Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Reklamacja butów w firmie sizeer


69 odpowiedzi w tym temacie

#41 Sleep

Sleep

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 325 postów

Napisano 07 lipiec 2017 - 11:34

Niby co ma sklep do jakości butów danej firmy? Może po prostu nie potraficie o obuwie zadbać i nie szanujecie go? Mi buty dobrej marki nigdy nie zniszczyły się nawet po kilku miesiącach...



#42 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 999 postów

Napisano 10 sierpień 2017 - 06:44

Akurat Sizeer sprzedaje buty różnych marek, więc faktycznie - nie ma to żadnego znaczenia. Choć ja i tak wolę zamawiać buty w internecie, np. tu: https://domodi.pl/bu...didas-superstar i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby jakikolwiek sklep robił problemy z reklamacją. Dlatego myślę, że to jednak lepsza opcja.



#43 Guest_Jan

Guest_Jan
  • Goście

Napisano 05 wrzesień 2017 - 15:09

Niedawno zareklamowałem buty w tej sieci sklepów. Reklamacja została rozpatrzona po 6 dniach. Buty były Przetarte i miały 2 większe dziury na siatce z której były wykonane.Pomimo to reklamacja została uznana a ja mogę się cieszyć nową parą butów.

#44 Guest_MATS

Guest_MATS
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2017 - 19:56

U mnie podobna sytuacja w sklepie Symbiosis, buty Lacoste po kilku dniach użytkowania miały pozdzierane noski. Reklamacja rozpatrzona negatywnie...



#45 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2018 - 19:26

2 pary obuwia zakupione w sizzer dwie zareklamowane i dwie negatywnie rozpatrzone napisałam odwołanie i to samo . Jedne na piętach w srodku przetarły się na maksa drugie podklejane buty noszone na zmianę pare miesięcy . Na dodatek opinia ze sklepu brak slow wnosiłam ze przetarte a napisali o rozklejanie się kto tam rozpatruje to . Pier...e ide do sadu i już nigdy w sizzer nie kupie butów i wam tez nie polecam jesli się dba o stałego klienta w taki spodob to się go traci najgorszy sklep

#46 Guest_Kasztelan007

Guest_Kasztelan007
  • Goście

Napisano 25 lipiec 2018 - 14:50

Reklamowałem w Sizeerze buty 2 miesiące temu z powodu odklejającej się podeszwy od buta i bez problemu reklamacja została uznana, a ja mogłem się ciszyć nowymi butami, które otrzymałem. Kupuje w tym sklepie dość często i nigdy nie miałem żadnych problemów także polecam. 



#47 ala233

ala233

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisano 30 lipiec 2018 - 16:50

Żeby uniknąć takich problemów warto kupować solidne obuwie męskie i damskie.



#48 Guest_Mariusz

Guest_Mariusz
  • Goście

Napisano 31 grudzień 2018 - 11:11

Omijajcie ten sklep szerokim łukiem, a pozbędziecie się kłopotów. Nigdy więcej tego sklepu !!!



#49 Guest_Max 76

Guest_Max 76
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2019 - 10:59

Ostrzegam przed dziadowską firmą SIZEER buty które tam kupiłem i które się przetarły w normalnym użytkowaniu po pół roku użytkowania.
Zapomnijcie o reklamacji buty kupione za 300 zł. zależy im tylko na sprzedaży.Kupują jakieś wybraki zleżałe po magazynach za 20% ceny a póżniej walą 300% marży i biznesik się kręci.Klijent dla tej firmy się nie liczy tylko kasa.Omijajcie ten sklep szerokim łukiem buty zakupione w sklepie Sizeer w galerii Auchan we Wrocławiu bielany wrocławskie.

#50 Guest_Piotr

Guest_Piotr
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2019 - 01:16

Również kupiłem buty w Sizeer (jeden z wrocławskich salonów) pół roku, urwane oczko od sznurówki w jednym budzie i wytarte zapiętki. Oczko urwane bo za mocno sznurowanie, zapiętki wytarte bo za lekko sznurowane... Reklamacja odrzucona

#51 Guest_Proocent

Guest_Proocent
  • Goście

Napisano 22 marzec 2019 - 09:58

Niby co ma sklep do jakości butów danej firmy? Może po prostu nie potraficie o obuwie zadbać i nie szanujecie go? Mi buty dobrej marki nigdy nie zniszczyły się nawet po kilku miesiącach...

W takim razie wytłumacz mi jak mam zadbać o Jordany częściowo z materiału które się przecierają? kauczukiem oblepić?



#52 Guest_Ewa

Guest_Ewa
  • Goście

Napisano 01 sierpień 2019 - 07:14

Wszystkie buty sportowe piorę bo powinny być dostosowane do tego przecież to nie są jednorazówki ! Nike, Adidasy, New Balance i nic się nie dzieje ! Kupiłam vansy dziecku w sizzer całe się odbarwiały ! Ludzie przecież producent musi tak robić buty żeby można je było wyprać. Dziecko raz wyjdzie na skatepark i buty są czarne ! Reklamowałam oczywiście odmowa ! Wniosek już nic nie kupię w sizzer i radzę Wam tak robić to wtedy się naucza !!!

#53 Guest_Eli

Guest_Eli
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2019 - 13:15

Nigdy wiecej butów z tej firmy. Buty kupione we wrześniu w marcu reklamowane bo w oby dwóch butach przetarte zapietki reklamacja odrzucona najpierw źle wiązane sznurówki za drugim razem kupione za małe buty. Oparlo się o rzecznika nawet to nie pomogło. Dzwoniłam do inspekcji handlowej jak tylko powiedziałam firmę o którą chodu odrazu powiedziała że ciężka firma Porażka!!!

#54 Guest_Tomek

Guest_Tomek
  • Goście

Napisano 11 sierpień 2019 - 23:10

Przy tej ilości negatywnych opinii w temacie rozpatrywania reklamacji i bezzasadnego ich odrzucania - tu i w innych serwisach , sprawą powinien zająć się Rzecznik Praw Konsumenta , jak taka firma jeszcze może działać na rynku ?!

Byłbym za tym , aby dowalić im kilkunasto milionową karę może wtedy przestaliby dymać klientów , problem w tym że zasili to kasę budżetu Państwa , a wydymani klienci , którym bezpodstawnie odrzucono reklamację nadal będą poszkodowani. 



#55 Guest_Nikodem

Guest_Nikodem
  • Goście

Napisano 05 luty 2020 - 17:55

Nigdy nie kupujcie butów w tych sklepach. Conversy po 2 miesiącach noszenia poprzecierały się na czubkach. Składana reklamacja 2 razy uważają ze buty były kupione za małe 😡. Tak prze 2 miesiące chodziłem w zamałych. Brak słów .

#56 Guest_Krystian

Guest_Krystian
  • Goście

Napisano 25 luty 2020 - 13:44

ja zwykle po pierwszej odrzuconej reklamacji idę do rzeczoznawcy (jak akurat chodzę do Maj, bo najbliżej) i z takim dokumentem dopiero składam drugą reklamację. jak do tej pory trzy razy się udało. 



#57 Guest_Matylda

Guest_Matylda
  • Goście

Napisano 04 kwiecień 2020 - 08:50

ja zwykle po pierwszej odrzuconej reklamacji idę do rzeczoznawcy (jak akurat chodzę do Maj, bo najbliżej) i z takim dokumentem dopiero składam drugą reklamację. jak do tej pory trzy razy się udało. 

O, ja też tak robię. Po kilku historiach z reklamacjami już się nauczyłam, ze jak tylko pojawia się problem, to do rzeczoznawcy po opinię. W moim przypadku też panowie Maj spisują się idealnie.



#58 Guest_Jacek

Guest_Jacek
  • Goście

Napisano 06 kwiecień 2020 - 11:54

Też właśnie zaczęłam walkę z tym sklepem porozklejane lacosty po jednym sezonie!!! Nigdy nie prane ani moczone jestem już po odwołaniu się od decyzji negatywnej czekam na efekt

spróbuj dodać opinię rzeczoznawcy. Ja zawszę dodaję ją i jak narazie przechodzi. Wychodzę zapłacić trochę za taką opinię niż potem usłyszeć, że ich rzeczoznawca mówi, że to moja wina.



#59 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2020 - 11:57

spróbuj dodać opinię rzeczoznawcy. Ja zawszę dodaję ją i jak narazie przechodzi. Wychodzę zapłacić trochę za taką opinię niż potem usłyszeć, że ich rzeczoznawca mówi, że to moja wina.

A polecasz kogoś? Można oszaleć od tych informacji w sieci...



#60 Guest_Jacek

Guest_Jacek
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2020 - 17:06

Wiesz co, korzystałem z rzeczoznawców Maj, fachowa i szybka obsługa, wystawili mi naprawdę rzetelną opinię, także z całego serca mogę Ci ich polecić





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych