Skocz do zawartości


Wyposażenie biura?


wróć do serwisu Księgowość 126 odpowiedzi w tym temacie

#61 Baklazanka

Baklazanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 336 postów

Napisano 25 kwiecień 2017 - 14:57

A jaki laptop do pracy biurowej polecacie? Co sadzicie o tym laptopie dell- https://www.morele.n...wydajnosc/4245/? Parametry ma dobre, chyba da radę z różnymi prostymi programami graficznymi co nie?



#62 forted

forted

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 258 postów

Napisano 16 maj 2017 - 07:30

Może będzie w tym coś nietypowego, co napiszę, ale dla mnie jednym z niezbędnych elementów wyposażenia biura jest sejf depozytowy. Prowadzę biuro architektoniczne i wcześniej nie zwracałem uwagi na to, jak przechowuję ważne dokumenty czy pieniądze. Odkąd jednak w naszej okolicy doszło do kilku włamań, wzmocniłem czujność i po naradzie z żoną zainwestowałem trochę grosza w sejf depozytowy. Jakby ktoś z forumowiczów był zainteresowany, polecam ten e-sklep - https://www.saffort....ejfy-depozytowe . W przystępnej cenie można znaleźć naprawdę ciekawe modele sejfów. Także warto nie zapominać o tym, żeby zabezpieczyć dokumenty i firmowe pieniądze. 



#63 AgataDi

AgataDi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 31 maj 2017 - 08:29

Dla nas projektowała i wyposażała biuro firma Interbiuro Można  nimi całościowo wyposażyć biuro – są systemy ścianek działowych, meble biurowe, wykładziny i całe potrzebne wyposażenie. Plus zajmują się projektowaniem, u nas i ta opcja była.



#64 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 892 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 16 czerwiec 2017 - 12:24

Myślę, że może zainteresować was również oferta dostępna w https://tableo.eu/. Dostępne są tutaj różnego typu tablice, czy to magnetyczne, czy też suchościeralne. Uważam, że również w waszym biurze mogą się przydać. 



#65 Sleep

Sleep

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 240 postów

Napisano 16 czerwiec 2017 - 14:08

Już chyba lepsze są tablice, po których rysuje się pisakiem. Kredą można się dość konkretnie pobrudzić. ;)


Profesjonalne usługi sprzątające Silver Service.


#66 patka9

patka9

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 18 czerwiec 2017 - 20:48

Mnie do pracy biurowej spokojnie wystarcza Lenovo G510 i3, polecam bardzo fajny laptop w dobrej cenie.



#67 Fizo

Fizo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 683 postów

Napisano 21 czerwiec 2017 - 20:37



Dla mnie jednym z ważniejszych elementów wyposażenia biura jest ekspres do kawy.. no w ostateczności czajnik ;)

 

Wybór jest duży jaki ci odpowiada, przelewowy wystarczy http://www.zadowolen...resy-przelewowe , biuro bez ekspresu? nie wyobrażam sobie. Podstawowe wyposażenie.



#68 mgzeta

mgzeta

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 246 postów

Napisano 22 czerwiec 2017 - 10:22

Inwestujecie w podstawowe wyposażenie biura, czy od razu dbacie o rzeczy takie jak bezpieczeństwo danych, profesjonalna infrastruktura itp. Zastanawiam się na jakim etapie warto korzystać z usług firm typu http://www.servus-it.pl, które oferują outsourcing IT i zajmują się tymi wszystkimi rzeczami, które wiążą się z komputerami. Może korzystniejsze jest zatrudnienie informatyka na etat?



#69 awelko

awelko

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 65 postów

Napisano 22 czerwiec 2017 - 12:31

a u nas część sprzętów z licytacji komorniczych i sprawa niegłupia, na sprzęcie nieraz praktycznie nowym można zaoszczędzić spore pieniądze, ważne tylko żeby na realną stronę komornika konkretnego zaglądać http://www.czosnyka-komornik.pl/i tam szukać informacji bo nieraz na portalach ogłoszeniowych pojawiają się fałszywe informację o komorniczych licytacjach i szkoda się naciąć 



#70 anigrama

anigrama

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 36 postów

Napisano 26 czerwiec 2017 - 11:27

Do biura to może zamiast laptopa to bardziej komputer biurowy Intel? Wydaje mi się, że to bardziej wydajne rozwiązanie :) 



#71 SoloKolos

SoloKolos

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 24 postów
  • LokalizacjaCzęstochowa

Napisano 28 czerwiec 2017 - 08:28

Zarówno komputer jak i laptop to niezbędne urządzenia. Dodatkowo, czyste biurko to lepszy komfort pracy, a w zachowaniu ładu i organizacji pomogą nam niezbędne artykuły biurowe. To wyposażenie biura, bez którego podstawowe czynności podczas pracy będą niewykonalne. Nie wszytko zapiszemy w wersji elektronicznej i nie każdą wiadomość wyślemy e-mailem. Dlatego długopisy, zakreślacze, przyborniki, koperty, bloczki samoprzylepne czy spinacze, to must have.



#72 karina87

karina87

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 60 postów

Napisano 02 lipiec 2017 - 08:35

Do biura potrzebne są zawsze tusze i tonery. Duży wybór takich akcesoriów możesz znaleźć na stronie https://seltrade.pl/...k-atramentowych . Warto zajrzeć na stronę i zapoznać się z ofertą.


#73 harek

harek

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 08 lipiec 2017 - 13:22

Tak naprawdę w takim biurze potrzebne jest niemal wszystko :) Od porządnych mebli, poprzez akcesoria biurowe, dystrybutory wody itd.



#74 olgunia_1

olgunia_1

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 08 lipiec 2017 - 14:32

I fajnie byłoby zadbać o jakieś miejsce dla pracowników, jak np szatnia. Warto pamietać, że takich przedsiebiorcow obowiazuja caly czas przepisy bhp.



#75 kitki

kitki

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 79 postów
  • LokalizacjaZielona Góra

Napisano 10 lipiec 2017 - 09:27

Zgadzam się z olgunia_1. Wszystkich przedsiębiorców obowiązują cały czas przepisy BHP więc warto zakupić na przykład taką szafę ubraniową spełniająca wszystkie wymogi. Dodatkowo przydałyby się jakieś szafy na dokumenty. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat firmy Regalit http://regalit.pl/. Generalnie mają kompleksową ofertę więc na pewno znajdziesz coś odpowiedniego dla swojego biura. 



#76 wendi

wendi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 117 postów

Napisano 11 lipiec 2017 - 11:22

dobrze jest je sobie już na poczatku wliczyć w koszty. ja na początku nie wiedziałam jak napisać biznesplan ale pogrzebałam w necie i sie udało :) 



#77 Ajlar

Ajlar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 72 postów

Napisano 19 lipiec 2017 - 21:08

W biurze na pewno bedziemy potrzebowac wszelakich urzadzen drukujacych, skanujacych, kopiujacych. Nie raz takie prawdziwe wielofunkcyjne, wysokowydajnosciowe, 'kombajny' biurowe potrafia kosztowac naprawde kilkanascie tysiecy zlotych. Dlatego moze lepsza opcja niz ich zakup - bedzie wynajem? Spojrzcie: http://fixandprint.p...konica-minolta/- sprzety Konica-Minolta sa naprawde wydajne oraz niezawodne. W przypadku urzadzen wielofunkcyjnych jest opcja wysylania skanowanych dokumentow na maila, zarzadzanie grupami itp itd - ulatwia to prace w biurze, a takze powoduje, iz mozna ograniczyc dostep do urzadzen lub skanowanych dokumentow dla niepozadanych osob (urzadzenia posiadaja takie funkcje).



#78 bayla31

bayla31

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 47 postów

Napisano 28 lipiec 2017 - 15:37

Do biura to może zamiast laptopa to bardziej komputer biurowy Intel? Wydaje mi się, że to bardziej wydajne rozwiązanie :)

Zgadzam się, u nas w biurze były laptopy przez dłuższy czas, ale zmieniliśmy je na PC i różnicę widać. No i sprzęt dużo nowszy, więc od razu jest przyspieszenie ;) Jak dla mnie - wygodniej się pracuje na stacjonarnym, no i stacjonarnego się nie zabierze ze sobą do domu, tak więc praca zostaje tam, gdzie powinna - czyli w pracy :D



#79 aleksandrace

aleksandrace

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 29 lipiec 2017 - 11:03

Ciekawe podejście z tym komputerem stacjonarnym. :) ja tam jednak wolę laptopa, może dlatego właśnie, że mogę go przenosić z pracy do domu i także tam z niego korzystać. 



#80 TMK

TMK

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 137 postów

Napisano 31 lipiec 2017 - 14:08

Wyposażając biuro warto pamiętać też o odpowiednim oprogramowaniu, które ułatwi pracę  - w moim przypadku RESET2 z Wrocławia. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy