Skocz do zawartości


Siec Play oszukuje mnie co zrobic?


55 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_artur23wawa

Guest_artur23wawa
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2009 - 14:03

Witam!!!
Opisze sytuacje

Od 2 lat jestem klientem P4 Play ,od kąd przedłużyłem z nimi umowe dzieje się nie dobrze
Naliczają mi abonament wiekszy o 50zł miesiecznie przez 6 miesięcy i tak do tej pory.
Dzwoniac do biura obsługi klienta zgłaszając reklamacje,powiedzieli mi ze wystawią fakture korygujacą
W pewnym momencie powiedziałem,ze nie zapłace rachunku dopuki nie dostane faktury korygujacej i tak zrobiłem
czekałem 2 miesiące na fakture i jej nie dostałem.
Play mi zablokował połączenia wychodzące,a po upływie 1 miesiaca przychodzące
Wtedy zapłaciłem rachunki pomniejszające z mojego obliczenia 222zł a z ich 322zł
wtedy odblokowali mi karte,ale zabrali mi pakiet minut promocyjnych na kwote 90zł
Dzwoniąc do BOK powiedzieli mi że klient opóźniający sie z płatnościami traci pakiet promocyjny.
Chciałbym z nimi rozwiązać umowe ze skutkiem natychmiastowym ,ale nie wiem czy mogę z winy P4
Co mam zrobić w tej sytuacji???
Proszę o pomoc!!!

#2 Guest_garmin

Guest_garmin
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2009 - 00:03

jedyna rada skontaktuj się z Urzędem Komunikacji Elektronicznej.Sam mamproblem z Playem-z internetem,sprawa ciągnie się jak ....od lutego,ateraz mamy koniec sierpnia.Zablokowali mi połączenia wychodzące,boprzestałem płacić.Nie otrzymałem pieniędzy za reklamacje,na któremieli odpowiedzieć w ciągu 30 dni(prawo telekom.)Twierdzą,że odpowiedźwysłali,ale nie są w stanie tego potwierdzić-śmiech na sali.Z każdymoperatorem są jakieś problemy,ale ten zasługuje na nagrodę Nobla zacałokształt,za uczciwość!!!

#3 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 24 listopad 2009 - 17:44

Hej

Miałem ten sam problem: przez 6 miesięcy naliczali mi 3 razy większy
abonament niż mój na umowie. UKE niestety nic nie zrobiło. Play zaproponował
-za naliczenie rachunkow zamiast 50zl/mies - 150zl/mies - 10 minut na rozmowy
gratis.
ZŁODZIEJE! OSZUŚCI! I CH...!

#4 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2009 - 14:52

mnie tez oszukuja- dali mi umowe na innych warunkach a teraz sie wykrecaja ze mnie obuwiazuje inna. Pisalem i dzwonilem do nich, sprawa sie ciegnie 3 misiace a oni nie podali mi powaznych powodow dlaczego odmawiaja. Pisalem 3 razy o tym samym o oni odpisali mi ze nie maja zalocznika, gdzie zalocznikim byl dokumetn ktory maja w swoim systemi, albo inne sciemy. Odmawiaja reklamacji, przeciez to z ich winy, nie polecam tej sieci, on tam maja jeden wielki bajzel banda kretaczy.

#5 Guest_garet

Guest_garet
  • Goście

Napisano 09 marzec 2010 - 00:57

Ja właśnie rozpocząłem walkę o głupie 30 zł, które PLAY naliczył mi za niewykonaną usługę zasilenia numeru prepaid z abonamentu.
Pieniądze niby żadne ale jak zobaczyłem ile jest ludzi naciągniętych przez tego operatora, to postanowiłem powalczyć o swoje.
Przy pierwszym zgłoszeniu tel. zostałem zbyty. Dziewoja kazała mi zarejestrować numer na który miało pójść zasilenie.
Podczas drugiego zgłoszenia tel. okazało się, że ich system nawet nie zarejestrował numeru na jaki miało pójść zasilenie w ww. wysokości.
Ustaliłem z dziewczyną, która odebrała tel. że przedmiotowa kwota zostanie odliczona mi od abonamentu i na tym koniec (przyszła faktura z naliczoną kwotą 30zł).
Były też zgłoszenia poprzez stronę www z odpowiedzią od PLAY, że należy zarejestrować numer na który miało pójść zasilenie, a potem dopiero rozpatrzymy.
Poszedłem więc zarejestrować numer prepaid i co się okazało? Rejestracja jest to nic innego jak wymuszenie na kliencie udostępnienia swoich danych osobowych do celów marketingowych itd, itp. do niczego więcej nie jest im to potrzebne, no może jeszcze poza faktem nałożenia na posiadacza karty sim nowych obowiązków zawartych w regulaminie PLAY.
Wykonałem pomimo wszystko powyższe, napisałem kolejne zgłoszenie i czekam.
Jeszcze jedno, moje poprzednie zgłoszenia tel. i ponaglenie nie doczekały się odpowiedzi (1 zł za połączenie).
Rozmowy tel. nagrywałem tak na wszelki wypadek o czym informowałem drugą stronę.
Jak sobie przypominam, to już po zakończeniu promocji w abonamencie PLAY naliczyło mi usługę za 15 zł nie informując mnie o tym.
PLAY nalicza sobie też dużo usług poza abonamentem - sms-y, rozmowy tel., muszę to sobie zacząć dokładnie sprawdzać.
Internet prepaid w PLAY to też kpina, 1Mbit to prawdziwa żadkość, brak obsługi GPRS (działa tylko w zasięgu 3G i HSDPA), zrywa lub spowalnia połączenia momentami tak, że rezygnuję z przeglądania stron.
Okres ważności konta po zasileniu zależny jest od tego, kiedy dokonamy następnego zasilenia - okresy nie sumują się, więc im wcześniej zasilisz konto, tym więcej stracisz dni na wykorzystanie danych.
Trzeba by zasilać konto zawsze w ostatni dzień ważności środków na nim, co jest mało realne.
Podsumowując, omijać PLAY szerokim łukiem. Sam czekam na zakończenie umowy i uciekam od nich.

#6 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 13 marzec 2010 - 20:21

Też mam problem z PLAY. Zawarłam umowę na przeniesienie dwóch numerów do
ich sieci. Warunkiem zawarcia umów było utrzymanie dotychczasowych numerów
telefonu. W dniu, kiedy telefony miały się uaktywnić w sieci PLAY, dotychczasowy
operator wyłączył telefony. W sieci PLAY numery nie zostały aktywowane. Na moje
interwencje, W PLAY udzielano mi coraz to nowych informacji:
- że wniosek o przeniesienie numeru się przedawnił,
- że dotychczasowy operator odmówił zgody na przeniesienie numerów,
- że nie udzieliłam im pełnomocnictwa, więc sama miałam załatwiać przeniesienie,
- że nie zostało złożone wypowiedzenie u dotychczasowego operatora.
Wszystkie powyższe wyjaśnienia są nieprawdziwe, PLAY nie próbował nawet
przenieść numerów których dotyczyła umowa, wciskając mi teraz swoje numery.
Ponieważ w mojej ocenie PLAY nie wywiązał się z zawartych umów, wniosłam o rozwiązanie umów z ich winy.
Na obecnym etapie oni ślą mi wezwania do zapłaty, a ja wniosłam sprawę do sądu.
Wszystkich, którzy czują się oszukani w podobny sposób proszę o głośne
informowanie Internautów o podobnych przypadkach.
Proszę o nie zabieranie głosu przez osoby zatrudnione w sieci PLAY (osoby, które za wystawianie opinii otrzymują stosowne wynagrodzenie).

#7 Guest_kaczka

Guest_kaczka
  • Goście

Napisano 01 kwiecień 2010 - 12:12

Play to opszuści!!!
Obiecują przy przedłużeniu umowy przez internet 50% abonamentu, potem potwierdzaja to telefonicznie a jak przyjezdza kurier to z umową bez zniżki o czym nie ma się zielonego pojęcia! Człowiek podpisze umowę nieświadomy zaistnialej pomyłki ( ale celowej ze strony POJE..pLAYA!). Dzwoniąc najpier mówią, że jest pomyłka z ich str a potem pisza ze to moja wina ze zle podpisałam!! Co to ma być!!! Deklaruja najpierw zniżki a potem cwaniakują! Żenada! Nigy więcej umów w Play!!!!

#8 Guest_GOSC

Guest_GOSC
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2010 - 12:20

Wiecie co jest najgorsze ? Ze urzad UKE czy UOKiK instytucje które sa utrzymywane z naszych podatków ma te problemy z PLAY w d*pie... A jesli zglososz do nich reklamacje to zasypia Cie papierkami i doradza ustapic - ZGROZA !!!!!!!!!!!!!

#9 Guest_adrian84

Guest_adrian84
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2010 - 14:38

http://konsument-usl...za-telefon.html

Może to coś pomoże.

A co do możliwych opcji to jeżeli ktoś nie chce iść bezpośrednio do sądu to można udać się po poradę do miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumenta.

W żadnym razie nie nalezy przyjmować propozycji Play na zamianę nadpłaty na dodatkowe minuty. Kasę można odzyskać bo jest to świadczenie nienależne.

#10 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2010 - 19:50

play oszuści!!!!
moja mama (kobieta około 60 rż, nie zna się za bardzo na współczesnej technice;) podpisała umowę z play na 24 mce. pracownik w punkcie sprzedaży pokazał ulotkę z abonmentu LONGPLAY 29. Podpisując umowę mama dostała umowę na taryfę LONGPLAY TELEFON 29 o zupełnie innych stawkach i bez darmowych darmowych rozmów do wszystkich w play przez 3 mce (na czym jej najbardziej zalezało). W obu umowach była możliwość wzięcia telefonu. Pracownik przedstawiając ofertę LONGPLAY 29 powiedział że telefon w tej ofercie jest za 1 zł (w rzeczywistości jest za 99zł) i podał do podpisania umowę w której telefon był za 1 zł, ale była to taryfa LONGPLAY TELEFON 29. Jawne oszustwo! Jutro posyłam podanie do play i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. nie wykupujcie play w Opolu a najlepiej nigdzie!

#11 Guest_monika

Guest_monika
  • Goście

Napisano 21 kwiecień 2010 - 22:59

my też zostaliśmy oszukani przez hamską firmę telefoniczną "Play"na tel który posiadam dostajemy podwojne rachunki,tak podwojne moja mama wzi eła tel na abonament ale po jakimś czasie przepisała go na mnie w punkcie play zrobiła pani B. tak zwaną cesję i tenże nr.od tamtej chwili przeszedł prawnie na mnie ,ok ale co ciekawe od tego czasu tj pażdziernika ub roku rachunki do zapłaty przychodzą podwójne tzn do mnie i do mojej mamy mało tego wciśnięto mi jakiś abonament o kórym nawet nie słyszałam plus dodatkowy nr za który też musimy płacić ale nie podpisywaliśmy żadnej umowy wydaje mi się że przedstawicielka zrobiła fikcyjną umowę za którą dostała prowizję a teraz zagroziła nam windykacja,a punkt w którym nas obslugiwano trwał zaledwie 3m-ce i się zwinął ciekawe co???teraz wydzwaniamy i szukamy wiatru w polu i nikt nam nie potrafi wytłumaczyć o co chodzi i za co do cholery mam płacić w dziale windykacji nas zbywają a pan z pod nr tel 503 227 429 jest wyjąkowo chamski kiedy powiedziałam że nagrywam jego zachowanie wobec klienta rozłączył się,proszę gdzie mogę uzyskać jakąś pomoc atakże o kontakt osób poszkodowanych przez punkt w Ornecie i okolic.

#12 Guest_oszukany kraków

Guest_oszukany kraków
  • Goście

Napisano 26 kwiecień 2010 - 21:43

Podpisuję się pod wątkiem. Play to jedno wielkie oszustwo. Osobiście w salonie byłem złożyć miesięczne wypowiedzenia a po miesiącu dostałem odp., że za nie dość, że go nie przyjęli, ponieważ PRACOWNIK SALONU GO ŹLE ZŁOŻYŁ to muszę płacić za kolejny miesiąc 2x tyle,bo tak jest w regulaminie. nie podpisujcie z nimi umowy. nie pozwalaja odejsc, z zlozenie reklamacji nic nie daje, mimo, ze mi w krakowie non-stop przerywa polaczenia to musze za nie placic, bo reklamacji nie uznają.

#13 Guest_abonentka

Guest_abonentka
  • Goście

Napisano 07 maj 2010 - 23:24

widzę, że nie tylko ja mam problemy z play,
kończyła się umowa na tel w marcu, w lutym dzwoniono z propozycją internetu w play i śpiewki o tym jaki on fajny i wogóle, potem jeszcze z propozycją abonamentu i telefonu, ale ostatecznie decyzja nie została podjęta, dnia 24 lutego dostaje sms z podziękowaniem za przedłużenie umowy, w salonie play potwierdzili że umowa została przedłużona
1 telefon do OK > umowa została przedłużona na 2 lata, na takich samych warunkach?? i to za pośrednictwem kuriera
2 telefon do OK (dzień później) okazuje się że umowy nie podpisaliśmy bo nie przyjęliśmy kuriera, i to błąd systemowy, że umowa została przedłużona, złożona reklamacja i żądanie wyjaśnienia zaistniałej sytuacji
odpowiedź play: przepraszają za zaistniałą sytuację, w ramach rekompensaty 30 minut na 30 dni!! plus informacja o anulowaniu aneksu (o przedłużeniu umowy)
3 tel do OK> odwołanie od pisma play, bo rekompensata jest śmieszna
pismo od play> jeszcze raz przepraszają, aneks został anulowany, rekompensata 80 minut na 4 miesiące.

wczoraj wizyta w salonie, żeby podpisać nową umowę, w systemie nadal umowa jest zawarta na 2 lata czyli do marca 2012

dziś tel do play: była tak kompetentna kobieta, że szok, a z kierownikiem nie chciała połączyć, stwierdziła, że najlepiej to reklamacje pisemnie składać, albo drogą mailową... i kręcenie, że umowa to teraz jest na czas nieokreslony, tylko ciągle nie ma oficjalnego potwierdzenia.
to po prostu kpina, że umowy się same przedłużają na czas określony, bo to jest niezgodne z regulaminem play, a kolejne rozmowy sobie tylko o tym przeczą,
a stanowisko play, i rekompensaty to śmiech na sali

jeśli sprawa się nie wyjaśni do końca maja, to chyba najwyższy czas skierować sprawę do sądu,

może najwyższa pora, żeby się zmobilizować i złożyć pozew grupowy, bo wtedy sa większe szanse na wygranie z nimi

#14 Guest_MMO

Guest_MMO
  • Goście

Napisano 10 maj 2010 - 16:01

Podpisałem aneks do umowy w ramach promocji płacę za internet 10GB-45zł. Było by super, gdyby nie to, że przyszła faktura na 45 zł!
- liczne telefony do konsultantów - nieskuteczne,
- listy i faksy - przyszła odpowiedź, że przepraszają za błąd i ... WYŁĄCZYLI MI INTERNET!!!

Obecnie nikt nie potrafi nic mi pomóc- konsultanci rozkładają ręce, nie ma nigdzie kontaktu do jakieś centrali!!

Sprawa nadaje się tylko do sądu!!!


APELUJE DO PLAY- OGARNIJCIE SIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#15 Guest_Monika

Guest_Monika
  • Goście

Napisano 11 maj 2010 - 19:40

nawiązując do mojego wpisu z dn 21.04.2010 informuję was że ja już sprawę przekazałam policji sprawa jest w toku powiem jedno skoro nas naciągają i oszukują to dlaczego ja mam się z nimi pier**lić dość oszukiwania apeluję do wszystich nie czajcie się i zgłaszajcie normalnie swoje sytuacje na policję to jest przestępstwo !!!!!

#16 Guest_neta

Guest_neta
  • Goście

Napisano 11 czerwiec 2010 - 18:03

Ja rowniez zostalam oszukana przez siec PLAY.Wzielam telefon stacjinarny na dzialnosc i jak sie okazalo nie mialam zasiegu w tym miejscu gdzie obiecano mi,ze bede miala rewelacyjny zasieg.Zglosilam reklamacje i prosbe o rozwiązanie umowy.czekalam na zalatwienie sprawy od lutego do maja,ale abonament ciagle musialam im placic.Teraz mam dostc niby faktury korygujące,ale musze z kolei zaplacic za aktywacje która mnie obciązyli.tylko aktywacje czego?Jak nie uaktywnili numeru bo nie bylo zasiegu.Kolejnym ich oszustwem byl fakt,ze doladowywalam z mojego telefonu komorkowego inny numer na karte i pieniądze zniknely.Skladałam trzy reklamacje i niby zalatwiali pozytywnie dla mnie,a kazda konczyla sie kłamstwem z ich strony.Najpierw po sprawdzeniu zakonczyli moja reklamacje,bo uznali,ze konto jest doładowane,ale nie wzieli pod uwage faktu,ze w koncu tamto konto doladowalam karta kupiona w ruchu,a nastepną reklamacje zakonczyli,bo uznali,ze play owszem nie doladowal tamtego konta,ale i nie naliczyli mi oplaty,jednak rachunek dostalam zawyzony i ta opłata byla dodana.Gdybym byla uzytkownikiem prywatnym juz dawno zglosilabym to do Rzecznika Praw konsumenta,ale dzialam na innych zasadach jako firma.Jednak jestem zmeczona ich oszustwem i nawiązalam kontakt z prawnikiem który zajmie się to sprawą.Nie odpuszcze im tego wszystkiego.Cala sprawa ciahnie sie od lutego,a mamy polowe czerwca.Obiecują,obiecuja,a 0 posunieć.Oszusci i tyle

#17 Guest_błyskawica209

Guest_błyskawica209
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2010 - 01:21

też miałem z nimi problem kiedy miałem na abonament jakieś opłaty których niekorzystaniem wreszcie doszło do tegoże samoczynnie zablokowali całkowicie kartę po interwencji odblokowali ale przyczyny nie podali ponieważ umowa się skończyła rozwiązałem i jeszcze raz wysłałem im reklamacje odpowiedź przyszła iż reklamacji nie uznali bo to była moja wina wtenczas im przedstawiłem dokładniej i podziękowałem za współpracę wtenczas wyjasnili i przeprosili nawet chcieli dać w w ramach rekompensaty ileś tam minut podziękowałem im im przeszłem dom play mix do pewnego czasu było ok lecz wszyscy operatorzy zmniejszyli stawki a oni nadal utrzymywali 45gr wtenczas złożyłem reklamację i zagroziłem rozwiązaniem umowy z winy play nie doczekałem się odpowiedzi postanowiłem przejść do play Fresh gdzie jestem już 2 rok i nie mam zastrzeżeń jak nie mam to nie dzwonię bez żadnych roszczeń trzeba z nimi krótko

#18 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2010 - 22:23

Ja walczę z tą sieciązukują na czasie połączeń. Rzekomo wykonałem 2 połączenia do numeru w Orange (ojciec) o czasie 150 min!!! Sprawdziłem billingi u ojca. 1 połączenia nie było. drugie trwało 12 sekund. Moją reklamację olali po prostu. Zgłosiłem sprawę do Urzędu Regulacji Elektronicznej, UOKiK i dałem do F(UCK)AKTU. Obsługa klienta traktuje mnie jak debila, mają w d... jakiekolwiek pozytywne załatwienie sprawy. Oddam to w ostateczności do sądu, bo nie chodzi o 60 zł, ale o fakt okradania klienta

#19 Guest_Kinia

Guest_Kinia
  • Goście

Napisano 01 sierpień 2010 - 15:54

Witam
Ja mam lepszą sytuację. Play dezaktywował mi pakiet internetowy. Dodam, że bez mojej zgody. Po miesiącu przysłali mi rachunek gdzie widniała kwota 1500zł za internet.
Podejrzewam, że będzie wojna, bo ja 1500zł nie przepuszczę.
Jestem na razie na etapie reklamacji. Nie wiem co dalej z tym fantem począć, bo kwota jest spora. Nie wiem też jak im udowodnić, że nie zlecałam dezaktywacji pakietu.

#20 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2010 - 23:53

Ja zgłosiłem sprawę do Urzędu Regulacji Elektronicznej za 2 wykonane połączenia do ojca o czasie ponad 150 minut, z bilingu ojca wynika, że w czasie mojego połączenia długości 80 minut dzwonił do mnie dwukrotnie... Banda. BOK Play to jakieś niedouczone młokosy, pierniczą 3 po 3. Byłem w Orange - PORAŻKA, w PLAY podobnie.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych