Skocz do zawartości


nieuznana reklamacja CCC


112 odpowiedzi w tym temacie

#101 Guest_Ewa

Guest_Ewa
  • Goście

Napisano 15 grudzień 2016 - 17:44

Reklamacja w ccc to jedna wielka masakra. Kupiłąm buty zimowe za 150zł w lutym a w listopadzie zaczęło się coś z nimi dziać. Zaczęły się kleić. Zgłosiłam reklamację, którą od razu odrzucono, bo stwierdzili, że czyściłam je jakimiś pastami czy czymś, a nie było to zalecane. Najlepsze jest to że czyściłam je tylko mokrą ścierką i to kilka razy, bo byłam w nich tylko kilka razy, bo to typowe buty tylko do sukienki. Napisałam odwołanie od reklamacji, które też zostało odrzucone, bo podtrzymują opinię i nie interesują ich wyjaśnienia że niczym czyszczone nie były.

Z nimi nikt nie wygra. Czyli jak kupujesz buty w ccc to tylko na kilka wyjść więc licz się z tym i potem nawet nie reklamuj bo szkoda zachodu.



#102 Guest_Maria

Guest_Maria
  • Goście

Napisano 16 maj 2017 - 10:39

Witajcie wszyscy poszkodowani. Myślę , że najlepszym wyjściem z tych wszystkich reklamacji ,będzie odpowiednia reklama. Trzeba zaprosić telewizję i zrobić im darmowa reklamę. Zobaczymy jakie będą miec po reklamie w telewizji obroty Może ogłoszą upadłość??? Wygrać z CCC reklamację i  odzyskać swoje pieniądze  graniczy z cudem.



#103 Guest_Celina

Guest_Celina
  • Goście

Napisano 18 czerwiec 2017 - 21:34

Kupiłam buty w CCC, po 4 dniach się porozklejały na klejeniu podeszwy z materiałem. Reklamacja odwoławcza została również odrzucona, szkoda gadać. Beznadziejne traktowanie klienta, bo z tego co widzę to reklamacje są celowo odrzucane i nie zależy im na klientach.



#104 rzeczoznawca_obuwie/odzież

rzeczoznawca_obuwie/odzież

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 17 sierpień 2017 - 10:59

Sprzedawca odrzucił Twoją reklamację?

 

Teraz my możemy Tobie pomóc.

 

Prześlij do bezpłatnej oceny Twoją sprawę: zdjęcia wady, opis wady, zgłoszenie reklamacyjne praz odpowiedź sprzedawcy poprzez łatwy formularz kontaktowy: http://wegner-rzeczoznawca.pl/?konto

 

Bezpłatnie odpowiemy czy warto dalej walczyć!  :)


Odrzucona reklamacja? Zwrot kosztów za obuwie/odzież. Zwrot kosztów za opinię rzeczoznawcy....

 

Wiemy jak Tobie pomóc.  :)

 

Zapraszamy: http://wegner-rzeczoznawca.pl


#105 Guest_Janusz

Guest_Janusz
  • Goście

Napisano 16 październik 2017 - 21:26

Nie ma co psioczyć na obsługę, to nie ich wina, że sklep CCC ma politykę reklamacyjną taką jak na bazarze. Towar jakościowo też taki jak na bazarze, tylko cena z d*py wzięta...Ale to się niedługo skończy, bo jeden zadowolony klient przyprowadzi następnego klienta, a jeden niezadowolony klient namówi 10 inny by zaprzestali robiić zakupy w tym sklepie...

#106 Guest_Wroblak

Guest_Wroblak
  • Goście

Napisano 29 grudzień 2017 - 22:04

Ja już reklamowalam cztery pary butów w ccc. Za każdym razem reklamacja była odrzucona.A ja za każdym razem się odwolywalam i uznawali reklamację.Przy ostatniej reklamacji przegieli już porządnie.Mieli czas ustosunkowania się do Wigilii i niestety nie dostałam żadnej informacji.W końcu 28.12.2017 zadzwoniłam do salonu zapytać co z tą reklamacja i zostalam poinformowana że 22.12.2017 wysłali mi SMS że reklamacja jest odrzucona.Ja żadnego smsa nie dostałam i nie dałam sobie tego wmówić.Zadzwonilam do centrali i pracownica działu reklamacji po konsultacji z salonem dalej mi wmawiala że SMS był wysłany.Dostalo jek sie ode mnie porządną wiazanke na temat ich podepowania i traktowania ludzi.Obiecakam jej tez ze bede wszystkich przesyrzegac przed zakupami w ich sieci.Wkurzyli mnie strasznie dlatego złożyłam telefonicznie odwołanie od ich decyzji z obowiązkiem informowania mnie o wyniku postępowania na maila i telefonicznie. Następnego dnia zadzwoniła do mnie pracownica salonu żebym zgłosiła się po odbiór pieniędzy i zakończymy całą procedurę.Pojechalami otrzymałam pieniaďze wraz z całą dokumentacją. Najśmieszniejsze jest to że na opinii oczywiście nie ma żadnej daty jej wystawienia a pieczątki firmowe są z mojego miasta a nie Polkowic. Tłumaczenie że materiałnormalnie się zużyl rozbawił mnie do łez.Malo tego zostałam pieczoną że wadę powinnam zgłosić niezwłocznie po jej zauważenia więc powinnam o 23.00 jechać do salonu :).A ja to zrobiłam następnego dnia.
Jak widać trzeba twardo upierać się przy swoim.Jednak ja postanowiłam że kategorycznie kończę zakupy w tej sieci bo szkoda mi czasu i nerwów. Nie pozwolę też sobie żeby ktoś że mnie robił głupka i wmawiał że wyslano smsa.Skoro w moim 25 tys.mieście statystycznie 4 pary butow dziennie trafiają do reklamacji i pracownik twierdzi że jest tego dużo to znaczy że mają świadomość że buty są kiepskiej jakości.

#107 Guest_Jola

Guest_Jola
  • Goście

Napisano 03 luty 2018 - 11:38

 

Jeżeli macie problem z reklamacją zajrzycie na www.reklamacyjny.pl - tam się rozprawiają ze sprzedawcami którzy olewają swych klientów. Ostatnio załatwili sklepy: Venezia, w których - według włascieli - notorycznie klienci niszczyli sobie zakupione obuwie, rozrywali je i rozklejali!
Miałem buty z tej firmy i odrzucili reklamację, wszedłem na Reklamacyjny.pl i opisałem sprawę.

Rewelacja, nakręcili film, zrobili akcję medialną www.moj.reklamacyjny.pl/reklamacje/65/buty-venezia i firma zmieniła zdanie! Kapitalny pomysł (jako zadowolony z tej inicjatywy konsumentów polecam).

Ps: CCC też mają na celowniku


Przepraszam ale pod podanym adresem www.reklamacyjny.pl jest przekierowanie na jakąś dziwną stronę.

#108 Guest_I

Guest_I
  • Goście

Napisano 15 luty 2018 - 11:48

Nie do wiary:D nauczcie się szanować obuwie i dbać o nie, a nie z byle pierdołą lecieć do reklamacji. Jak Wam, ludzie, czasu nie szkoda:)

#109 Guest_Idaria

Guest_Idaria
  • Goście

Napisano 29 marzec 2018 - 06:23

Bardzo dobrze że dochodzicie swoich praw! Ja napiszę tylko tyle, że reklamację które składają nabywcy są rozpatrywane przez zwykłych sprzedawców ( na zapleczu sklepu) którzy nie mają nic wspólnego z profesją rzeczoznawcy. A uzasadnienia które piszą w reklamacjach to ich wymysł bo od kierownictwa jest od górny nakaz uznania jak najmniejszej liczby reklamacji. Jedynie buty skórzane Lasocki odsyłane są do fabryki i tam są weryfikowane. Nie mam pojęcia dlaczego tak są traktowani Klienci w tym sklepie, tym bardziej, że powszechnie wiadomo, że handluje się tam chińskim bublem (oprócz skóry).

#110 annagorska

annagorska

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 04 kwiecień 2018 - 23:45

Nie wolno się poddawać i cisnąć sklep, walczyć o swoje. Sklep musi uznać reklamację, jeśli są podstawy. Sieci handlowe są różne, część dokonuje wymiany lub zwrotu kasy bez większych problemów, a inne robią problemy, licząc na to, że klient odpuści.



#111 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 06 grudzień 2018 - 23:32

Widzę, że nie tylko ja mam problem z reklamacją w CCC. Reklamuje klapki rider (cena 100 zł), pęknięty pasek i pęknięta podeszwa od spodu. Dwukrotnie otrzymałem odmowną decyzję (na reklamację i na moje odwołanie). Uzasadnienie jest takie jak i waszym przypadku: pęknięcie pojawiło się w wyniku intensywnego użytkowania.

Co za firma.....  A potem ludzie sie dziwią dlaczego Polak nie kupuje w polskich sklepach. Nie kupuje, bo widać jak jest traktowany, jak zło konieczne.

Już nigdy więcej nic nie kupię w CCC, tak samo jak w Big Star - miałem podobną sytuację kiedyś, i od tamtej pory nic tam nie kupiłem. Taki sam los z mojej strony czeka także CCC.

Wstyd!



#112 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2018 - 08:46

CCC żeruje na tym, że ludzie się poddają. W moim przypadku nawet konsultacja z Rzecznikiem praw konsumenta w Rzeszowie nic nie pomogła.

Buty założyłam na mniej niż pół godziny, zjechałam windą, pojechałam autem, weszłam po schodach, a kiedy schodziłam wierzch buta odkleił się od podeszwy. Buty na koturnie, noga spadła na kant stopnia, dobrze że nie spadłam z tych schodów i nie zabiłam się.

Zażądałam zwrotu pieniędzy, jako że buty uważam za wadliwie wykonane, nie spełniające swojej funkcji. Nie ma takiej opcji, rzecznik - nic nie poradzi.

Zaproponowali naprawę, trzy tyg. na przyklejenie, po dwóch założeniach buty znowu się rozkleiły, koniec wakacji, koniec lata, buty do reklamacji, trzy tyg. I buty do kosza.



#113 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2018 - 08:48

CCC żeruje na tym, że ludzie się poddają. W moim przypadku nawet konsultacja z Rzecznikiem praw konsumenta w Rzeszowie nic nie pomogła.

Buty założyłam na mniej niż pół godziny, zjechałam windą, pojechałam autem, weszłam po schodach, a kiedy schodziłam wierzch buta odkleił się od podeszwy. Buty na koturnie, noga spadła na kant stopnia, dobrze że nie spadłam z tych schodów i nie zabiłam się.

Zażądałam zwrotu pieniędzy, jako że buty uważam za wadliwie wykonane, nie spełniające swojej funkcji. Nie ma takiej opcji, rzecznik - nic nie poradzi.

Zaproponowali naprawę, trzy tyg. na przyklejenie, po dwóch założeniach buty znowu się rozkleiły, koniec wakacji, koniec lata, buty do reklamacji, trzy tyg. I buty do kosza.

 

To było 6 lat temu, od tamtej pory już nic w CCC nie kupiłam.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych