Skocz do zawartości


Zakupy spożywcze online


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Makamura

Guest_Makamura
  • Goście

Napisano 02 luty 2012 - 19:02

Mam pewien kłopot gdyż zamówiłam w spożywczym sklepie internetowym kilka produktów, mleko, jajka, kurczaka, wino, słodycze. Kurier przywiózł towar, spojrzeliśmy do papierowej torby i było wino, były paluszki i foliowy worek z resztą zakupów więc zapłaciłam i kurier odjechał. Spieszyłam się do pracy więc zakupy w całości poszły do lodówki, wyjęłam tylko wino które nie mieściło się na półce. Wieczorem przychodzę i chcę robić dziecku kaszkę, wyciągam zakupy, słodycze, inne przekąski i tę folię (zaklejoną). Otwieram ją a tam jakieś sery, szynki i zupełnie nie to co zamawiałam. Co mam teraz z tym zrobić? Czy mam reklamować że nie dostałam zamówionych produktów tylko inne? Co więcej większość z tych rzeczy to produkty które nie mogą czekać i albo je zużyjemy albo wyrzucimy. A ja nie chcę płacić za coś czego nie zamawiałam, może ktoś się zna na tym? Dzieki.

#2 Guest_Makamura

Guest_Makamura
  • Goście

Napisano 03 luty 2012 - 17:27

Wypowie się ktoś.

#3 Guest_,

Guest_,
  • Goście

Napisano 04 luty 2012 - 00:12

nie mam doswiadczenia ale takie zakupy od razu powinnas sprawdzic odbierjac przesylke .Ale zawsze mozesz zadzwoniac czy piszac maila mowic im ze dostarczona paczka nie byla zgodna z zamowieniem .Ale takie rzeczy robi sie od razu !!!!

#4 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 04 luty 2012 - 12:07

nie mam doswiadczenia ale takie zakupy od razu powinnas sprawdzic odbierjac przesylke .Ale zawsze mozesz zadzwoniac czy piszac maila mowic im ze dostarczona paczka nie byla zgodna z zamowieniem .Ale takie rzeczy robi sie od razu !!!!


Nic nie musisz robić od razu jak nie masz na to czasu, trudno przeglądać torbe zakupów jak się ma 3 minuty. Poza tym zakupy może odebrać ktoś kto ich nie zamawiał.

Reklamację zgłosiłam i następnego dnia dostarczono moje zakupy a te uznano za błąd dostawcy.

#5 Guest_zuza

Guest_zuza
  • Goście

Napisano 21 lipiec 2013 - 11:10

Chyba reklamowac się powinno w takich sytuacjach. ZJa zamawiam z Frisco, raz zdarzyła mi się jakaś pomyłka - zadzwoniłam, dowieźli bez problemu

#6 mamarek44

mamarek44

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 93 postów

Napisano 16 kwiecień 2019 - 20:50

Też ostatnio zacząłem robić takie zakupy. Najcześciej kupuję produkty w sklepie Swojska Piwniczka. Moim zdaniem mają bardzo ciekawą ofertę wartą uwagi, a ich produkty docierają do mnie szybko i zawsze świeże oraz bardzo dobrze zapakowane!



#7 bummer

bummer

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 93 postów

Napisano 30 kwiecień 2019 - 09:39

Moim zdaniem, ta opcja jest całkiem interesująca. Wiadomo, że sprawdzi się tylko w tych dużych sklepach i pewnie dużych miastach, ale sama usługa jest jak najbardziej pożyteczna, zwłaszcza, że płatności też można wykonywać w miarę szybko i sprawnie z wykorzystaniem tych wszystkich nowoczesnych form płatności jak np blik.

Usługę BLIK-a posiada m. in. mBank: https://www.konto-st...ie.pl/mbank.php



#8 marcinkowski

marcinkowski

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 14 maj 2019 - 09:03

Zamawiał ktoś w https://www.bdsklep.pl/ ? Mają fajne oferty i zastawiam się czy warto... Jaki jest czas i jakość dostawy?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych