Kategorie
Skocz do zawartości

certyfikat rezydencji podatkowej


papierówka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zastosowanie stawki podatku wynikającej z właściwej umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania lub niepobranie (niezapłacenie) podatku zgodnie z taką umową jest możliwe pod warunkiem udokumentowania dla celów podatkowych miejsca zamieszkania podatnika uzyskanym od niego certyfikatem rezydencji. Płatnik powinien uzyskać certyfikat rezydencji podatnika, potwierdzający miejsce zamieszkania podatnika na dzień dokonania wypłaty. Pytanie: czy są przepisy mówiące o terminie ważności uzyskanego od kontrahenta certyfikatu podatkowego? Kto ponosi odpowiedzialność jeżeli okaże się, że dany certyfikat nie jest już ważny?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

W sumie ja dopiero co poznaję te wszystkie zagadnienie ale jak najbardziej sama rezydencja podatkowa jest bardzo ważna. Udało mi się również o niej przeczytać w artykule https://www.thompsonstein.com/rezydencja-zagraniczna/rezydencja-podatkowa/ i jak najbardziej każdego oczywiście zachęcam do zapoznania się z tym tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...