Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kiedy należy używać olejów przeznaczonych do zużytych silników?


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102233 postów

Napisano 18 lipiec 2011 - 15:50

Komentarz do artykułu: Kiedy należy używać olejów przeznaczonych do zużytych silników?

#2 Guest_amigo75

Guest_amigo75
  • Goście

Napisano 18 lipiec 2011 - 15:50

Dobrze autor napisał z tym przebiegiem.Wielu kierowców myśli, że jak silnik ma już 100 czy 200 tys. km. to trzeba przejść na olej mineralny.Nic podobnego. Znam przypadki gdzie samochody od nowości jeździły na syntetyku 300 tys. km. i nic się nie działo

#3 Guest_Gonzo12345

Guest_Gonzo12345
  • Goście

Napisano 18 lipiec 2011 - 15:52

Z tego co wiem to dużo kierowców po prostu jak samochód ma już większy przebieg przechodzi na półsyntetyk czy minerał z oszczędności. Wychodzą z założenia, że nie potrzebny już jest taki drogi olej

#4 Guest_ja

Guest_ja
  • Goście

Napisano 04 kwiecień 2012 - 13:22

Bzdura, kto pisze takie artykuły. Czym starszy silnik tym lepszy olej powinniśmy do niego lać. Ja stosuje w samochodzie 20 letnim z przebiegiem powyżej 500 0000 km pełnego syntetyka i jest super. W zimie bez problemu odpala, na dluższych trasach również nie ma problemu. Jak sie od początku leje olej wysokiej jakości nie bedzie problemu. Jak wczesniej lało się g...., to zanim przejdziemy na olej lepszej jakości może być konieczna wymiana uszczelek silnika. A przy okazji zapraszam na www.dybala.pl :).

#5 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 22 listopad 2013 - 12:54

A czy można przejść na olej pół syntetyk jak wcześniej przez 2 lata lany był mineralny??

#6 Guest_numia

Guest_numia
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2015 - 21:53

ja mam honde civic 2013r wlewam lubro 20w50 bardzo dobry gesty olej dobrze smaruje.

#7 Guest_paweł P

Guest_paweł P
  • Goście

Napisano 03 kwiecień 2017 - 13:58

Od lat jeżdżę na tirach. Tam silniki są strasznie żyłowane niekiedy i wtedy dopiero widać jak ważne jest dobranie dobrego oleju. I tak do najbardziej wyeksploatowanych silników najlepiej wlewać oleje Revline, które są do tego przeznaczone. Jak wlejemy byle co to potem cierpimy i karma przychodzi a jakiś czas..

#8 forks

forks

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 39 postów

Napisano 03 kwiecień 2017 - 16:10

Karma jak karma, ale koszty bardzo wysokie.



#9 Guest_miles

Guest_miles
  • Goście

Napisano 18 maj 2017 - 19:58

co prawda tirem nie jeżdżę, ale w swoim dostawczaku, który, faktycznie, swoje lata świetności ma już raczej dawno za sobą, leję revline własnie, do takich samochodów nadaje się idealnie. do tego polska rafineria, polska firma - każdy powinien kupować to, co polskie. w przypadku takim jak tutaj, czyli jakość jak zachodnia, po prostu 



#10 Guest_KryH

Guest_KryH
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2017 - 05:21

Po za mądrymi słowami które piszesz dodajesz coś co powoduje iż powinieneś jeździć dostawczakiem Lublin nigdy nie ubierać Wranglerów lub im podobnych a na włoskie buty pluć. Nigdy nie oglądać telewizji bo wszystkie TV są produkowane na bazie podzespołów NIE polskich. Tak samo z jedzeniem, napojami i pozostaje pytanie. Czy Michelin ze swoimi zagranicznymi kolegami którzy wykupili polskie firmy produkujące opony do m.in. dostawczaków nie powodują że zamiast opon masz koła z wozu drabiniastego? Szanowny i konsekwentny i jakże wspaniały Nacjonalisto.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych