Skocz do zawartości

prowadzenie księgowości w związkach zawodowych

wróć do serwisu Księgowość 21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_krzysztof

Guest_krzysztof
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2008 - 17:57

Jestem przewodniczącym związków zawodowych.Prowadzimy działalność od niedawna,nie znam się na tym zupełnie,dlatego chciałem aby zajęła się tym osoba kompetentna. Dziś odwiedziłem 5 Biur Podatkowych każda z nich odpowiedziała że nie zajmuje się prowadzeniem finansów tego typu działalności.W zgłoszeniu do Urzędu Skarbowego mam napisane że mam prowadzić Księge Podatkową a to są koszty przewyższające dochody.Utrzymujemy się tylko ze składek to kwota 800 zł.Pomóżcie co mam robić.

#2 Guest_mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Guest_mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2008 - 19:08

ale sie rozpychasz?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3 Guest_krzysztof

Guest_krzysztof
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2008 - 20:09

To przez pomyłkę,już się nie powtórzy,ale czy możesz mi pomóc.

#4 Guest_Klop

Guest_Klop
  • Goście

Napisano 16 wrzesień 2008 - 01:51

Faktycznie masz problem! Większość biur rachunkowych zajmuje się KPiR, mniejsza część prowadzi pełną księgowość, a nikomu się nie chce prowadzić księgowość związku zawodowego. Przyczyna jest prosta: pieniądze żadne, a często występują problemy nietypowe i nie ma kogo pytać.Tak czy siak, musisz prowadzić pełną księgowość, która w przypadku związku, który nie prowadzi działalności gospodarczej nie jest aż tak skomplikowana, ale i tak przekracza możliwość laika.Jak nikogo nie znajdziesz, mogę ci prowadzić księgowość.

#5 Guest_krzysztof

Guest_krzysztof
  • Goście

Napisano 16 wrzesień 2008 - 17:57

Na jakiej zasadzie mogło by to istnieć,jaką kwotę za prowadzenie takiej księgowości musieliśmy zapłacić.Pozdrawiam

#6 Guest_Klop

Guest_Klop
  • Goście

Napisano 17 wrzesień 2008 - 00:27

Powiedźmy, że wam pomogę. Zapłacicie ile jesteście w stanie zapłacić. Podaj kontakt do siebie!

#7 Guest_misia

Guest_misia
  • Goście