Skocz do zawartości


nieuznana reklamacja


136 odpowiedzi w tym temacie

#121 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 28 październik 2015 - 10:49

Witam. Kupiłem 2 miesiące temu buty firmy martens. Zaczely sie rozklejać oraz skóra z przodu zaczęła pękać. Oczywiście reklamacja nie uznana. Co mogę teraz zrobić

#122 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 29 październik 2015 - 08:43

Witam,

Mam problem z reklamacją torebki zakupionej w CCC. Torebkę kupiłam w dniu 28.12.2014 roku poinformowano mnie że torebka ma 2 lata gwarancji. W dniu 09.01.2015 zgłosiłam się do ccc w celu reklamacji zakupionej torebki na rączkach pęka lico i wewnątrz torebki tez pąka lico torebki skórzanej. Poinformowano mnie po 2 tygodniach, że reklamacji nie uwzględniono, stwierdzono : " wszelkie uszkodzenia sa wynikiem naturalnego zuzycia i nie wynikają z wadliwości materiałów zastosowanych w torbie. Każdy materiał ma swój okres uzywalności a zywotność jego zalezy przede wszystkim od intensywności uzytkowania jak też sposobu dbałości o materiał z którego wykonana była torba. torba uzytkowana przez okres będzie miała slady uzytkowania , żuzycia znoszenia spowodowanych normalnym zmęczeniem materiałów." W sklepie poinformowali mnie zebym się odwołała do Państwowej Inspekcji Handlowej. Dwa ;lata gwarancji torebki po pół roku skórzana torebka pęka i piszą mi takie rzeczy, co robić proszę o radę. Napisali tak jakbym nie wiem tą torebke nie szanowała mam kilka torebek które uzywam na zmianę i jakoś one nie popękały. 



#123 Guest_Sebastian

Guest_Sebastian
  • Goście

Napisano 16 listopad 2015 - 11:57

Witam, mam pytanie i prośbę o radę. Zakupiłem kurtkę i po około 8 miesiącach oddałem ją na gwarancję ponieważ cały farbowała w środku - zafarbowała mi 3 swetry. Oddałem ją na gwarancję po czym uzyskałem odpowiedź, że nie uwzględniona ponieważ produkt nie jest zgodny z umową. Tzn. powołują się, że zgłosiłem po 6 miesiącach i tera ja mam im udowodnić, że ta wada była w momencie zakupienia kurtki. Proszę niech ktoś mi powie jak jest to możliwe żeby kurtka zaczęła przy normalnym użytkowaniu farbować po pewnym czasie... To jest oczywiste, że farbowała od początku tylko nigdy mi się tak nie zmoczyła żebym mógł to zauważyć... Proszę o jakąś radę co z tym zrobić...



#124 Guest_magda

Guest_magda
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2015 - 12:21

witam. Pod koniec wrzesnia zakupilam buty ale po praeie trzech tygodniach buty sie starly az zrobila sie dziura. Reklamacje odrzucono.Stwierdzono ze to wylacznie moja wina ze doprowadzilam butu do takiego stanu. Co mam teraz zrobic?

#125 Guest_aguś

Guest_aguś
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2015 - 00:41

Witam może mi ktoś pomoże kupiłam kurtkę w sklepie Dive......... no kurtka kosztowała 280zł cena normalna ja ką kupiłam po przecenie za kwotę 168 zł. Problem jest taki że .. kurtkę należało wyprać nie wiedziałam czy mam ją sama wyprać czy lepiej oddać do pralni więc poszłam do sklepu Dive.... i zapytałam się sprzedawcy jak ją prać żeby się z nią nic nie stało usłyszałam odpowiedz normalnie w pralce pytam czy się z nią nic nie stanie ona na to że nie a jak się coś z nią stanie to będziemy ją reklamować co za problem myślę ok piorę zapoznałam się z metką i wyprałam. Po wypraniu nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać kurtka już nie wyglądała jak kurtka tylko jak szmata watolina która była w środku wbiła się w jeden róg więc poszłam na drugi dzień do sklepu i ją reklamowałam pani się pyta jak ją prałam to mówię że w 30*c bezz wirowania a ona na to że dlaczego w pralce skoro na metce jest narysowana miska i 30*c hahaha pizłam ona myślała że jak jest miska to że ja mam ją prać w misce i w rękach a ja jej na to że ja jestem krawcową ze zdanym czeladnikiem ( w tym roku w listopadzie) i że jak by było że mam prać w rękach to by była tylko miska i ręka no mniejsza z tym i reklamowałam i przyszłą po miesiącu z reklamacji i mi jej nie uznali bo z tego co ja i koleżanka zrozumieliśmy to że nie miałam jej wcale prać ( miałam chodzić brudna ) i to moja wina pojeb......i są bo na metce wyraźnie jest że mam prać w pralce do 30*c i nawet mogę wirować przy zredukowanych obrotach to dlaczego mi nie uznali reklamacji sami doczepiają taką metkę to teraz niech ponoszą koszty swoich błędów już nic nie kupuję w tym sklepie omijam markę Dive.....   dodam że ich rzeczy gatunkowo się zj**.......    nie są warte ich ceny a ceny nie są niskie pomoże mi ktoś co im napisać żeby uznali reklamację ????? dzięki wielkie 



#126 Guest_koala

Guest_koala
  • Goście

Napisano 04 marzec 2016 - 18:51

Jak macie problem z reklamacją, którą sprzedawca odrzucił bezpodstawnie, polecam reklamacje24.com

Tam są pomocne informacje i załatwiają sprawę ze sprzedawcą.



#127 Guest_kontrast

Guest_kontrast
  • Goście

Napisano 04 marzec 2016 - 19:00

W przypadku problemu z odrzuconą reklamacją, warto skorzystać z reklamacje24.com

Mają ciekawe informacje o prawach konsumenta i załatwiają sprawę ze sprzedawcą.



#128 Guest_Maciek

Guest_Maciek
  • Goście

Napisano 05 grudzień 2016 - 11:59

W tym kraju reklamacje nic nie dają. Rzeczoznawcy są opłacani przez sklepy pod stołem i wydają takie opinie jakie sa w interesie sklepów. Dodatkowo ta klika zna się i jeden nie podważy decyzji drugiego, bo z kim potem na wódke pójdzie.



#129 Guest_Łukasz

Guest_Łukasz
  • Goście

Napisano 21 grudzień 2016 - 15:59

Witam

Czasem jest tak, że sprzedawcy celowo odrzucają reklamację, licząc że klient i tak nic nie zrobi. Nie będzie przecież kierował do sądu sprawy za 200 zł. W takich sytuacjach warto skorzystać z oferty sprzedaży reklamacji na reklamacje24.com. Wystarczy napisać maila na kontakt@reklamacje24.com i w kilka dni otrzymać pieniądze na konto. Polecam ! 
 

Łukasz
-- 

Zapłacimy Ci za odrzuconą reklamację !


kontakt@odrzuconareklamacja.com

www.odrzuconareklamacja.pl



#130 Guest_Justyna

Guest_Justyna
  • Goście

Napisano 20 luty 2017 - 12:41

Witam.Mam problem.Sprzedaję ubrania dziecięce w sklepie internetowym.Klient odesłał ubrania,w tym spodnie bawełniane dziecięce, w których  zrobione są dziurki(wyglądają jakby dziecko o coś zahaczyło i wyrwało-nie wynika to z wadliwości towaru)Odesłany został także komplet body ze spodniami,z którym jest wszystko w porządku,kupujący twierdzi że podczas użytkowania na kolanach robią się wypuklenia-co jest normalną rzeczą w bawełnianych spodenkach.Dodam,że towar był użytkowany,odesłany po praniu,bez metek i bez paragonu.Według mnie reklamacja jest bezpodstawna.Co robić w takiej sytuacji,jak napisać odmowę reklamacji?

Pilnie proszę o pomoc.Pozdrawiam.



#131 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 09 maj 2017 - 16:52

Witam..mam pytanie czy reklamacja moze być uznana z powodu przebarwienia obuwia i stopy spowodowane przemoczeniem deszczu. Obuwie zostało zakupione w kwietniu 2016 są to półbuty skórzane zakupione w sklepie internetowym w eobuwie firmy lasocki..w dniu dzisiejszym.otrzymalam.informacje meilową iż reklamacja uznana jest za niezasadną i produkt zostanie odesłany...nadmieniam iż w reklacji zaznaczylam.iż
towar ma odbarwienia...proszę o podpowiedź co dalej bo obuwie nie nadaje się do użytkowania.

#132 Fizo

Fizo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 854 postów

Napisano 09 maj 2017 - 16:56

Miałem podobną sytuację, to stwierdzili, że buty musiały być prane w pralce, bo pachną :)))) a ja je po porostu umyłem z dodatkiem mydła czy coś...nie dało rady, musiałbym do sadu iśc.



#133 Guest_el77

Guest_el77
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2018 - 01:40

Każdy ma prawo do reklamowania produktu, ale niestety często bywa tak, że ta reklamacja nie jest uznawana… chociaż to ewidentnie producent zawinił! W takich sytuacjach dobrze jest mieć wykupioną asystę prawną, wtedy prawnik wywalczy dla nas zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.



#134 Guest_karton

Guest_karton
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2018 - 10:14

A co to za asysta prawna?



#135 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 05 luty 2018 - 11:04

Witam. Prosze o rade. Oddalam obuwie do reklamacji w traperach popekala skora.Otrzymalam negatywna odpowiedz, napisali ze obuwie upralam, poniewaz pachnie i sa za czyste podeszwy. Poprostu jestem w szoku.Podeszwe wyczyscilam woda i nigdy nie byly prane. Czy jest sens sie odwolywac?

#136 Guest_Ela

Guest_Ela
  • Goście

Napisano 22 czerwiec 2018 - 17:22

Witam, w sierpniu zeszłego roku kupiłam opaskę garmin vivosmart w czerwcu tego roku zerwała mi się opaska przytrzymująca pasek, który zostaje po zajpieciu zegarka. Złożyłam reklamacje. Została jednak odrzucona przez producenta który tłumaczy się : złym użytkowaniem. Moim zdaniem opaska za ok 700 zł powinna być trwalszym produktem, ze względu na całodzienne korzystanie z niej. Bardzo proszę o wskazówki w celu uzyskania naprawy opaski.

#137 Guest_Jakub

Guest_Jakub
  • Goście

Napisano 02 sierpień 2018 - 20:33

proszę o pomoc w odpisaniu na nieuznana reklamacje zegarka który po miesiącu użytkowania się zepsuł, dokładnie odpadla wskazowka. odpowiedź która otrzymałem :
Reklamacja nr 2111855951 | C1/2018/5283 nie została uznana za zasadną, ze względu na zakwalifikowanie szkody jako uszkodzenie mechaniczne. Serwis zaproponował odpłatną naprawę szkła w wysokości 90 zł, wskazówek w wysokości 51 zł. Jeżeli uszkodzeniu uległ również mechanizm, jego naprawa wyniesie 90 zł.

Gwarancja nie obejmuje wad lub uszkodzeń:

Powstałych po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego.
Będących skutkiem wypadków, zdarzeń losowych, samodzielnej ingerencji, niewłaściwego użytkowania
Szkiełka, paska lub bransolety, koperty, elementów mocujących i powłok zewnętrznych.
Gwarancja nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt ( ustawienie zegarka, konserwacja i czyszczenie).



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych