Skocz do zawartości


Wyposażenie Biura Rachunkowego


wróć do serwisu Księgowość 109 odpowiedzi w tym temacie

#101 Wanor

Wanor

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 15 postów

Napisano 04 marzec 2019 - 23:41

Z perspektywy przedsiębiorcy i inwestora – bardzo ważne jest bezpieczeństwo, zarówno pieniędzy, jak i dokumentów, dlatego ja od razu zainwestowałbym w sejf. Od razu postawiłbym też na dobry crm i parę innych rzeczy, meble są w gruncie rzeczy mniej istotne.  



#102 adamela

adamela

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 201 postów

Napisano 18 kwiecień 2019 - 10:19

Nam się sprawdza teraz internet symetryczny, mamy go od pewnego czasu jak zmieniłam umowę na taką z ofertą od Inea - https://www.inea.pl/...ciebie/internetNo i polecam, bo wiadomo, ze w takich biurach to z internetu się korzysta non stop 



#103 MaurycyPax

MaurycyPax

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaSosnowiec

Napisano 19 kwiecień 2019 - 13:11

Również jestem za tym, żeby kupić urządzenia wielofunkcyjne. To jest na prawdę bardzo potrzebne. 

 

 

________________________________________________________________
zmiękczacz wody



#104 michalwu

michalwu

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 253 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 20 kwiecień 2019 - 15:32

Z pewnością przydadzą się różnego rodzaju narzędzia to monitorowania czasu pracy, czy samego fakturowania. W tym celu zobacz ofertę reset2 - https://www.reset2.p...ro/r2platnikpro. Jest to o tyle fajne, że wszystko jest dostosowane do Twoich potrzeb ;)


Ten świat przypomina mi Cartoon Newtork.


#105 elka2002

elka2002

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 701 postów

Napisano 11 wrzesień 2019 - 22:34

Takie biuro musi ułatwiać pracę i obsługę klientów, to jest podstawa. Należy bowiem zadbać o komfortowe warunki. Tutaj https://totalsec.pl/kontakt/ jest namiar na firmę, która może pomoc w realizacji takich pomysłów. Total Sec oferuje bowiem fit out biura . Taki kompleksowy remont może naprawdę wiele zmieć. 



#106 Bashka87

Bashka87

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 31 postów

Napisano 30 wrzesień 2019 - 19:51

Na pewno wygodne, ergonomiczne ale i reprezentacyjne krzesła biurowe :) Polecam sklep internetowy http://10chairs.pl, bez problemu znajdziecie tam model, jaki odpowiada Waszym oczekiwaniom. Są różne modele, kolory, różne funkcjonalności, no i na każdą kieszeń, więc nie ma opcji, aby ktoś nie znalazł tego, czego poszukuje :) 



#107 G0siaa

G0siaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 418 postów

Napisano 24 październik 2020 - 17:08

Ja również od niedawna prowadzę własne biuro rachunkowe. W tym tygodniu zamówiłam niszczarkę od firmy www.banpost.com.pl. Urządzenie jest bardzo wydajne, bezawaryjne i energooszczędne.



#108 karol78

karol78

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 20 listopad 2020 - 11:12

Przesadzacie w biurze rachunkowym powinno być wygodne krzeszło i biurko reszta to fanaberie, a remont nie jest czymś trudnym sami sporo ostatnio remontowaliśmy w biurze i przez np. oladidom  znaleźliśmy masę potrzebnych rzeczy sporo taniej niż w marketach więc ktoś kto pisze, ze taki remont jest drogi też się odrobinę mija z prawdą.

Podstawowym wyposażeniem każdego biura jest odpowiednie biurko i wygodne, ergonomiczne krzesło. Siedzenie na niewygodnym krześle przez 8 godzin pracy przed komputerem nie jest zdrowe ani przyjemne. Dobre meble kupowałem w https://t3inwest.pl.



#109 karol78

karol78

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 20 listopad 2020 - 11:16

Zakładam własne małe Biuro Rachunkowe :)na co wykorzystać przyznaną dotację.(mogą to być tylko środki trwałe)Oczywiście podstawowe zakupy jak komputer z Programem F-K mam zaplanowaneale podpowiedzcie coś od siebieDziękuję i pozdrawiam

Dotację można wykorzystać na wyposażenie bhp czyli instrukcje bhp, gaśnice. Wartko korzystać ze sklepów internetowych choćby https://protect24.com.pl



#110 Guest_Bogdan

Guest_Bogdan
  • Goście

Napisano 22 listopad 2020 - 00:03

Absolutną koniecznością jest kasa pancerna i pancerna szafa zabezpieczająca gotówkę i ważne dokumenty. Polecam ofertę sklepu sklepsejfy.pl. Znajdziesz tam również praktyczne szafki na dokumenty. Wszystkie produkty są świetnej jakości.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych