Skocz do zawartości


Regulamin wynagradzania


wróć do serwisu Sektor Publiczny 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_wiola

Guest_wiola
  • Goście

Napisano 27 kwiecień 2013 - 16:22

w regulaminie wynagradzania opracowano żle tabele minimalnego i maksymalnego wynagradzania, jak wprowadzić poprawne tabele ażeby data obowiązywania była adekwatna do redulaminu?Czy poprawnie będzie jeżeli tabele prawidłowe zostaną wprowadzone zarządzeniem z mocą obowiązującą od kiedy obowiązuje regulamin?

#2 ConradoNieMoreno

ConradoNieMoreno

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1138 postów
  • Lokalizacjanajwiększa wieś na Mazowszu

Napisano 27 kwiecień 2013 - 16:55

Witaj !Nie za bardzo rozumiem co oznacza sformułowanie: "opracowano źle tabele minimalnego i maksymalnego wynagradzania"Tak naprawdę kluczową kwestią w tej sytuacji jest to czy ewentualna zmiana regulaminu wynagradzania będzie korzystna czy też nie z punktu widzenia pracowników - słowem czy "źle opracowane tabele" i ich zmiana w chwili obecnej wpłyną korzystnie czy niekorzystnie na pracowników. Jest to o tyle istotne, że czynnik ten determinuje dwa odmienne sposoby zmiany tego regulaminu w chwili obecnej.Jeśli zmiana odbywa się na korzyść to musi być ona skonsultowana z organizacją(ami) związkowymi - jeśli są i zostać ustalona według procedury stosowanej przy tworzeniu regulaminuJeśli zmiana jest na niekorzyść pracowników to trzeba przecież przedstawić im wypowiedzenie zmieniające warunki w tym wypadku płacy -tak czy owak nie można tego robić "z datą wsteczną" - nie wiem skąd w ogóle taki pomysł.

Pozdrawiam, życząc miłego dnia - niezależnie od tego jak bardzo zdenerwował Cię mój post.

 

Jedyna inicjatywa w której biorę aktywny udział:

 

Q <klik>


#3 Guest_WIOLA

Guest_WIOLA
  • Goście

Napisano 27 kwiecień 2013 - 17:50

W TABELACH DODANO XX KAT. ZASZER. A POWINNO BYĆ XIX W ANGAŻACH PRACOWNIKÓW NIC SIĘ NIE ZMIENI

#4 Edzia

Edzia

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 7101 postów
  • LokalizacjaKresy

Napisano 16 maj 2013 - 16:16

Regulaminu wynagradzania nie zrobisz do tyłu. Zmiana regulaminu wynagradzania następuje w takim samym trybie jak jego ustalenie i uzyskuje moc obowiązującą po upływie 14 dni od daty podania nowego regulaminu do wiadomości pracowników.

#5 Bogusława

Bogusława

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 8194 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 16 maj 2013 - 16:24

Ponadto trzeba podać do wiadomości pracowników i uzyskać nowe oświadczenia,że pracownik zapoznał się z obowiązującym regulaminem .Błąd mały , a pracy wiele.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych