Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sprawozdania budżetowe

rachunkowość budżetowa

wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 emilirose

emilirose

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 29 sierpień 2013 - 10:54

Witam

 

Jestem w trakcie kończenia pisania pracy na temat Rachunkowości w jednostkach budżetowych i nie mam pomysłów "jak ugryźć" ostatni podrozdział tzn. Ostatni podrozdział brzmi Analiza sprawozdań budżetowych GOPS-u za lata 2010-2012. Zaczełam pisać ale nie wiem na czym mam się skupić czy na danych i cyferkach i porównaniach? Zaczełam od wielkosci budzetu, podzielilam to na dotacje przeszlam na opis sprawozdania rb-28s na co ida dotacje i zaczelam rb-50 ale nie wiem jak dalej podejsc do sprawozdania rb-28s czy powinnam wymieniac czystkie paragrafy od punktów czy moze zrobic tabelke i odrazu wpisac kwoty za lata 2010-2012? A moze podac tyko kwoty główne z rozdziałów ? Jeśli mógłby mi ktoś pomóc byłabym wdzięczna.

 

Pozdrawiam

 



#2 snejk

snejk

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 525 postów

Napisano 05 wrzesień 2013 - 10:33

To ty musisz wiedzieć czy chcesz analizować dane zawarte w sprawozdaniach czy sam fakt sporządzania sprawozdań. Możesz wymienić jakie sprawozdania robi GOPS, z jaką częstotliwością, szczegółowością, w jakich terminach i gdzie składa. Analiza danych to inna sprawa, mozesz analizować jakieś kwartalne sprawozdanie i policzyć strukture, stosunki do zaangażowania, albo dynamike w całym roku, zależy co tam chcesz nabazgrać. Skonsultuj z promotorem, czy u kogo tam piszesz.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rachunkowość budżetowa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych