Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co warto wiedzieć o umowie zawieranej z konsultantem?


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 670988 postów

Napisano 04 luty 2011 - 14:14



Komentarz do artykułu: Co warto wiedzieć o umowie zawieranej z konsultantem?

#2 Guest_izaak

Guest_izaak
  • Goście

Napisano 04 luty 2011 - 14:14

nie 10.....
a 3 miesiace....

dlaczego? ponieważ operator nie informuje co jest jego obowiazkiem o mozliwości odstapienia, a to narusza prawo konsumenta....

#3 Guest_toska_88

Guest_toska_88
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 23:20

Witam. Ja również mam problem z umową telefoniczną. konsultantka z bph tak mi zamieszaław głowie oferując ubezpieczenie nw że ja wyrażając zgode byłam pewna że wyrażam zgode na przesłanie mi papierów określających warunki tej umowy i samą umowe. jednak okazało się inaczej. zamiast pisma określajacego warunki umowy dostałam kwit do zaplaty!!! przez tel nie wyczytano mi żadnych warunków umowy nic ni epodpisałam a płacić trzeba. w dodatku wszystko jest zapisane jako spłat karty kredytowej którą dostałam od MEDIA MARKT a której nie aktywowałam nigdy!!! zapłaciłam im 3 razy az złozyłam rezygnacje telefonicznie lecz takiej rezygnacji nie uzano!!! przestałam płacic umowa wygasła a z miesiaca na miesiac coraz wieksze pieniadze kaza mi płacić dzwonią 15 razy dziennie nawet nr do mojej mamy znaleźli i do niej dzwonili w tej sprawie!!!! żałosne!!! a skoro oni mogą podpisac umowe przez tel a ja nie moge zrezygnowac przez tel to co to za prawo? tymbardziej ze ja byłam nieświadoma tego ze w taki sposób podpisuje umowe!!!! skoro tak można toi czemu kredytów nie udzielają przez telefon bez pisemnej umowy?! oprócz kwitów tylko pisma z groźbami o zapłate przychodziły nic poza tym!!! co z tym robić?

#4 Guest_Ilona

Guest_Ilona
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2014 - 16:04

Mnie dziwi fakt że w państwie prawa stosuje sie takie praktyki że czasami zupełnie niezobowiązująca rozmowa tel z konsultantem skutkuje umową o której nabity w butelkę klient dowiaduje się z uprzejmej wiadomości sms. Co więcej okazuje się że nic nie musimy podpisywać , wiec drodzy rodacy, pamiętajcie o tej furtce 10 dni na odstąpienie od umowy, to jedyna szansa na wyplatanie się z niekiedy bardzo niekorzystnej dla nas sytuacji.

#5 Guest_karol

Guest_karol
  • Goście

Napisano 05 kwiecień 2015 - 11:39

jak się nie podpisze u kuriera to nie ma konsekwencji

#6 Guest_Karanicz

Guest_Karanicz
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2017 - 19:42

Jestem od lat klientką T-Mobile. Spłaciłam juz bubla który mi wmówiono, za 1600 PLN. Konsekwentnie zawyżano mi kolejne co m-c oplaty. 30.09.2015 roku podpisałam umowę na telefon komórkowy za 1,00 zł. Nie wiedziałam, że za telefon wartości 300 PLN naliczono mi opłaty za 900 PLN. Obecnie uniemożliwia mi się korzystanie z tego telefonu właczając automat informujący o tym, że nie ma możliwości połączenia z kimkolwiek. Podkreślam, że co m-c doładowuję telefon kolejną wpłatą w wys. 35 PLN. Z tej wpłaconej kwoty część "znika". Czy jest jakaś instytucja, która kontroluje i rozlicza tych złodzei i oszustów !!!!!!!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych