Skocz do zawartości


KARA UMOWNA ZA NIEDOTRZYMANIE TERMINU ZWROTU KARTY ABONENTA DLA CYFRY PLUS


842 odpowiedzi w tym temacie

#841 Guest_Lena

Guest_Lena
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2018 - 12:35

Witam, również proszę o pomoc w zredagowaniu pisma, zostaliśmy obciążeni karą za nieterminowe zwrócenie sprzętu, potwierdzenie zwrotu mamy, natomiast kiedy w punkcie obsługi klienta chcieliśmy zwrócić sprzęt w terminie, byliśmy informowani ze na zwrot jest jeszcze za wcześnie. Kiedy już przyjęli sprzęt i zapewniali o prawidłowości rozliczenia się ze sprzętu, było to po terminie wynikającym z umowy i za niedługi czas przysłali pismo o naliczaniu kary. Dług nasz został już sprzedany do firmy windykacyjnej.Proszę o pomoc. Moj adres email lena.bialek@poczta.fm



#842 Guest_Błażej

Guest_Błażej
  • Goście

Napisano 16 styczeń 2018 - 15:55

Witam

Poproszę o wzór pisma w sprawie reklamacji za niezwrócenie udostępnionego sprzętu.

Mój e-mail: br@atgames.pl. Dziękuję bardzo.



#843 Kwiatek16

Kwiatek16

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 17 styczeń 2018 - 11:36

Witam, Problem jak u większości z Państwa. Uprzejmie proszę o wzór pisma do Cyfrowego Polsatu o anulowanie kary umowej za niezdanie sprzętu w czasie ustatowo na to przewidzianym. Mój adres to: kasia1985.06@o2.pl



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych