Kategorie
Skocz do zawartości

Księgowym potrzebny certyfikat

Admin Księgowość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W Polsce księgowi powinni podlegać standardom edukacji i wymogowi dokształcania. Warto wprowadzić system certyfikatów nieuregulowanych przepisami prawa. Może to zwiększyć zaufanie do tworzonych przez księgowych sprawozdań. Powrót do artykułu: Księgowym potrzebny certyfikat

Gość Robert Krakow
Oczywiście, że bzdura sam jestem członkiem Stowarzyszenia Księgowych i kolejny Certyfikat komu ma nabijać kasę, jak się komuś uczyć nie chce to się go nie zmusi do niczego . Np. Stowarzyszenie jeśli kogoś uczy to już na takim poziome, że kolejne wydatki są naprawdę zbędne więc bez cudów ;(

• 3 tygodnie później...
SAM JESTEM KSIĘGOWYM (pracującym w biurze audytorskim). W okresie kilku lat "przerobiliśmy" - czyt. zatrudniliśmy 4 księgowe z certyfikatem MF. Wszystkie po kilku miesiącach pokazały taki wysoki poziom swojej wiedzy, że pożal się Boże. A na rozmowie kwalifikacyjnej to było: ...Oj co to nie one - bo mają papiery uprawniające. Certyfikat uzyskany w inny sposób niż zdany egzamin jest NIC NIE WARTY. TYLKO WIEDZA SIĘ LICZY.

Gość kandydatka na księgową
Oj tak, sama pracuję z takimi "księgowymi" niestety w zakresie obowiązków nie mam księgowania i przez to brakuje mi 9 miesięcy do wymaganych 2 lat praktyki żeby przystąpić do egzaminu - a w sumie przez ten niby za krótki czas już dwa bilanse robiłam - nie da się tego jakoś ominąć?