Kategorie
Skocz do zawartości

Delegacja Pilne

Gość kasia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pracownik został oddelegowany na konferencję 19.11 tak jest w delegacji służbowej. Ale pojechał 18.11 przenocował u znajomych i rano udał się na konferencję. Jak to wypłacić. Czy bilet z 18 .. zwrócić, a jak z dietą skoro w delegacji wpisął dokładni tak jak się działo wyjazd 22. powrót 23 a przecież ma delegację tylko na jeden dzień. Proszę o pomoc nie mam aż takiego doświadczenia w tych sprawach.

Ok ale jak liczyć dietę od północy siódmej rano? Rozumiem, że zwrot kosztów za przejazd tam i powrót ok ale od której godziny dieta, to mnie nurtuje. Zawsze był wpisany wyjazd np godzina 7 rano i od tej liczyłam czas delegacji a tak?

A jeśli szkolenie odbywałoby się w poniedziałek a pracownik wyjechałby już w piątek? Nie dajcie się zwariować. Nikt mu nie kazał jechać wcześniej. Nie powinno mu się więc liczyć delegacji ani dzień wcześniej ani od 12 w nocy. Bo przecież gdyby wyjechał w dniu szkolenia to na pewno nie zaraz po północy, prawda?

Oburzam się bo jak jedni chcą chcą liczyć od tej godziny inni od tamtej to juz jest uznaniowość,bo niby czemu uznać mu za godzinę wyjazdu taką a taką? A moze on więcej czasu potrzebuje i wyjechał 2 godz.wczesniej to co wtedy też mu skrócicie bo nie potrzeba tyle na dojazd?

Aniu ale nie musiał jechać dzień wcześniej. W ten sposób wyjdzie mu cała dieta. Zresztą najprościej sprawdzić czy w czasie szkolenia zapewniony był posiłek i zwrócić tylko koszty dojazdu nie rozpatrując od której godziny liczyć dietę. Dla mnie jeśli dyrektor wyraża zgodę na wyjazd służbowy w 1 dniu to pracownik powinnien się do tego dostosować. Je śli nie to jego strata. Tak samo ze środkiem dojazdu. Jesli jest zgoda na PKS to pracownik nie dostanie zwrotu za paliwo gdy pojedzie własnym samochodem.