Gość stipig Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Nie jestem mechanikiem, ale chcąc zaoszczędzić parę groszy pomyślałem że mogę wymienić filtr powietrza samemu, jak myślicie czy wymiana filtra powietrza może się udać bez pomocy mechanika? Jakie są wasze opinie na temat wymiany filtra powietrza samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kenblock Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Moim zdaniem wymiana filtra powietrza to nic trudnego, nie trzeba być super mechanikiem żeby to zrobić, filtr znajduje się pod maską na dobrą sprawę w większości przypadków nawet nie będziecie potrzebowali śrubokręta. Jak najbardziej wymień filtr powietrza sam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość obaMA Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wymiana filtra powietrza to bardzo prosta czynność, nie jeźdź z tym do mechanika. Wymień filtr powietrza sam. Mam tylko jedną radę podczas kupowania filtra powietrza, kup oryginalny filtr. Nie kupuj zamiennika ich jakość jest naprawdę słaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dextermorgan Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Ja zawsze sam wymieniam filtr powietrza, oto porada która pomoże Ci wymienić filtr powietrza samemu ;)http://naprawa-auta.wieszjak.pl/drobne-naprawy/250812,Wymiana-filtrow-powietrza-i-paliwa-krok-po-kroku.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...