Skocz do zawartości


Streamsoft- program księgowy- czy dobry?


wróć do serwisu Księgowość 29 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2017 - 08:34

Programy na początku były bardziej czytelne i stabilne.Teraz po każdej aktualizającji  częściej się zawieszają. Mało tego w okresie kiedy płaciłem za rzekome aktualizacje firma i tak nie miała ich na bierząco jeżeli chodzi np o wydruki Pit-28. Dwa razy zawracano mnie ze skarbowego w porzednich latach bo rozliczenie było na nieaktualnym formularzu. A był to już styczeń.

Rozumiem też że inne firmy pobierają opłatę za aktualizację ale za bezprawne i bezczelne uważam wymuszanie wykupywania tych aktualizacji poprzez pobieranie większych opłat po upływie terminu. To ja powinienem decydować w którym momencie wykupić aktualizację w zależności od potrzeb. Jeżeli zaś potrzeby tej nie mam to nie powinienem być pozbawiony pomocy tech. odnośnie danego programu gdyż jakby nie było to za program zapłaciłem.Tak samo płacąc za aktualizację nie zawsze otrzymywałem to co było mi potrzebne . Przeważnie były to wątpliwe udoskonalenia typu zamiana widocznej ikony zamykania okna na mało widoczny malutki krzyżyk.

Uważam też że wszelkie aktualizacje tego typu programów , które nie są ściśle związane z nowymi funkcjami  a tylko ze zmianami, które wprowadza państwo, firma powinna wprowadzać i udostępniać bezpłatnie gdyż są to zmiany niezależne od użytkownika. Mało tego; każda szanująca się firma powinna to mieć za punkt honoru aby takie zmiany wprowadzać na czas i bezpłatnie a nie uprawiać zdzierstwo.

Podsumowując: ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUP OPROGRAMOWANIA TEJ FIRMY ZE WZGLĘDU NA PODEJŚCIE DO KLIENTA I TRAKTOWANIE GO BARDZO Z GÓRY.

 

Zgadzam się w 100%, to co ta "firma" wyprawia z klientami po zakupie to skandal.



#22 Guest_Ola

Guest_Ola
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2017 - 09:29

Nasza przygoda z oprogramowaniem Streamsoft zakończyła się (na szczęście) kilka miesięcy temu. Po coraz "ciekawszych" perypetiach z serwisantami zdecydowaliśmy się zmienić oprogramowanie na SyKOF. Teraz co prawda za opiekę serwisową (hotline + wszystkie aktualizacje) płacimy może trochę więcej, ale standard obsługi też jest o niebo lepszy.



#23 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 04 grudzień 2017 - 17:07

witam, zakładam biuro rachunkowe i zastanawiam się nad programem do księgowania, do prowadzenia płac i kadr. Czy ktoś pracuje na programach firmy Streamsoft- AGA i ALA? Czy sa to dobre, czytelne programy?A może jakiś innym program możecie Państwo polecić? z góry dziękuję, Adam

Nie polecam brak kilku formularzy a każdy problem typu wyliczanie urlopu przy zmianie  etatu z połowy na cały itp to podpowiedź serwisu od nowa wpisać pracownika jako nowego. Brak naprawy błędów w programie   przez serwis.



#24 playskin

playskin

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 89 postów

Napisano 20 grudzień 2017 - 13:12

moim zdaniem jest dobry, warto zainwestować ale pytanie co lubisz

Get More Info



#25 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2018 - 22:29

Programy streamsoft zawieraja bardzo dużo błędów na które producent nie reaguje choć jest o tym informowany. W programie aga brak wielu formularzy ktore trzeba szukac w necie. Mialem ewe age i nie polecam.

#26 Guest_Karolina

Guest_Karolina
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2018 - 11:52

Mam program do fakturowania EWA z tej firmy i zdecydowanie NIE POLECAM! Gdy pojawia się problem to dzzwoniąc na pomoc techniczną jest informacja, że wszyscy konsultanci zajęci, i że proszą o wysłanie maila, po czym sami rozłączają rozmowę, nie ma nawet opcji poczekania w kolejce, wysyłałam też jakiś czas temu maila z opisem problemu, zero odpowiedzi.Oczywiście publikowanie postów oraz możliwość oceny na facebooku firmy wyłączone, to mówi samo za siebie. Dla mnie firma krzak.



#27 Guest_andrzej

Guest_andrzej
  • Goście

Napisano 20 luty 2018 - 10:28

Witam, używam programów Ala i Ewa, nie są złe. Ale jak pojawia się problem jakikolwiek z programem to nie ma szans żeby się dodzwonić do wsparcia technicznego, wiecznie zajęte. Pół roku temu można łatwo było się dodzwonić, od dwóch miesięcy nie ma takiej możliwości, infolinia odrzuca połączenia, nie można oczekiwać na linii. Brak możliwości kontaktu ze wsparciem technicznym pomimo aktualnej licencji. NIE POLECAM.

#28 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2253 postów

Napisano 19 listopad 2019 - 07:19

Berberis - zdecydowanie polecam, warto, wszystko można dopieścić, są wszystkie istotne rozwiązania, a całość może działać, jak należy. Jeśli będziecie zwracać uwagę na poziom rozwiązań, to też zauważalne będą zdecydowane korzyści. Zatem? Działajcie rozsądnie, krok po kroku, wtedy wszystko łatwo zrealizujecie. 



#29 Verrier

Verrier

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 21 listopad 2019 - 15:21

Na innych forach widziałem już coś takiego. Mnóstwo tego typu rzeczy można znaleźć w internecie. 


Natura ludzka polega na nieustannym wysiłku przekraczania granic zwierzęcości tkwiącej w człowieku.

#30 Guest_Jerzy

Guest_Jerzy
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2020 - 17:56

StreamSoft - zdecydowanie nie polecam.

Nieomalże co druga aktualizacja to coś skopią, czyli to co działało dobrze nagle działa źle. Chyba ich informatycy za dużo zarabiają, w głowach im się poprzewracało i nie chce im się solidnie pracować, albo może ryba gnije od głowy, czyli może wina lezy po stronie właścicieli - brak nadzoru i reagowania na negatywne opinie.

Moje biuro rachunkowe meczy się ich programami tylko i wyłącznie z tego powodu, że "przesiadka" na inny program to także horror, tylko innego rodzaju.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych