Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Pomocy towar nie kompletny :(


wróć do serwisu Moja Firma 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_efekt

Guest_efekt
  • Goście

Napisano 03 kwiecień 2009 - 12:59

Witam SerdecznieKupiłam od firmy na swoją firmę pewną rzecz. Zamówienie przesłałam e-mailem, towar miał być do mnie dostarczony do 14 dni, przyszedł towar po 20 dniach i w dodatku nie kompletny i brak polskiej instrukcji. Poinformowała firmę, że towar wysłali do mnie nie kompletny i chce go im zwrócić,W słuchawce telefonu usłyszałam, że nie zwrócą mi pieniędzy, ponieważ towar sprowadzali na zamówienie ( nic nie wiedziałam, że towaru nie mają na stanie) i mogę sobie tą rzecz wstawić na półkę. Czy mam prawo, jako firma żądać zwrotu pieniędzy od dostawcy?? Proszę o pomoc:(

#2 Guest_ELLI

Guest_ELLI
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2009 - 20:00

Zakupiony towar przez internet możesz zawsze zwrócić w ciągu 10 dni
Także Możesz odesłać produkt, zażądać zwrotu jego ceny i w razie braku reakcji, pozwać sprzedawcę o zapłatę odpowiedniej kwoty.
PRZECZYTAJ USTAWĘ - TU LINK http://merlin.pl/HTML/inne/ustawa.html

W ART. 10 JEST NAPISANE O ZWROCIE DO 10 DNI...I CO JESZCZE WAŻNIEJSZE JEŻELI NIE ZOSTAŁAŚ POINFORMOWANA O TAKIM PRAWIE - TEŻ PRZECZYTASZ O TYM W TYM ART. PRZYSŁUGUJE CI 3 MIESIĘCZNY OKRES ZWROTU ....

MAM NADZIEJĘ ŻE CHOĆ TROSZKĘ POMOGŁAM
POZDRAWIAM!!!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy