Skocz do zawartości


Wyposażenie biura?


wróć do serwisu Księgowość 118 odpowiedzi w tym temacie

#21 Fizo

Fizo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 592 postów

Napisano 13 czerwiec 2016 - 11:26

Przydałby się też mała lodówka. U nas jest na wyposażeniu również mikrofalówka i kuchnia gazowa, ale czekamy na nową szybę do piekarnika z e-sklepu. Jest to wszystko w pomieszczeniu socjalnym. W małych biurach niestety mniej możliwości wyposażenia.



#22 margo903

margo903

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 21 czerwiec 2016 - 22:20

Wszytsko co potrzebe do szkoleń czy prezentacji znajdziesz tutaj https://abcprezentac...ywne-Smart-k578- tablice multimedialne . Często mają promocje więc warto zaglądać . Sprzęt jest bardzo dobrej jakości i z gwarancją.



#23 leVita

leVita

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 22 czerwiec 2016 - 18:18

Świetnym pomysłem na oświetlenie w biurze jest oświetlenie typu led. Firma Greenie profesjonalnie zaprojektuje oświetlenie w biurze http://greenie-world...tlenie-biurowe/ . Do tego można skorzystać z  „finansowania ESCO”. Polega ono na tym, że zakup oświetlenia pokrywa fundusz, natomiast inwestor (czyli firma lub gmina) spłaca ten zakup z oszczędności, które są generowane dzięki mniejszemu zużyciu energii elektrycznej. Dzięki temu wymiana oświetlenia na ledowe jest za darmo.

zarowka-biurowa-led-greenie-office-plc-g



#24 Guest_kekle

Guest_kekle
  • Goście

Napisano 23 czerwiec 2016 - 12:37

w sprzęt biuro wyposażałem w sklepie internetowym na avans.pl, od pendrivów po komputery, przez drukarki, kopiarki. Także polecam bo ceny mają wporządku, realizacja zlecenia również idzie bardzo sprawnie. 



#25 olshe23

olshe23

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 23 czerwiec 2016 - 22:57

Bardzo miło z Twojej strony, że o tym powiedziałeś. Szkoda, że wszyscy tacy nie są ...


Kupuj, kupuj, dzieci spłacą długi...


#26 allonzo13

allonzo13

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 40 postów

Napisano 26 czerwiec 2016 - 16:12

My zamawialiśmy do biura zestawy komputerowe, ale także sprzęt typu drukarki, ksero, faks itp. itd. w sklepie http://www.trysja.pl. Kupowaliśmy komputery stacjonarne projektowane i konfigurowane przez sklep, dzięki czemu dopasowaliśmy te zestawy pod kątem naszych potrzeb i oczekiwań. Bardzo dobra jakość sprzętu i sprawna realizacja zamówienia, mogę śmiało polecić :)



#27 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 503 postów

Napisano 31 lipiec 2016 - 22:27

Akurat z oszczędzaniem jest różnie wydasz mniej będziesz wydawać na naprawę tracić czas, my ostatnio zainwestowaliśmy w dobre monitory wymieniliśmy prawie wszystkie na EIZO - http://www.alstor.pl...e/monitory-lcd/i powiem Ci, że widać już poprawę bo wiele osób przestało się skarżyć chociażby na wzrok, że ich bolą oczy po godzinie pracy. Dlatego czasami warto poszukaj sobie w Alstor bo są dystrybutorem tej marki.



#28 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 555 postów

Napisano 05 sierpień 2016 - 13:07

Świetne meble do biura można znaleźć w Vox. A jeśli chodzi o takie akcesoria, to najlepsze są w ikea.



#29 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 15 sierpień 2016 - 12:37

dobre, profesjonalne meble w biurze są bardzo ważne. U nas po generalnym remoncie biura i całkowitej wymianie wszystkich mebli firma nabrała nowego rozpędu. Z własnego doświadczenia już wiem, że wygląd biura nadaje firmie profesjonalizmu, który klienci dostrzegają. Remontując wnętrze stawialiśmy właśnie na profesjonalizm połączony z funkcjonalnością a meble kupowaliśmy od firmy Logan. Stosunek jakości do ceny bardzo dobry. Generalnie wszystko na tip-top, teraz będziemy u nich zamawiać różne akcesoria :)



#30 anuszka80

anuszka80

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 26 sierpień 2016 - 09:57

Jeśli chodzi o meble biurowe, to ja polecam zdecydowanie współpracę z firmą JARD, ich specjalizacją jest wyposażanie biur w meble, fotele, krzesła czy systemy ścianek działowych. Nam bardzo pomogli wybrać odpowiednie rozwiązania, montaż również nie musiał nas interesować:) Meble są nie tylko ładne, ale też ergonomiczne i wygodne w codziennym użytkowaniu:) Ich ofertę można sprawdzić na http://jardmb.com.pl



#31 Fizo

Fizo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 592 postów

Napisano 29 sierpień 2016 - 19:45

Przy wyposażaniu niejednokrotnie potrzeba coś udoskonalić, ściankę przestawić itp. Producenci popularnych materiałów w linku http://tekstodajnia.pl/popularne-marki-producenci-materialow-i-narzedzi-budowlanych-w-polsce/ Nie kupujcie tanich, niskiej wartości produktów.



#32 AgataDi

AgataDi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 126 postów

Napisano 07 październik 2016 - 10:02

Interbiuro http://interbiuro.pl/- wszystkim oni się zajęli. Od projektu po całe wyposażenie, mają meble, ściany działowe, wykładziny, nawet lady recepcyjne . Solidni i szybcy w działaniu a na tym nam zależało.



#33 luke45

luke45

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 804 postów

Napisano 08 październik 2016 - 14:14

Meble z Vox do biura? Przecież to mega drogo wyjdzie.


Always look on the bright side of life!


#34 provvincja

provvincja

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 32 postów

Napisano 15 październik 2016 - 11:07

Akurat jeśli chodzi o wyposażenie do szkoleń czy prezentacji itp., o którym była tu mowa, to my nie posiadamy swojego, zazwyczaj wynajmujemy taki sprzęt wraz z obsługą, jeśli jest taka potrzeba, od firmy http://multiwizja.eu. Nam się to akurat bardziej opłaca. 



#35 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 503 postów

Napisano 03 listopad 2016 - 14:26

Przecież sklepów z wyposażeniem do biur czy firm jest cała masa, kwestia tego co chcemy kupić? Jeden z lepszych jeśli chodzi o ilość i jakoś asortymentu to AJ Produkty - http://www.ajprodukty.pl/świetne miejsce, gdzie w zasadzie znajdziecie wszystko od podstawowego wyposażenia po meble czy profesjonalne wyposażenie do magazyny czy szatni. Także jak czegoś szukacie do firmy to jest duża szanse, że znajdziecie właśnie tam.



#36 luke45

luke45

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 804 postów

Napisano 09 listopad 2016 - 09:19

Niektórzy teraz decydują się w ogóle na budowę biura, bo nie chcą od nikogo nic wynajmować. I to bardzo dobre rozwiązanie. Trzeba tylko pamiętać o tym, żeby odpowiednio zadbać o okolicę już na etapie budowy. Warto pomyśleć o takich zabezpieczeniach http://unistop.pl/re...mzuk-sosonowiec. Trzeba je zapewnić jeszcze przed budową.


Always look on the bright side of life!


#37 Guest_KarolinaKos

Guest_KarolinaKos
  • Goście

Napisano 14 listopad 2016 - 00:51

Co do sprzętów biurowych to zdecydowanie warto zapoznać się z tym co oferuje gdańskie Hicopy (działają chyba w całym Trójmieście). My wynajmujemy od nich kombajn biurowy na bardzo dobrych zasadach - płacimy od wydruku a koszty eksploatacji urządzenia ponoszą oni. To bardzo korzystna dla nas forma. 



#38 bakarat

bakarat

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 564 postów

Napisano 23 listopad 2016 - 20:02

Na pewno warto odwiedzić sklep SEGATO.pl . Jest tam duży wybór sprzętu oraz akcesoriów, które są niezbędne w każdym biurze. Wszystko jest ładnie skategoryzowane, dzięki czemu z powodzeniem można znaleźć to, czego się szuka.



#39 Klaszcza

Klaszcza

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 18 postów

Napisano 28 listopad 2016 - 08:10

U nas w biurze mamy dwa telewizory i żadnych stoliczków żeby je postawic, dlatego chcemy dokupić jakies stoliki pod telewizor i chyba będziemy zamawiac je online. To nowe biuro i dopiero niedawno się tam wprowadzalismy, jest z tym troche zamieszania :) ktos kiedys mówil ze kupował tutaj http://www.ceneo.pl/...i-pod-telewizori podobno jakość tych stolików była dobra, wiec my tez chyba zaryzykujemy



#40 ala233

ala233

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 255 postów

Napisano 16 grudzień 2016 - 09:23

W biurze można wykorzystać regał magazynowy jest to tanie i praktyczne rozwiązanie. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych