Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak obronić się przed przemocą na drodze?

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 102189 postów

Napisano 18 lipiec 2011 - 09:38

Komentarz do artykułu: Jak obronić się przed przemocą na drodze?

#2 Guest_Alcman

Guest_Alcman
  • Goście

Napisano 18 lipiec 2011 - 09:38

Przemoc na drodze podczas podróży zdarzyła mi się parę lat temu w Rumunii. Zawsze wożę ze sobą w aucie gaz łzawiący, pod ręką potrafi być bardzo skuteczny np. wobec delikwenta który próbuję być agresywny przez szybę.

#3 Guest_adam1981

Guest_adam1981
  • Goście

Napisano 20 lipiec 2011 - 22:52

Chyba jednak przemoc ze strony innych kierowców to zjawisko marginalne.Jeżdżę dużo od wielu lat i poza utarczkami słownymi nigdy nie miałem do czynienia z przemocą na drodze.

#4 Guest_niki

Guest_niki
  • Goście

Napisano 30 maj 2012 - 07:35

Cacy cacy, a nakręcony kierowca zaczyna nam walić pięścią w auto albo szarpać drzwi i co wtedy? Jak należy się bronić gdy już dochodzi do rękoczynu?

#5 Guest_Jan

Guest_Jan
  • Goście

Napisano 08 wrzesień 2017 - 21:26