Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie mamy stopnie niepełnosprawności

wróć do serwisu Kadry 7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 516298 postów

Napisano 06 listopad 2009 - 13:32

Komentarz do artykułu: Jakie mamy stopnie niepełnosprawności?

#2 Guest_MARIAN

Guest_MARIAN
  • Goście

Napisano 06 listopad 2009 - 13:32

MAM 10 LAT CUKRZYCĘ I LEKKI STOPIEŃ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI . ALE MÓJ STAN ZDROWIA STALE SIĘ POGARSZA :WYKRUSZAJA MI SIĘ ZĘBY , ZACZYNA SIĘ NEFROPATIA , STAN ZAPALNY SLUZÓWKI ŻOŁĄDKA I PRZEŁYKY , CORAZ CZĘSTSZE BÓLE BRZUCHA ,CZĘSTE HIPOGLIKEMIE .BYŁEM W KLINICE .POTWIERDZENIE TYCH CHORÓB JEST W WYPISIE Z KLINIKI DZIECIĄTKA JEZUS WARSZAWA .
CZY MOGĘ LICZYĆ NA ZMIANĘ STOPNIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI I DODATEK ,ABY MIEĆ NA LEKARSTWA ?
JESTEM STUDENTEM ,CIĘŻKO MI IDZIE ,ALE NIE PODDAJĘ SIĘ . CO ROBIĆ ,ABY MIEĆ ŚRODKI NA LEPSZY LOS ?
PROSZĘ O ODPPOWIEDŻ .
POZDRAWIAM !
MARIAN
E-MAIL: sanseweria@o2.pl

#3 Guest_Christine

Guest_Christine
  • Goście

Napisano 10 listopad 2009 - 17:01

Jak najbardziej możesz się starać o "ponowne ustalenie stopnia niepełnosprawności". Zgłaszasz się do Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, pobierasz dokument - "Wniosek o wydanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności" - wypełniasz wszystko, zaznaczając rubryki o ponowne ustalenie stopnia niepełnosprawności, składasz z wnioskiem kopie dokumentacji lekarskich, a także kopię poprzedniego orzeczenia (wszystko, co trzeba wypełnić i złożyć powinno być wyszczególnione na wniosku) i czekasz na komisję.

Życzę dużo zdrowia i siły :)

#4 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2012 - 15:17

Moi rodzice są chorzy .Tato dostał stopień niepełnosprawności umiarkowany a mama znaczny czy jako córka mogę starać się o opiekę nad nimi .Jestem bez pracy i bez prawa do zasiłku.

#5 Guest_Malwina

Guest_Malwina
  • Goście

Napisano 19 listopad 2012 - 13:21