Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zawarcie umowy przez telefon z konsultantem


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 671338 postów

Napisano 23 grudzień 2011 - 20:26



Komentarz do artykułu: Zawarcie umowy przez telefon z konsultantem

#2 Guest_piotrek

Guest_piotrek
  • Goście

Napisano 23 grudzień 2011 - 20:26

zawarlem umowe telfonicznie z firma X w ciagu 10dni wyslalem wypowiedzenie zadaja 25% wartosci faktury czy to zgodne z prawem?

#3 Guest_Piotr

Guest_Piotr
  • Goście

Napisano 02 kwiecień 2012 - 22:23

A co jezeli takie potwierdzenie przychodzi nie podpisane na zwykłych kartkach / nie firmowych/?

#4 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 12 listopad 2012 - 20:50

Eu q&a l

#5 Guest_mjgreen

Guest_mjgreen
  • Goście

Napisano 30 styczeń 2013 - 11:10

A co jeśli usługa została włączona od razu tak jak robi to polsat. Ale telemarketer nie informował mnie, że nie mogę od takiej umowy odstąpić

#6 Guest_w.jaszczyk@interia.pl

Guest_w.jaszczyk@interia.pl
  • Goście

Napisano 13 sierpień 2013 - 09:16

Mam podobną sytuację. Moja umowa z Polsatem skończyła się w lutym 2013. Nie wiedziałem o tym i nie odwołałem stałego zlecenia w banku. Ciągle płaciłem 37,90 zł. W lipcu otrzymałem pismo, że na podstawie rozmowy telefonicznej (z czerwca), zawarłem nową umowę na niższą opłatę 24,90 zł. natychmiast napisałem, że nie zgadzam się na nowe warunki i rezygnuję z usług Polsatu. W lipcu jeszcze zapłaciłem 37,90 zł, ale już od sierpnia zlikwidowałem stałe zlecenie.
Rezmowy telefonicznej nie pamiętam. Reklamację (rezygnację) złożyłem elektronicznie - zeskanowany dokument w formie PDF jako załącznik do e-maila. Również zadzwoniłem do Polsatu.
Polsat żąda ode mnie odszkodowania w wysokości 202 zł za zerwanie nowej umowy.

#7 Guest_Forsowny

Guest_Forsowny
  • Goście

Napisano 27 maj 2014 - 09:11

Trzeba naprawdę uważać z kim się rozmawia i o czym się rozmawia. W internecie aż mnoży się od informacji na temat nieuczicych zagrywek firm które dzwonią do ludzi i po przez rozmowę naciągają ich na umowę... więcej o takich praktykach można poczytać tutaj: e-prawnik.pl//artykuly/prawo-spolek/uwazaj-na-umowy-zawierane-przez-telefon.html



#8 Guest_rto

Guest_rto
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2014 - 17:46

Ja rozumiem, ze tutaj chodzi o dotychczasowego dostawcę i abonenta. A czy może tak zawrzeć umowę nowy zupełnie inny dostawca ?? Czy tylko dotychczasowy, może zmienić umowę ??

#9 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2014 - 20:19

Ja rozumiem, ze tutaj chodzi o dotychczasowego dostawcę i abonenta. A czy może tak zawrzeć umowę nowy zupełnie inny dostawca ?? Czy tylko dotychczasowy, może zmienić umowę ??

Nowy też może. Przez telefon nigdy nie wiadomo z kim się rozmawia, więc najbezpieczniej jest nie zawierać takich umów.



#10 Guest_STANISŁAW

Guest_STANISŁAW
  • Goście

Napisano 13 luty 2015 - 16:50

Podjąłem rozmowę zkonsultantką TAURONA.Zaproponowano mi cenę promocyjną za prąd.Stwierdziłem,że nie wierzę w takie rzeczy o obniżkach.Rozmówczyni stwierdziła,iż nie ma podstępu,bo to za lojalność,i żeby nie zmieniać na innego dostawcę.Zgodziłem się,ale zastrzegłem,iż potrzebuję umowę na piśmie i bez mojego podpisu umowa będzie nie ważna.Dostałem SMS ''zostałeś zakwalifikowany do promocji ENERGOOSZCZĘDNY. Gratulujemy. TAURON.'' Po jakimś czasie przyszła nowa faktura za prąd wyższa niż poprzednia.Na odwołanie za póżno.I TAK ZGODNIE Z PRAWEM zostałem wyrolowany.I PO CO TE ZMIANY JAK I TAK ROLUJĄ.OSTRZEGAM! NIE PODEJMUJCIE ŻADNYCH ROZMÓW Z KONSULTANTAMI PRZEZ TELEFON.

#11 Guest_Xxx

Guest_Xxx
  • Goście

Napisano 20 listopad 2016 - 18:26

Zawsze możesz złożyć reklamację jeśli zostałeś oszukany przez konsultanta. Ja tak miałam w t-mobile, podczas rozmowy zgodzilam się na dodatkowy Internet mobilny za 10 zl/msc. Pierwszy rachunek wystawili mi za wysoki ale skorygowali po moim telefonie. Za drugim razem znowu miałam wyższy rachunek i dowiedziałam się ze abonament na Internet wcale nie wynosi 10 zł a 20. Złożyłam reklamacje i dostałam odpowiedź ze przesluchano moja rozmowę z konsultantem i mam prawo odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji.

#12 Guest_Błażej

Guest_Błażej
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2018 - 20:48

Czy jest tu jakiś prawnik chcący zająć się sprawą z T-Mobile? Operator dokonał przedłużenia umowy (zawarcia aneksu) zgodnie ze wszystkimi zasadami opisanymi w powyższym artykule, ale... z użytkownikiem numeru (członkiem rodziny), a nie z abonentem, czyli osobą która zawarła umowę pierwotną. Mam pełną dokumentację sprawy, ponieważ to ja jestem abonentem, osobą, której członek rodziny bez mojej wiedzy i zgody telefonicznie aneksował umowę obciążającą mnie finansowo na kolejne dwa lata.

#13 Guest_oszukana

Guest_oszukana
  • Goście

Napisano 15 marzec 2018 - 10:41

KONIECZNIE CZYTAJCIE UMOWY PO ROZMOWACH Z KONSULTANTEM

#14 Guest_Do Błażeja

Guest_Do Błażeja
  • Goście

Napisano 20 marzec 2018 - 21:30

Mam identyczną sytuację. Jak sobie poradziłeś?



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych