Skocz do zawartości


nieuznana reklamacja CCC


112 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Dominikaa11

Guest_Dominikaa11
  • Goście

Napisano 20 marzec 2013 - 12:38

Witam. Bardzo proszę o poradę, mam problem z reklamacją obuwia. Mianowicie
W listopadzie kupiłam buty marki CCC JEnifer & Jenifer. Już w domu zauważyłam,że buty się marszczą. ( tworzywo z którego zostały zrobione buty kruszy się) i zaciąga (robią się takie jakby oczka- jak w rajtuzach)Nie wiem jak to inaczej opisać. Co dziwne wady powstawały tylko od wewnętrznej częśći buta.
Jednak buty zareklamowałam dopiero w marcu. Ponieważ wyjechałam i nie było mnie w Polsce. Buty zabrałam ze sobą. Chodziłam w nich może 3 razy, a one jeszcze bardziej się psuły. Przy zakupie ich pani ekspedientka zaproponowała mi jakiś preparat do nich, więc tez go zakupiłam.

Reklamacja nie została uznana rzeczoznawca uznał,że jest to moja wina. Uszkodzenie buta jest spowodowane "moją wadą stóp". Jednak nigdy u ortopedy nie została mi ona udowodniona.
Postanowiłam odwołać się od tej reklamacji. Jednak i ona nie została uwzględniona.
Bardzo proszę o pomoc. Co mogę zrobić w tej sprawie. Próbować dalej u rzeczoznawcy w firmie CCC, czy jednak gdzieś indziej.
Może nie są to buty za 300 zł tylko za 100zł. Ale miałam je tylko razy na nogach więc dla czego mam im darować to 100zł
Dziękuje bardzo. Czekam na odpowiedź.

#2 Guest_Dominikaa11

Guest_Dominikaa11
  • Goście

Napisano 20 marzec 2013 - 12:58

zapomniałam dodać na reklamacji zostało napisane, Cholewka uszkodzone lico
L podbicie
P podbice

#3 Guest_Dominikaa11

Guest_Dominikaa11
  • Goście

Napisano 20 marzec 2013 - 12:58

zapomniałam dodać na reklamacji zostało napisane, Cholewka uszkodzone lico
L podbicie
P podbice

#4 Guest_Asia

Guest_Asia
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2013 - 12:08

Mam ten sam problem buty dla córki tez z tej kolekcji JENNIFER&JENNUFER
- uszkodzenie materiał rozdwoił się przy szwie na pięcie gdzie nie ma styczności z podłożem buty przemakają i pęka obcas od spodu buty kupiłam dziecku w drugiej połowie listopada dziecko chodzi w butach 20 minut dziennie do szkoły i spowrotem złożyłam reklamację rówież i na moje buty które kupiłyśmy w tym samym dniu szkoda gadać ... tylko się wkurzyłam odp. taka sama na 2 pary Nie zaprzestano użytkowania z chwilą powstania wady - podałam za długi termin od powstania wady bo nie mogłam wcześniej się wybrać do CCC (20 km) i co teraz zrobić ???

#5 Guest_dd

Guest_dd
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2013 - 18:19

proponował bym znaleźć w danym mieście Federacje Konsumenta tam na pewno rzetelnie pomogą , też miałem problem z CCC ale jak to mówią do 3 razy sztuka i miarka się przebrała za 3 razem poszedłem do fachowców w takiej sprawie i chwilę to potrwało ale otrzymałem zwrot gotówki.

#6 Guest_drHaust

Guest_drHaust
  • Goście

Napisano 19 maj 2013 - 23:44

Jeżeli macie problem z reklamacją zajrzycie na www.reklamacyjny.pl - tam się rozprawiają ze sprzedawcami którzy olewają swych klientów. Ostatnio załatwili sklepy: Venezia, w których - według włascieli - notorycznie klienci niszczyli sobie zakupione obuwie, rozrywali je i rozklejali!
Miałem buty z tej firmy i odrzucili reklamację, wszedłem na Reklamacyjny.pl i opisałem sprawę.

Rewelacja, nakręcili film, zrobili akcję medialną www.moj.reklamacyjny.pl/reklamacje/65/buty-venezia i firma zmieniła zdanie! Kapitalny pomysł (jako zadowolony z tej inicjatywy konsumentów polecam).

Ps: CCC też mają na celowniku

#7 Guest_asica

Guest_asica
  • Goście

Napisano 20 maj 2013 - 00:43

tez miałam problem z ccc, nie uwzględnili, powód: niewłaściwe użytkowanie obuwia...skoro chodzenie kilka razy w tygodniu jest niewłaściwym użytkowanie, to ja nie wiem??? słaba jakość, słaba cena, wiec nie ma może co sie dziwić, jednak powinni poważnie traktować klientów i uwzględniać ich roszczenia

#8 Guest_marita6

Guest_marita6
  • Goście

Napisano 20 maj 2013 - 12:58

witam u nas podobna sytuacja buty dzieciece rozklejone i podarte przody - niewłaścwe użytkowanie oraz zbyt długi czas użytkowania ( ciekawe jak dziecko zimą miałoby w dziurawych butach chodzić, bo tak zaznacza reklamacja ach ) na domiar tego Pani z ccc była bardzo bardzo zdziwiona że syn na zime ma tylko jedna pare butów.....

#9 Guest_Art75

Guest_Art75
  • Goście

Napisano 19 lipiec 2013 - 19:41

Witam Panstwa

Po krotce opisze moja historie z zakupem obuwia w firmie CCC,historia jakich zapewne niemalo.

Dnia 19 04 2013 kupilem pare butow meskich w firmie CCC odzial Szczecin Galaxy.Cena 197,98 zl.

Po niespelna miesiacu buty ulegly uszkodzeniu przy obu butach szwy na cholewce rozpruly sie podzczas chodzenia. Zanioslem buty do sklepu 20 05 i powiedziano mi ze buty zostana wyslane do odzialu w ktorym nastapi ustalenie czy buty podlegaja reklamacji.Zostalem ustnie zapewniony ze wszystko odbedzie sie w ciagu 2 tygodni.Po trzech tygodniach dostalem maila ze buty moga zostac naprawione i ze moge je wkrotce odebrac Odebralem 16 06 .Juz prz odbiorze powiedzialem ze uwazam ze buty ponownie sie rozpruja bo bylo widac niedostateczne wykonczenie i nici wisialy w srodku.(Oczywiscie powinienem sie juz wtedy nie zgodzic z naprawa i oddac buty ponownie do reklamacji)Buty sa letnie a kupilem ja na sezon,nie chcialem czekac kolejnego miesiaca wiec zabralem i pocieszylem sie nimi do 05.07 Po raz kolejny tym razem na jednym bucie szwy puscily.Poszedlem do sklepu i ponownie zglosilem reklamacje.Tym razem poprosilem o zwrot pieniedzy albo nowa pare butow

Powiadomiono mnie 19 07 mailem ze rekalamacja nie zostala uznana i ku mojemu zdziwieniu oto powod jaki podano na odrzucenie reklamacji „celowe uszkodzenie mechaniczne „.Nie dosyc ,ze zakupilem wadliwy towar,ktory jest na sezon i wiekszosc czasu przelezal w reklamacji.Nie dosyc ze narazono mnie na strate czasu ,ktory moglbym spedzic z rodzina ,jazdy do sklepu i spowrotem ,nie wspominajac sumy 197,98 zl.To na koncu nazwano mnie oszustem.Jestem czlowiekiem ,ktory dba o takie rzeczy jak bycie uczciwym i zapewniam ,ze to nie moja pierwsza para butow.Wiekszosc kosztowala wiecej niz 200 zl Pierwsza zas ,ktora zakupilem w sklepach CCC ,pierwsza z ktora poszedlem z reklamacja.I zapewniam ,ze ostatnia z tego sklepu.Nie uszkodzilbym niczego celowo zeby pozniej pojsc do sklepu i prosic o zwrot pieniedzy.Nie dlatego ,ze balbym sie odpowiedzialnosci,poprostu wstydzilbym sie samego siebie.Jestem rozgoryczony i wsciekly na ludzi ,ktorzy na swoich reklamach utrzymuja wizerunek firmy solidnej a w gruncie rzeczy sa zwyklymi naciagaczami.Szkoda mi tych ekspedientek ,ktore musza wysluchiwac tych wszsytkich skarg a osoby odpowiedzialne za sprzedaz wadliwych towarow ,kryja sie za wizerunkiem w postaci reklamy a w gruncie rzeczy drwia prosto w twarz swoim klijentom.Czy tak mozna? Uwazam ,ze powinno sie nakazac firmie CCC ,ze w przypadku reklamacji powinna natychmiast zwracac pieniadze a nie narazac swoich klijentow na szykany i strate czasu.Czy ktos jest w stanie pomoc?Uwazam ,ze firma CCC powinna zaplacic kare konsumencka ,ktora ich „zaboli” na tyle ,ze zaczna powazniej traktowac to co robia a nie tylko tworzyc wizerunek nieodpowiadajacy rzeczywistosci.

Z powazaniem

Miroslaw Szewielewicz

#10 Guest_Marek Gąsiorowski

Guest_Marek Gąsiorowski
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2013 - 16:01

Mam podobną sytuacje kupiłem buty w CCC w Centrum handlowym galaxy w szczecinie ponosiłem buty nie cały tydzień i rozeszły się koło sznurówek szwy zaniosłem i na reklamacji naprawili nie cały tydzień w nich pochodziłem znowu rozeszły się w tym samym miejscu oddałem im po raz drugi buty na gwarancje tej mi nie uznali z powodu jak wyżej celowe uszkodzenie mechaniczne tym razem odwołałem się do rzecznika praw konsumenta została podjęta mediacja z polkowicami tam została podjęta decyzja że gwarancja zostanie uznana zaniosłem buty po raz trzeci do sklepu z reklamacją zostały wysłane prosto do firmy pokreśliłem ponownie żeby mi wymienili na nowe albo oddali pieniądze miało już być wszystko dobrze miałem mieć w końcu buty albo pieniądze za nie czekałem grzecznie na odebranie butów albo pieniędzy a tu dostałem e mail że reklamacja została oddalona wie ktoś może co mam dalej zrobić iść z tym do sądu czy znowu do rzecznika ??

#11 Guest_Marek Gąsiorowski

Guest_Marek Gąsiorowski
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2013 - 16:01

Mam podobną sytuacje kupiłem buty w CCC w Centrum handlowym galaxy w szczecinie ponosiłem buty nie cały tydzień i rozeszły się koło sznurówek szwy zaniosłem i na reklamacji naprawili nie cały tydzień w nich pochodziłem znowu rozeszły się w tym samym miejscu oddałem im po raz drugi buty na gwarancje tej mi nie uznali z powodu jak wyżej celowe uszkodzenie mechaniczne tym razem odwołałem się do rzecznika praw konsumenta została podjęta mediacja z polkowicami tam została podjęta decyzja że gwarancja zostanie uznana zaniosłem buty po raz trzeci do sklepu z reklamacją zostały wysłane prosto do firmy pokreśliłem ponownie żeby mi wymienili na nowe albo oddali pieniądze miało już być wszystko dobrze miałem mieć w końcu buty albo pieniądze za nie czekałem grzecznie na odebranie butów albo pieniędzy a tu dostałem e mail że reklamacja została oddalona wie ktoś może co mam dalej zrobić iść z tym do sądu czy znowu do rzecznika ??

#12 Guest_Marek Gąsiorowski

Guest_Marek Gąsiorowski
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2013 - 16:01

Mam podobną sytuacje kupiłem buty w CCC w Centrum handlowym galaxy w szczecinie ponosiłem buty nie cały tydzień i rozeszły się koło sznurówek szwy zaniosłem i na reklamacji naprawili nie cały tydzień w nich pochodziłem znowu rozeszły się w tym samym miejscu oddałem im po raz drugi buty na gwarancje tej mi nie uznali z powodu jak wyżej celowe uszkodzenie mechaniczne tym razem odwołałem się do rzecznika praw konsumenta została podjęta mediacja z polkowicami tam została podjęta decyzja że gwarancja zostanie uznana zaniosłem buty po raz trzeci do sklepu z reklamacją zostały wysłane prosto do firmy pokreśliłem ponownie żeby mi wymienili na nowe albo oddali pieniądze miało już być wszystko dobrze miałem mieć w końcu buty albo pieniądze za nie czekałem grzecznie na odebranie butów albo pieniędzy a tu dostałem e mail że reklamacja została oddalona wie ktoś może co mam dalej zrobić iść z tym do sądu czy znowu do rzecznika ??

#13 Guest_Marek Gąsiorowski

Guest_Marek Gąsiorowski
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2013 - 16:01

Mam podobną sytuacje kupiłem buty w CCC w Centrum handlowym galaxy w szczecinie ponosiłem buty nie cały tydzień i rozeszły się koło sznurówek szwy zaniosłem i na reklamacji naprawili nie cały tydzień w nich pochodziłem znowu rozeszły się w tym samym miejscu oddałem im po raz drugi buty na gwarancje tej mi nie uznali z powodu jak wyżej celowe uszkodzenie mechaniczne tym razem odwołałem się do rzecznika praw konsumenta została podjęta mediacja z polkowicami tam została podjęta decyzja że gwarancja zostanie uznana zaniosłem buty po raz trzeci do sklepu z reklamacją zostały wysłane prosto do firmy pokreśliłem ponownie żeby mi wymienili na nowe albo oddali pieniądze miało już być wszystko dobrze miałem mieć w końcu buty albo pieniądze za nie czekałem grzecznie na odebranie butów albo pieniędzy a tu dostałem e mail że reklamacja została oddalona wie ktoś może co mam dalej zrobić iść z tym do sądu czy znowu do rzecznika ??

#14 Guest_JK.

Guest_JK.
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2013 - 22:52

U mnie sytuacja ma się tak: sandały Lasocki skórzane za 119 zł zakupione w połowie czerwca. Po 5 dniach puścił szew przytwierdzający pasek do podeszwy w prawym bucie. Buty oddane na gwarancje, po 3 tygodniach zostały naprawione. Ale teraz dopiero zaczyna się zabawa. Po około 1,5 miesiąca skórzana wyściółka butów zaczęła się zdzierać. Od tamtej pory w butach chodziłam bardzo sporadycznie, wyglądało to fatalnie ale nie miałam kiedy z nimi jechać, w dodatku puścił szew przytwierdzający pasek w lewym bucie. Buty znów zostały oddane w ramach gwarancji do sklepu, zostały wpisane wyżej wymienione uszkodzenia, zażądałam zwrotu pieniędzy albo naprawę, poza tym Pani Ekspedientka napomknęła, że reklamacja wyściółki może być nieprzyjęta z racji iż jest to defekt wynikający z użytkowania butów( Przepraszam bardzo, po roku chodzenia w tych sandałach to rozumiem, że wyściółka może się zedrzeć, ale w przypadku gdy chodziłam w nich niecałe 2 miesiące to uważam to za niedopuszczalne, ponieważ buty za 40 złotych dłużej wytrzymują). Po 3 tygodniach przyszedł SMS, że buty zostaną naprawione. Zrozumiałam, że zostaną naprawione WSZYSTKIE uszkodzenia. Dzisiaj, przy odbiorze butów wielkie było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że pasek co prawda zszyto, ale wyściółka jak była cała zdarta tak jest dalej. Butów nie wzięłam,złożyłam następną reklamację i będę składać do skutku, a jak to nie pomoże to zostaje rzeczoznawca. Czekam na następną decyzję, chociaż z podejścia ekspedientek wynika, że nic z tego nie będzie. Według mnie, buty są od chodzenia a nie od patrzenia na nie. Nie po to kupuję buty skórzane, żeby zaraz miały się rozpaść. I jeszcze wmawiają mi, że wynika to z użytkowania. PO 2 MIESIĄCACH!!?? Z czego 3/4 czasu spędzam w samochodzie. To nie pierwszy przypadek reklamacji butów w CCC, ale takiego czegoś jeszcze nie widziałam...

#15 Guest_JA1234

Guest_JA1234
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2013 - 16:03

CCC porażka nigdy nie uznają reklamacji zawsze coś znajdą i ciągle jest REKLAMACJA NIEZASADNA a to że Żle się użytkuje to że poda się nieodpowiednią datę zauwaŻenia wady ciągle coś a więc jaki wniosek? nie kupujmy butów w CCC bo u nich nie uzyskamy naprawy obuwia ani zwrotu pieniążków.

#16 Guest_Dorota

Guest_Dorota
  • Goście

Napisano 31 październik 2013 - 14:16

Ja też mam problem z butami zakupionymi w CCC, które kupiłam za 299,99.
I w pierwszy dzień użytkowania przewróciłam na ulicy się a są to buty płaskie. Byłam przerażona i bałam się dale w nich iść są tak śliskie. Również moja reklamacja nie została uwzględniona. Nie zostawię tak tego życzę wszystkim powodzenia Dorota

#17 Guest_M.BYDGOSZCZ

Guest_M.BYDGOSZCZ
  • Goście

Napisano 07 listopad 2013 - 10:24

Dałam buty mojej córki do reklamacji po miesiacu, bo sie rozklejały.Mimo wszystko córka ich codziennie nie uzytkowała a w szkole ma obuwie zmienne.Reklamacja nie została uwzgledniona...bo ha ha INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA ZNAJDUJE SIĘ W ULOTCE KARTONU ,TRZEBA UWAZAC PO JAKIEJ POWIERZCHNI SIE BO PODOBNO MY LUDZIE CHODZIC NIE POTRAFIMY CZYLI MAMY LATAC BO MAMY ZŁY CHÓD.NIE POLECAM KUPOWANIA W CCC I NIGDY TAM OBUWIA JUZ NIE KUPIE!!!!!!!!!!!NAJLEPIEJ ZACZNIJMY LATAC,
ALBO ZAMIAST BUTOW PODKUJMY SIE JAK KONIE TO BEDZIEMY MIELI PEWNOSC ZE REKLAMACJA NIGDY SIE JUZ NIE ZDAZY POZDRAWIAM .

#18 Guest_mściciel

Guest_mściciel
  • Goście

Napisano 15 listopad 2013 - 23:11

Ja mam inny pomysł. Jeżeli nie chcą uznać jednej reklamacji należy zniszczyć im 10 par butów z wystawy. Sprawiedliwość musi być po naszej stronie.

#19 Guest_Rozgoryczony dla CCC

Guest_Rozgoryczony dla CCC
  • Goście

Napisano 29 listopad 2013 - 22:56

Nic dodać nic ująć. Dla chęci zysku chcieli wmówić wadę stopy mojej córki. O wadzie produktu nie było mowy. Oni są The Best.
NIGDY NIE KUPUJCIE NICZEGO W CCC. To są dziady, oszuści. Kupują towar w Chinach ale ceny to mają Europejskie.

#20 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2013 - 23:53

Witam
Kupiłam buty mojemu synkowi za 99,99 Lasocki.Buty kupiłam na koniec września w listopadzie zauważyłam że żle są uszyte przody(różnią się).Reklamacja nie uwzględniona (,,niedopasowane obuwie do stopy,,)buty są nowe,syn nie chodził w nich. Nigdy już nie kupie butów w firmie ccc.Obsługa też niemiła i arogancka.Klient to jest jak kupuje a jak reklamuje to ... szkoda gadać.Buty kupiłam w Plaza Toruń



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych