Skocz do zawartości


Księgowanie kosztów kancelarii KPIR

kpir kancelaria koszt

wróć do serwisu Księgowość 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_MARG

Guest_MARG
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2014 - 15:00

Witam,Mam pytanie: Jak ująć koszty aplikacji radcowskiej w PKPIR? (kancelaria radcy prawnego) Chodzi mi o rodzaj dokumentu - dokument własny? wb?Łączna kwota kosztów to ok 17 tys. częściowo opłacona z konta i w kasie.Drugie pytanie: jak ująć w kosztach przekazanie prywatnego sprzętu(komputer o wartości 1000zł) na firmę? Jakim dokument wystawić?Pozdrawiam 

 



#2 kordian

kordian

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 425 postów
  • Lokalizacjaśląsk

Napisano 04 styczeń 2014 - 15:19

Najlepiej jak byś ujął koszty aplikacji Dowodem wewnętrznym- DW na każdą część zapłaty, jak zapłacono w kasie to DW na tę kwotę i podpiąć pod niego jeszcze dokument kasowy, natomiast ja przelewem to wydrukować przelew  wystawić DW i do niego podpiac przelew,

natomiast jeżeli chodzi o drudie pytanie to ujmujesz w kosztach na podstawie oświadczenia jakie sporządza się gdy przekazuje się rzeczy prywatne na cele działalności gospodarczej.



#3 Guest_marg

Guest_marg
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2014 - 15:46

Jeżeli chodzi o prywatny sprzęt to nie muszę go ewidencjonować? (wartość<1500zł)

 

 

Dzięki i pozdrawiam



#4 Guest_kordian

Guest_kordian
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2014 - 22:16

jeżeli poniżej 1500zł to zależy od twojej decyzji czy wpisujesz do ewidencji wyposażenia czy nie, powyżej 1500ał musisz wpisać do ewidencji wyposażenia,

  ja nie wpisuje żeby sobie niepotrzebnymi drobnostkami nie zaprzątać głowy.

Pozdrawiam.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: kpir, kancelaria, koszt

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych