sprzedawcę. Nigdy więcej obuwia z DEICHMANN! Jakość tej firmy to porażka.

#4 Guest_matka

Guest_matka
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2013 - 11:56

jakość usług jest żenująca!jakość obuwia-totalna porażka! też idę do sądu dochodzić swoich praw!traktują tam klienta jak szmatę!

#5 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2014 - 17:59

zakupiłem buty w pumie M1 MARKI w przeciągu 4miesięcy są 2 raz w naprawie nie chcą wymienić na nowe,
a kosztowały sporo
================PUMA W M1 MARKI =======================

#6 Guest_Beata Rogala

Guest_Beata Rogala
  • Goście

Napisano 18 październik 2019 - 08:48

Właśnie zaczęłam walkę z MediaExpert. Pralka Ekectroluxa która kupiłam przez sklep internetowy z odbiorem w sklepie, już przy pierwszym praniu strasznie wyje, jakby startował odrzutowiec i to na 400br. nie próbowałam na 1200, nie da się tego słuchać, najpierw poprosiłam o serwis - ale otrzymałam tylko numer na infolinię abym sama ustaliła co dalej. Infolinia wiadomo- można próbować. Zgłosiłam pisemny formularz - reklamacja do Gwaranta, 5 dni i nic, dopiero po mojej interwencji do osoby z kontaktów z mediami, a w sklepie status reklamacji - zakończona, Zgłosił odstąpienie od umowy gdyż nie minęło 14 dni od zakupu i dostarczenia i bałam ją włączać żeby nic więcej się nie stało. Zostałam odesłana do sklepu stacjonarnego, że mam tam wyjaśnić reklamację. Obsługa sklepu spisała nowy protokół informując mnie, że nie mam dostępu do historii reklamacji a kopię drukowaną nie przyjmie, próbowali mi jeszcze wmówić, że nie mogę odstąpić od umowy bo minęło 14 dni. Oczywiście nie minęło gdyż FA jest z 3.10.2019, dostawę otrzymałam 7.10.2019, a odstąpienie było 12.10.2019. To było 2 dni temu - mam czekać na telefon serwisu w celu wykonania oględzin. Dodatkowo sklep nie zamieścił mojej negatywnej opinii. Czekam cierpliwie do 14 dnia od złożenia reklamacji -Rękojmia - odstąpienie od umowy i szykuję rozprawkę do Inspekcji Handlowej. Jeszcze ciekawostka: ponieważ na tabliczce urządzenia jest Made in Ukraine - klasa urządzenia A+++ jest CE i VDE, poprosiłam Electrolux o przesłanie deklaracji CE i certyfikatu VDE oraz karty produktu Do podawanej klasy A+++, a także podanie roku produkcji - już 2 dni i cisza.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych