Skocz do zawartości

brak dotacji

wróć do serwisu Sektor Publiczny 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_gosc

Guest_gosc
  • Goście

Napisano 03 marzec 2014 - 13:48

Witam

W jaki sposób jednostka budżetowa może upomnieć się o otrzymanie dotacji, którą jej w budżecie przydzielono, ale której w istocie nie otrzymała?

Proszę o pomoc.

#2 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19705 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 03 marzec 2014 - 14:15

Zbyt mało szczegółów piszesz.

1) Dotacja na co?

2) Podpisana umowa?

3) Co to znaczy "w budżecie przydzielono"?

4) Jaka jednostka miała tą dotację otrzymać?

#3 Edzia

Edzia

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 7101 postów
  • LokalizacjaKresy

Napisano 19 maj 2014 - 13:01

Nie znam się na dofinansowaniach i prowadzeniu finansów dlatego korzystam z usług http://jesiolowscyau...roznia/#content ponieważ wszystko to czego sam nie potrafiłem załatwic i  oni za mnie uzyskali. Na dodatek sporządzają przeglądy roczne sprawozdania finansowego.

polecam

Jednosta budzetowa ma od ego pracowników, dziekujemy za reklamę

#4 Agaros8112

Agaros8112

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 03 luty 2015 - 19:06

Witam. Mam pytanko czy ktoś się spotkał z dotacją podmiotową dla samorządowego zakładu, którą zgodnie z zawartą umową będzie trzeba zwrócić do gminy. Zakład otrzymał z Urzędu marszłk. dotację na sfinansowanie zakupu środka trwałego, ponieważ nie dysponował środkami wystarczającymi na jego zakup, zwrócił się więc z prośbą do gminy o udzielenie pożyczki na ten cel. Umowa z gminą została sporządzona w formie dotacji, którą nalezy w ciągu kilku lat zwrócić. A z chwilą otrzymania dotacji z Urzędu marszałkowskiego też przekażemy ją do gminy na poczet spłaty dotacji. Mam pytanie na jakich kontach i paragrafach należy ująć otrzymaną dotację z gminy i urzędu marszałk.? A jak księgować spłatę do gminy?