Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ile czasu powinna trwać reklamacja?


28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 670870 postów

Napisano 05 lipiec 2011 - 00:19



Komentarz do artykułu: Ile czasu powinna trwać reklamacja?

#2 Guest_wass

Guest_wass
  • Goście

Napisano 05 lipiec 2011 - 00:19

Polecam też tutaj http://reklamacjatow.../wazne-terminy/

#3 Guest_dupa1970

Guest_dupa1970
  • Goście

Napisano 27 czerwiec 2012 - 21:26

x

#4 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 08 wrzesień 2013 - 15:33

Wlasnie przechdze procedure reklamacji w zwiazku z niezgodnoscia towaru z umowa. Mimo,ze mediacja przez inspekcje handlowa byla dla mnie pozytywna.Sprzedawca staje na uszach aby tylko towaru nie naprawic, kazda wizyta u niego wiaze sie z malo przyjemna rozmowa, a traktowany jestem jak zlodziej ktory chce okrasc biednego ciezko pracujacego czlowieka, ostatnio nawet posunal sie do wyzwisk. Co najlepsze czliwiek ten poznal moje wszystkie dane lacznie z adresem. Bo ponic bez tego nie mozna prowadzic mediacji.
Poniewaz sprawa tyczy towaru za 200zl zaczynam zalowac. Bo moj czas i nerwy nie sa tego warte.
To tak. Ku przemysleniu, zanim zdecydujecie sie wakczyc i swoje.

#5 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 17 marzec 2014 - 12:21

Mam pytanie. 7 lutego zareklamowałam w sklepie tableta. tam poinformowano mnie musza odeslac do serwisu i w ciagu 21 dni roboczych dadza odpowiedz. 11 marca zadzwonilam do tegoż sklepu i powiedziano mi ze nie maja jeszcze zadnej informacji dotyczacej reklamacji i mam czekac na telefon. Dziś (17 marca) zadzdzwonilam ponownie i bardzo nieuprzejma pani powiedziala mi ze oni mieli juz info na maila w dniu 26 lutego ale nastapilo przeoczenie... ponadto poczatkowo do serwisu poszla wiadomosc ze zadam wymiany czesci dlatego tak dlugo trwalo rozpatrywanie reklamacji. nie wiem co mam robic teraz. czekalam ponad miesiac a zgodnie z tym co przeczytalam powinnam uwazac ze rekalacja zostala rozpatrzona na moja korzysc. czy moge odwolac sie od tej decyzji?

#6 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2014 - 16:55

właśnie na to liczą,na brak czasu i chęci klienta.trzeba walczyć nawet o małą kwotę-te sumowanedają już konkretne kwoty.sprzedają badziew niech ponoszą tego konsekwencje.

#7 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 11 sierpień 2014 - 17:49

~Dokładnie trzeba walczyć i żeby oszczędzić sobie nerwów, lepiej robić to korespondencyjnie: listy polecone, korespondencja elektroniczna - nie tylko do sprzedawcy, ale do wszystkich świętych. Jeśli sprzedawca jest w jakiejś sieci, to piszmy też do centrali, jeśli autoryzowanym przedstawicielem producenta - `to do producenta itd. Po wizycie osobistej lub telefonie zostaje nam tylko niesmak, możemy zostać bezkarnie zmieszani z błotem. Po korespondencji zawsze zostaje ślad i mamy podstawę do dalszych działań - choćby na drodze prawnej.

#8 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 26 sierpień 2014 - 08:08

Witam, mam pytanie czy reklamacja może trwać 30 dni w przypadku transakcji pieniężnej? Chciałem przelać środki z mpay płatności mobilne minęło już 13 dni od daty wykonania przelewu a pieniędzy nadal nie ma, kiedy napisałem w końcu do nich, to mi odpisali, że mają czas do 30 dni na reklamacje. Myślałem, że to będzie coś fajnego a te płatności to jakiś przekręt aby obracać ludzi wpłacających pieniędzmi a gdy przyjdzie coś zapłacić czy wypłacić, to się ociągają i mają daleko gdzieś, najlepiej nie upominać się a oni kasę zgarną. Uważajcie i nie dajcie się zwabić, MPAY płatności mobilne to kolejny przekręt!!!!

#9 Guest_mario

Guest_mario
  • Goście

Napisano 03 wrzesień 2014 - 07:28

witam mam taki problem oddałem tablet do naprawy na gwarancji za tydzień mija drug miesiąs a w sklepie do którego oddałem sprzęt mówią tylko że tablet jest w czasie naprawy . Czy istnieje jakis termin w jakim muszą naprawic sprzet?

#10 Guest_Aaa

Guest_Aaa
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2014 - 16:44

Czekam na swój tablet juz ponad dwa miesiące. Żadnej odpowiedzi, zbywają mnie gdy dzwonię. CHAMSTWO!

#11 Guest_olo

Guest_olo
  • Goście

Napisano 09 marzec 2015 - 15:59

tez czekam 2 miesiące na tablet Nexo Avio

#12 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 25 czerwiec 2015 - 15:34

Czekam dwa miesiące na tablet z FIRMY TESCO .nikt się do mnie nie odzywa .Do kiedy mają czas na naprawę

#13 Guest_Jan Nowak

Guest_Jan Nowak
  • Goście

Napisano 22 lipiec 2015 - 17:53

"..Taka regulacja nie może dziwić.." qrcze to ja na wszystko co teraz sprzedaje bede dawał dożywotnia gwarancje- jak sie zepsuje przyniosa do mnie ja szybciutko naprawie i opchnę a klientowi będę latami wciskał ze jeszce nie naprawione - NIE MA ZADNEGO TERMINU - MOZNA NAPRAWIAC I 100 LAT!!

#14 Guest_Maciej

Guest_Maciej
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2016 - 19:05

Jan Nowak a czytałes to zdanie?"Należy jednak pamiętać, iż sprzedawca powinien wykonać reklamację bez zbędnej zwłoki"

#15 Guest_johny156

Guest_johny156
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2016 - 10:47

Jaki naród taki Sejm.Jaki Sejm takie ustawy.Te przepisy ustanowiono nie dla konsumentów /czyt.narodu/tylko dla obcych korporacji które wciskaja tempym ,,polaczkom,,kolorowy ,błyszczacy szmelc bez obawy o konsekwencje.Przecież nasi posłowie zadbali o ich interes.

#16 Guest_Bechu

Guest_Bechu
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2016 - 14:33

Drodzy Koledzy Mam pytanie, jak się ma 14-dniowy okres reklamacji w stosunku między hurtownią a pośrednikiem? Czy ten czas jest obowiązujący

#17 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2016 - 10:47

Witam.Mojej siostrze " wybuchła" łyżka, kupiona w IKEI, podczas gotowania.Doznała oparzeń twarz i ręki.Została złożona reklamacja.Po dwu i pól tygodniach, bez żadnej informacji, zwróciła się do IKEI z zapytaniem, co się dzieje z reklamacją i ze zgłoszeniem nieszczęśliwego wypadku.?poniosła koszty na obdukcję /taka kazali pracownicy "Ikeły", na dojazd do Poznania, /bo kazali jej przyjechać/.Nie uzyskala przed upływem dwóch tygodni żadnej informacji o załatwieniu sprawy.Teraz, po ponad miesiącu jej reklamację załatwiono odmownie.Czy słusznie.Ponadto, Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej nie obowiązuje od 01.2016.Jakie są obowiązujące przepisy?

#18 Guest_Iwona

Guest_Iwona
  • Goście

Napisano 17 wrzesień 2016 - 19:01

Odradzam kupowania rzeczy w OBI !!! Nie uznają żadnych zwrotów nawet przed upływem ustawowych 10 dni !!! Omijać z kilometra !!!

#19 Guest_asasa

Guest_asasa
  • Goście

Napisano 15 grudzień 2016 - 12:05

od 12 listopada czekam na odpowiedz Merkury Market ws wymiany frontu szafki (utracony laminat i pociapany silikonem). Czy moge zadac zwroty pieniedzy bo przeciez minelo 33 dni?

#20 Guest_rostfrei

Guest_rostfrei
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2016 - 15:23

dwa miesiace czekam na drzwi z Merkury Market reklamacja towar uszkodzony zero odzewu to już kolejny przypadek w tym sklepie Nie polecam



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych