Skocz do zawartości

Mandat za oddawanie moczu w miejscu publicznym

9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_-praw-tasadaj

Guest_-praw-tasadaj
  • Goście

Napisano 21 styczeń 2008 - 12:06

3. Mało prawdopodobne;

4.

CYTATArt. 140. Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku,
podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany.

5. Może

#2 Guest_-praw-tasadaj

Guest_-praw-tasadaj
  • Goście

Napisano 21 styczeń 2008 - 12:06

1. Dnia 18.01.2008 około 4 rano na dworcu w Gdańsku odałem mocz w miejscu niedozwolonym tzn. pomiędzy trawnikiem a automatem do biletów. Zrobiłem to z uwagi na fakt, iż w pobliżu niebyło dostępnej toalety i nieukrywam bylem pod wpływem alkoholu. Do winny się przyznaję, i czuje się winny.

2. Odmówiłem mandatu od Straży Ochrony Kolej gdyż kwota 500 zł, wydawała mi się zbyt wysoka jak na takie przewinienie z ważając na fakt iz jestem studentem i nie mam żródła utrzymania.

3. Czy mogę liczyć na zmniejszenie wysokości grzywny przez Sąd Grocki?

4. Do jakiej kwoty sąd może zwiększyć grzywne za to wykroczenie?

4. Czy sąd może stwierdzić wyrok nakazowy powiadamiając mnie tylko o jego wyniku?

#3 Guest_-praw-pasjonat

Guest_-praw-pasjonat
  • Goście

Napisano 26 kwiecień 2009 - 12:37

CYTATROZPORZĄDZENIE
MINISTRA INFRASTRUKTURY1)

z dnia 23 listopada 2004 r.

w sprawie przepisów porządkowych obowiązujących na obszarze kolejowym, w pociągach i innych pojazdach kolejowych

(Dz. U. z dnia 15 grudnia 2004 r.)

Na podstawie art. 59 ust. 8 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. Nr 86, poz. 789, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

§ 1. Na obszarze kolejowym, w pociągach i innych pojazdach kolejowych, z uwzględnieniem § 2 i 3, zabrania się:
1) niszczenia, uszkadzania lub czynienia niezdatnym do użytku budynków, budowli i urządzeń kolejowych oraz pojazdów kolejowych;