Skocz do zawartości


Zdjęcie

Z tymi silnikami mogą być problemy: VW 1.9 TDI 105KM BXE


40 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102621 postów

Napisano 20 grudzień 2013 - 19:18

Komentarz do artykułu: Z tymi silnikami mogą być problemy: VW 1.9 TDI 105KM BXE

#2 Guest_Kenji_112

Guest_Kenji_112
  • Goście

Napisano 20 grudzień 2013 - 19:18

Ojciec jezdzi Skoda octavia rocznik 2002 z silnikiem BXE i jak dotad, odpukac, nic sie nie dzieje, a ma przejechane ponad 350 tys. Wszystko zalezy od szczescia, bo czasem z tasmy schodza takie shity, ze szok. Sam mam audi A3 z 1.9 tdi ale BLS + DPF, przebieg 180 000 i nic smiga az milo. Kolega z silnik 2.0 natomiast wiecej siedzi u mechanika niz jezdzi :-)

#3 Guest_sołtys

Guest_sołtys
  • Goście

Napisano 09 luty 2014 - 10:06

U mnie w pracy (nasze służbówki) zatarły się 2*BXE w Skodach przy ok. 100 000km, serwisowane na Long Life, ja miałem VW Caddy z silnikiem BLS serwisowany co 15 tys. na oleju long Life i też się zatarł, tyle że przy 170 000 km. Wszystkie wspomniane auta były z rocznika 2008. Więc chyba jednak z tego roku wolałbym 2.0 TDI, które ma już za sobą choroby wieku dziecięcego, jest oszczędniejsze i o niebo dynamiczniejsze. Zraziłem się do 1.9 105KM.

#4 Guest_G

Guest_G
  • Goście

Napisano 10 czerwiec 2014 - 08:15

Ojciec jezdzi Skoda octavia rocznik 2002 z silnikiem BXE i jak dotad, odpukac, nic sie nie dzieje, a ma przejechane ponad 350 tys. Wszystko zalezy od szczescia, bo czasem z tasmy schodza takie shity, ze szok. Sam mam audi A3 z 1.9 tdi ale BLS + DPF, przebieg 180 000 i nic smiga az milo. Kolega z silnik 2.0 natomiast wiecej siedzi u mechanika niz jezdzi :-)

A skąd wziąłeś w 2002 roku octavię 2 bo tak był montowany silnik BXE? Z 2002 roku może być octavia 1 w której takiego silnika nie było!!! W ogóle w O1 nie było diesla o mocy 105KM!



#5 Guest_DonSon

Guest_DonSon
  • Goście

Napisano 03 lipiec 2014 - 16:05

W 2002 roku nie było jeszcze silników BXE. Weszły dopiero w Octavi 1Z od 02/2004 



#6 Guest_Tomasz

Guest_Tomasz
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2014 - 16:53

Mam Leona 2 z silnikiem BXE na blacie 230 000 (nie wiem ile przekręcony) i nic się nie dzieje. Tyle tylko, że ja zmieniam olej co 10 000 km koszt niewielki a po co ryzykować ?

#7 Guest_jas

Guest_jas
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2015 - 21:33

silnik BXE Jest w octawi jedynce na 100% od 2005 na pewno

#8 Guest_Jarek

Guest_Jarek
  • Goście

Napisano 30 styczeń 2015 - 20:11

ciekaw jestem ile silników 1.9 TDI BXE uległo autodestrukcji i na jakim przebiegu jakoś na necie cicho !?

#9 Guest_SSylwek

Guest_SSylwek
  • Goście

Napisano 04 luty 2015 - 21:11

ciekaw jestem ile silników 1.9 TDI BXE uległo autodestrukcji i na jakim przebiegu jakoś na necie cicho !?

 

u mnie w octavii z takim  właśnie silnikiem, rocznik  2008 pękł korbowód przy 256 tyś. km.



#10 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 11 luty 2015 - 15:31

265 tys bezawaryjnej jazdy w 1.9 bxe nie rozumiem na jakiej podstawie wystawiane sa takie opinie...

#11 Guest_ajax

Guest_ajax
  • Goście

Napisano 11 luty 2015 - 21:11

189 tys. km zatarcie panewki 3-go tłoka. Silnik cały, korbowód nie wybił ściany.



#12 Guest_Rogalik

Guest_Rogalik
  • Goście

Napisano 13 luty 2015 - 16:58

89tys korbowód wybił mi dziurę jak pieść

#13 Guest_kreyzi1

Guest_kreyzi1
  • Goście

Napisano 16 luty 2015 - 21:18

Witam .Ja mam zrobione 130000tyś. na silniku 1.9tdi BXE 2007r. golf v,całkowicie bezawaryjnie.Ale trzymam się jednej zasady!WYMIANA OLEJU CO 10-max.15tyś.km,lub co rok!!!Jazda przeważnie po mieście.Nie wymieniamy tak jak mówi producent-co 20,lub w nowszych tdi co 30tyś,tylko częściej,a problemu z panewkami nie będzie.Jak chcemy oszczędzić to póżniej to się zemści.Z czystym sumieniem polecam ten silnik!!!!!!

#14 Guest_svedberg

Guest_svedberg
  • Goście

Napisano 20 luty 2015 - 18:35

To nie chodzi o to, które modele są awaryjne a które nie. To znaczy ok, też o to chodzi, ale duży wpływ ma też na sprawę nasze zachowanie - czy jesteśmy w stanie dbać o silnik, czy nie. Uzycie dobrego ceramizera powoduje, że silnik jest bardziej chroniony, ciszej pracuje i jest o wiele bardziej wytrzymały. Ja np używam od kilku lat produktu Ceramziator i jeste bardzo zadowolony :)

#15 Guest_svedberg

Guest_svedberg
  • Goście

Napisano 20 luty 2015 - 18:36

CERAMIZATOR *

#16 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 21 marzec 2015 - 20:28

BXE, rocznik 2007, przebieg 177 tysięcy. Dzisiaj w czasie jazdy wywaliło mi dziurę w bloku silnika :/

#17 Guest_GOSCIU

Guest_GOSCIU
  • Goście

Napisano 01 kwiecień 2015 - 15:49

150 tys , dziura w bloku silinka , korbowód ,panewka

#18 eldem

eldem

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 327 postów

Napisano 02 kwiecień 2015 - 13:03

bez sensu w dzisiejszych czasach kupować diesla.



#19 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2015 - 07:26

BXE, rocznik 2008, przebieg 186 tys. Ten sam problem dziura w bloku.

#20 Guest_Tango

Guest_Tango
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2015 - 12:37

182 tys. silnik do wymiany, pekł korbowód. Teraz ma 240 tys i jeździ dalej. Blok wstawiony od wersji 130 KM. Silnik wymieniałem na południu Polski a firmę znalazłem przez Allegro. Pełen profesjonalizm. Tygodniowo wymieniają 3-4 silniki VW serii BXE.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych