Skocz do zawartości


zakup w NEONET


38 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 17 listopad 2011 - 19:29

Witam.
Mam mały dylemat. Zakupiłam synowi telefon w sobotę, telefon był sprawny do niedzieli rana, nie wiemy co się stało z ekranem. W poniedziałek oddaliśmy do reklamacji i w odpowiedzi na reklamację usłyszałam dziś że albo oddadzą w takim stanie jak jest albo zapłacę za naprawę 140zł. Mam płacić 400zł za telefon który działał jeden dzień plus naprawa 140zł ? Proszę o radę.

#2 Guest_MW

Guest_MW
  • Goście

Napisano 18 listopad 2011 - 22:40

Proszę złożyć za potwierdzeniem odbioru reklamację na piśmie z żądaniem wydania nowego egz. tego modelu (art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej). Warto również w niej zaznaczyć, ze domniemywa się, że skoro wada ujawniła się w terminie 6 m-cy od zakupu, to sprzedawca za nią odpowiada (art. 4 ust. 1 ustawy) i to sprzedawca musi ewentualnie wykazać, ze było inaczej.

#3 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 21 listopad 2011 - 15:13

Dziękuję bardzo za pomoc :)

#4 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 21 listopad 2011 - 15:25

Dodam tylko że pierwszy raz spotkałam się z czymś takim, a mianowicie, moja mama kupiła mojemu synowi telefon , telefon na drugi dzień był już nie sprawny, nieczytelny wyświetlacz, niestety nie mieszkamy tam gdzie kupiliśmy ten telefon i musieliśmy na drugi dzień jechać do domu na drugi koniec Polski, więc moja mama zaniosła telefon do reklamacji. Oczywiste było dla mnie że to nie stało się z naszej winy bo wyłam światkiem tego jak się zepsuł i zakładałam że uczciwy sprzedawca zna taką ustawę. A tu podsuneli mamie niby że potwierdzenie że telefon oni wzięli do reklamacji a mama mi czyta już w domu że podpisała że zgadza się na naprawę do 200zł jakiś formularz do naprawy. Później dzwonią że ma zapłacić 140zł za naprawę albo odebrać w takim stanie jaki jest a na koniec że jak mama chce to z kierownikiem pogadać to przyjmie na sklep za o wiele mniejszą kwotę jak kupiliśmy, jako uszkodzony. Normalnie dla mnie rzecz nie spotykana i co to za kierownik i od czego on w tym sklepie jest, chyba tylko od naciągania ludzi i dorabiania się na niewiedzy kupujących. Telefon działał kilka godzin i sami stwierdzili że nie ma uszkodzeń mechanicznych a chcą człowiekowi wmówić że to nasza wina. Pismo już odpowiednie napisałam i nadzoruję sprawę;) Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

#5 Guest_Aneszta

Guest_Aneszta
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2011 - 10:26

Witam panie Michale ponownie :) Niestety mój problem stoi w miejscu nie rozwiązany, a mianowicie, wczoraj minęło 14 dni gdy sklep dostał pismo zawiadomienie o niezgodności towaru z umową oraz żądanie wymiany towaru na nowy. Więc powiedziałam mojej mamie żeby poszła do sklepu, bo skoro nie odpisali na pismo czyli zgadzają się z pismem. A tam po prostu telefon leżał pod ladą zepsuty i czekał na mamę. Ewidentnie wprowadzili już na samym początku moją mamę w błąd gdy tylko zaniosła ten telefon, ponieważ od początku mama mówiła że albo nowy telefon albo zwrot pieniędzy, a oni dali mamie do podpisania formularz, (niby potwierdzenie że telefon wzięli od mamy)a gdy mama czytała mi to okazało się, że zgadza się na jakąś naprawę do 140zł. Na tym formularzu jest napisane że telefon nie ma żadnych śladów zewnętrznych uszkodzeń, bo telefon w sumie był używany nawet nie dobę. A gdy teraz mama poszła bo pokazali jej fax z serwisu że telefon ma jakieś rysy i że jest jakieś pęknięcie przez co ten wyświetlacz jest niewidoczny. Osobiście mogę potwierdzić że telefon był jak nowy gdy go mama oddawała i to ja zauważyłam że coś z wyświetlaczem jest nie tak. No i ci sprzedawcy zaczęli wykręcać numer do serwisu żeby mama rozmawiała, zaczęli wmawiać że to może ja coś nacisłam i uszkodziłam, a nawet pytali się dlaczego nie ma na ekranie tej cieniutkiej folijki :) Wiec po kolejnych mamy tłumaczeniach co stało się z telefonem, mama wyszła zdenerwowana, mówiąc że sprawę skieruje do sądu jeśli trzeba będzie. No i teraz mam dylemat co dalej, tym bardziej że ja mieszkam na mazurach a wszystko dzieje się w zachodniopomorskim. Z tego co mama mi mówiła nie jesteśmy pierwszymi osobami które mają problem w tym sklepie, jeden pan rozbił telefon w sklepie na podłodze im bo też miał podobnie jak my. Nie wiem czy mam dzwonić do rzecznika praw konsumenckich czy pisać do sądu, bo moja mama to zostawiłaby im ten telefon i straciła te 400zł ale jak każdy będzie tak robił no to coś jest nie tak. Bardzo proszę o jakieś wskazówki bo ręce opadają.

#6 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2012 - 13:33

Witam. Mam obecnie podobne problemy z firmą Neonet. Miesiąc temu kupiłem router, który działał dosłownie jeden dzień. Po oddaniu na gwarancję, odebrałem go po jakims tygodniu(podobno naprawiony). W domu okazało się żę dalej nie działa. I znowu oddałem na gwarancję. Od tej pory mija już 3-ci tydzień i echo(a najpierw mówili o góra 14dniach roboczych które są okreslone przez prawo itd.). Po kilku wizytach (połączonych z awanturą) dowiedziałem się że podobno krąży pomiędzy jakimiś serwisami i nie wiadomo kiedy będzie naprawiony.(a router warty "aż" 60zł czyli na kurierów wydali 3 razy tyle) Od kierownika usłyszałem że oczywiście moge zgłosić na piśmie skargę oraz żądać zwrotu pieniędzy ale to i tak nic nie da bo to naprawia zewnętrzna firma itd.a poza tym oni podobno znowu mają jakiś tam bliżej nieokreślony termin na odpowiedź na moja pismo i tak w kółko.Więc czekam dalej.Normalnie jaja sobie robią z klientów...

#7 Guest_KP

Guest_KP
  • Goście

Napisano 04 sierpień 2013 - 10:24

KUPIŁEM PRZEZ INTERNET- NEONET, DWIE RZECZY JEDNA MIAŁA BYĆ DO 48 GODZ- MINEŁO 10 DNI NIE MA ODPOWIEDZI, A DRUGA ZAMUWIŁEM PONAD MIESIĄC TEMU, A NA STRONIE NAPISANE ZE 14 DNI I SAMI NIE WIEDZĄ KIEDY BĘDZIE A OFERTA WIDNIEJE DO DZISIAJ

#8 Guest_kryspin

Guest_kryspin
  • Goście

Napisano 25 listopad 2013 - 14:07

Kupiłem w neonet android box xenic tvi7 okropny niewypał. Oddałem do reklamacji i czekam już drugi miesiąc ......

#9 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2013 - 19:33

W ostatnią sobotę zakupiłem w sklepie Neonet nawigację, w niedzielę okazało się że uszkodzony jest system. W dniu dzisiejszym ( dwa dni po zakupie) odwiedziłem ten sklep celem wymiany go na nowy, lecz Pan sprzedawca odpowiedniał mi że ten towar podlega wymianie, lecz tylko naprawie gwarancyjnej. Proszę o informację czy należy mi się wymiana na nowy sprzęt który został zakupiony dwa dni wstecz a uszkodzony nie z winy kupującego.

#10 Guest_els-ik

Guest_els-ik
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2013 - 13:38

Widzę neonet świeci przykładem działania. Zakupiłem mp4 mandę czy jakoś tak. Może z tydzień wytrzymała, a w sumie 1 ładowanie, bo na 2 padła. Jeszcze babka mi wciskała że wczytywanie mp4 przez pc to to samo co ładowanie, wiedzy nie mają. Trudno. Na pisemku o przyjęciu mam wyraźnie napisane 14 dni, ale babka twierdziła że 20 dni roboczych. 18 grudnia akurat będzie mijał termin 20 dni, więc mam nadzieję na odzyskanie kasy, tudzież otrzymanie sprawnej mp4. Mam nadzieję że nie będą robić mi problemów. W innym przypadku jak mnie wk.... zdenerwują wezmę z półki co moje i tyle. Pozdro.

#11 Guest_kontrabas

Guest_kontrabas
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2013 - 23:37

Kupiłam telefon i kiedy chciałam go zwrócić, spotkałam się z bardzo nieprzyjemną, wręcz chamską odmową. Kiedy kupowałam telefon nikt mi nie powiedział, że jest siedem dni(7) na zwrócenie zakupionego towaru. Mimo posiadanego paragonu zwrotu mi nie przyjęto.Mówi się trudno, ale takie sprawy można załatwić w sposób nie uwłaczający godności klienta.

Sklep o którym piszę znajduję się w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 59.

Radzę potencjalnemu klientowi dokładnie wypytać o wszelkie zwroty, gwarancje i możliwości danego towaru, a rozmowę najlepiej nagrać by potem mieć dowód w razie reklamacji.

#12 Guest_Tori

Guest_Tori
  • Goście

Napisano 23 grudzień 2013 - 18:11

Kupiłam w neonet słuchawki XX.Y Heronimo, które przestały działać jakoś po tygodniu. Więc zaniosłam je do reklamacji 2 października. Z początku nie było odzewu z tytułu przyjęcia reklamacji wiec parę razy tam dzwoniłam i mnie zbywano poszłam tam i to samo. W końcu sprzedawca powiedział mi że skoro nie było odpowiedzi to reklamacje przyjęto i trzeba czekać no i cierpliwie czekałam miesiąc potem znów odwiedziłam sklep i powiedzieli mi ze oni nic nie wiedzą ze na pewno jeszcze jest w serwisie. Na początku grudnia byłam tam, sprzedawca obiecywał że oddzwonią jak będą coś wiedzieli bo nie oszukujmy się powinny już wrócić. No i tak czekam do dziś.
Piszę tą wiadomość bo chciała bym się dowiedzieć czy przysługuje mi zwrot kosztów albo nowe słuchawki za tak długą zwłokę? To już ponad 3 miesiące a wydane 120zł na sprzęt który działał tydzień a potem leżał w serwisie...
Pozdrawiam

#13 Guest_mirek

Guest_mirek
  • Goście

Napisano 18 luty 2014 - 13:14

WTAM w grudniu 2013 roku oddałem na reklamację kartę pamięci sd którą kupiłem w sklepie w kaliszu do tej pory ( ponad 2 miesiące ) nie dostałem żadnej odpowiedzi oczywiście odwiedzam sklep wielokrotnie ale jestem zbywany tym że nie ma połączenia z serwisem itp.. na moją zapowiedź że jdę do rzecznika praw konsumęta sprzedawca odpowiedział " proszę bardzo siedziba znajduje sie na ulicy skalmierzyckiej " normalnie mine zatkało czyli mają mine gdzieś jak załatwić tą sprawę - w formularzu który podpisałem napisano że (czas na załatwienie sprawy nieznacznie może się przedłóżyć bo wysyłają sprzęt do serwisu) proszę o pomoc bo nie chodzi już o 60 zł ale o zasady .

#14 Guest_andrzej

Guest_andrzej
  • Goście

Napisano 07 marzec 2014 - 19:16

zakupiłem tablet lenovo w neoneice w kwietniu, w styczniu oddalem do naprawy z tego względu ze bateria trzymała bardzo krótko, a na ową baterię jest rok gwarancji więc postanowiłem oddac póki nie minął termin, mamy marzec a do tej pory nie mam zadnej odpowiedzi, dzwoniłem do serwisu lenovo, tam twierdzą ze w ogóle nie dostali takiego sprzętu z tym nr fabrycznym, a w sklepie powiedzieli ze zadzwonią za tydzień, mija już 3 tydzień od kąd nie dzwonią, w sumie kłopoty pojawiają się jak ktoś ma sprzet na gwarancji, w innych sklepach do 30 dni problem jest rozwiązany, klient z gwarancja jest dla nich kłopotem

#15 Guest_www.twojeporady.pl

Guest_www.twojeporady.pl
  • Goście

Napisano 08 marzec 2014 - 05:34

jeżeli Pan zakupił towar jako osoba fizyczna to postarałbym się skorzystać z dobrodziejstwa ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.


dalszą pomoc prawników otrzymasz:


www.twojeporady.pl

#16 Guest_krzysiekT

Guest_krzysiekT
  • Goście

Napisano 11 marzec 2014 - 10:11

Polecam sklep neonet ,bardzo duży wybór asortymentu ,każdy znajdzie coś dla siebie ,coś potrzebnego do kuchni mieszkania czy nawet biura .Polecam sklepy neonet

#17 Guest_jan30

Guest_jan30
  • Goście

Napisano 27 marzec 2014 - 09:06

Polecam sklepy neonet,maja miła i fachowa obsługe duży wybór sprzętu Agd,Rtv,Tv i wiele innych potrzebnych rzeczy do domu i mieszkania i nie tylko.Polecam

#18 Guest_krzysiek30

Guest_krzysiek30
  • Goście

Napisano 31 marzec 2014 - 09:04

witam ,polecam sklepy neonet,duży wybór asortymętu Agd,Rtv,TV i wiele innych potrzebnych rzeczy.Zakupy w tych sklepach miło sie robi obsługa miła i fachowa ,sam robiłem nie raz juz tam zakupy i zawsze dobrze mi doradzono.Poleacam odwiedzenie tych sklepów.Polecam

#19 Guest_neonek

Guest_neonek
  • Goście

Napisano 03 kwiecień 2014 - 12:14

często kupuje w sklepie Neonet i jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło kupić felerny towar

#20 Guest_jan

Guest_jan
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2014 - 09:08

Fajny sklep obsługa miła i fachowa ,sprzet agd,rtv, tv i inny w dobrych cenach i znanych firm .Dobrze mi doradzono przy zakupie lodówki i kuchni.polecam



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy